• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    S vice nez 1.000.000 prodanych zarizeni denne je Samsung nejvetsim vyrobcem mobilnich telefonu soucasnosti.
    Klub pro vsechny majitele.

    Friends: [ Android ] | [ Google Nexus ] | [ MOTOROLA ] | [ Sony Ericsson ] | [ Windows Phone ]
    Twitter: @SamsungMobile | @SamMobiles

    Pokud se otazka tyka zasadne a pouze pouziteho OS, zvazte jeji polozeni v prislusnem auditku.
    rozbalit záhlaví
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    NEVILL: *facepalm* jak komu... U mě se nic neděje. Za celej měsíc ani prd.
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    JOHN_LENON: Jo, 11. Března, oni to měli i v tom e-mailu že pouzdro je skladem a telefon k dodání 11.3., ale poslali to dřív
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    NEVILL: No. A předběžnej termín dodání si měl toho 9. února kdy? 11. března?
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    LEDOFREDO: Jako čekám že se to zlepší, u přehledu baterie to zatím stále říká že se učí, na dnešek mi to už ukazovalo aplikace co bude uspávat, uvidíme no... Ale zatím teda nic moc, spotřeba zhruba stejná jako u tři roky starý S10, not impressed...
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    JOHN_LENON: mně to dodali předevčírem, objednáno 9. února
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Bud v klidu, me S22U z samsung.cz prisel a skoda ze mi neprisel, viz reklamace u nich nize, aktualne bezi 17. den co je u nich.

    Priste nebudu experimentovat a budu brat z Alzy.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    KRYGLIK: dopiče, to jsem zase naletěl. I když Ultra měla jiný spuštění prodejů.
    KRYGLIK
    KRYGLIK --- ---
    JOHN_LENON: alza, predobjednano 10.2., vyzvednuto na prodejne 18.2. (s22 ultra)
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    Boys. Kdo kupoval v předobjednávce na Samsung.cz?

    Koupil jsem 10. února, dodání od 11. března a ani to není v přípravě k odeslání.

    To jsem to mohl koupit na Alze a mít ho už doma. (FFS)

    Někdo jiná, vlastní, zkušenost?
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    LEDOFREDO: po 3 minutach cteni zprav
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    ja sem teda z s22 baterky dost zklamanej, to fakt mizi pred ocima .. rano vemu telefon z nabijecky (na 85% capu), behem 3 minut na 82% .. po 2 hodinach ve standby s obcasnym whatsappem sem pod 70% .. dost tragedie a to sem mel s10e s vyrakvenou baterkou
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    TEKKIT: tehdy se čekalo na Android10, takže na stránkách CZC.cz samozřejmě totální hell...to už dohledat nejde:) škoda
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    TEKKIT: ke cti CZC je potřeba říct, že se to nakonec vyřešilo tak, že kro to přinesl s paragonem, tak jim to snad přeflashovali přes Odin na XEZ...
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    tak jsem konečně na kompu a když jsme si dnes tak hezky povídali o šedivkách, tak jsem si vzpomněl na kauzu CZC.cz

    Lidi si kupovali telefony a aktualizace samozřejmě nikde:))

    viz: [TEKKIT @ Samsung Mobile]

    vyjádření CZC:
    https://www.czc.cz/zbozi-z-eu-distribuce/clanek LOL

    Tady ještě princip co se těm nešťastníkům vlastně stalo:

    [TEKKIT @ Samsung Mobile]
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    [LAUNCHER]( [LAUNCHER @ Samsung Mobile] ): Je to dost možný, zkusím nějak analyzovat wake locky.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    SMOKY: K tomu problemu s baterii na wifi - Neni mozne, ze to na wifi nejaka appka s rozbitou synchronizaci nepusti do deep sleep? Omlouvam se za mozna naivni otazku.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    Dneska v zoo 5h, celkem dost focení, baterka -35% . To není špatný, možná se to nějak vzpamatovává. Zkusím to ještě pohladit. Lidi na Reddit říkají, že to tomu chce dát několik dní.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: K te "Společná evropská záruka Samsung" jsem nasel toto na Samsung Community:

    Individuální dovoz a evropská záruka

    Zvláštním způsobem pořízení je individuální dovoz. Jedná se o koupi přístroje v Evropském hospodářském prostoru a ve Švýcarsku a následný dovoz do ČR pro vlastní použití. Může to být dárek, spontánní nákup, výše zmíněný stav nouze apod. Důležité je, že se jedná opravdu o jeden přístroj a je koupený v zemi, pro kterou byl určen. Není to např. nákup přes eBay apod.! Pokud se vám takový přístroj pokazí, můžete s ním směle navštívit servis, kde bude uplatněna společná evropská záruka. Všechno o zárukách najdete na tomto odkazu: https://www.samsung.com/cz/support/warranty/ (společná evropská záruka je popsána na konci).

    Doporučuju servis předem kontaktovat a domluvit se na možnostech opravy. Jak jsem už zmínil, může nastat případ, kdy nebude snadné získat náhradní díly a každý případ se vyhodnocuje individuálně. Rozhodně ale mějte po ruce účtenku.

    https://eu.community.samsung.com/t5/samsung-lounge/v%C5%A1e-co-v%C3%A1s-zaj%C3%ADmalo-o-koupi-telefonu-z-ciziny-ale-nem%C4%9Bli-jste/td-p/3400786
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    TEKKIT: LAUNCHER: Updates - Celosvetove:

    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: Hmm, tak castecna omluva panovi TEKKIT ohledne servisu telefonu.

    Hardware:

    Samsung pocitace - Maji mezinarodni zaruku v zemich kde se prodavaji.

    Samsung mobily - Pozor, neni mezinarodni zaruka! Konkretne pro ceske plati "Spolecna evropska zaruka Samsung" (+ Svycarsko). Jak to maji US nam pan z CZ podpory nerekne.

    Firemni cokoliv, dotaz vedeny na nejmenovanou globalni firmu co dava lidem Apple a Samsungy - Maji special arrangement a i ta funguje blbe, resi z vlastnich rezervnich telefonu. Servis Snapdragonu v CR v telefonu = zkouselo se, v praxi no-go i pres special arrangement. V budoucnu bude snaha prejit na iPhones only :-(
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    Ja to vzdávám....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam