• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    MCKIDNEY: Ad Factory Reset:

    Po FR to můžeš dohrát za zálohy na Samsung Cloud Backup. Neumí to úplně všechno, ale dost to pomůže.

    Takže pokud to po někom chtějí, zas tolik bych se nebránil - pokud tam nejsou apps na OTP hesla, kvůli kterým budete muset někam fyzicky přijet atp...
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    JOHN_LENON: Takze se ti do delo jeste pred uplne prvnim update? Ten co jsi pravdepodobne dostal pri prvnim nastaveni telefonu (Pripojeni se k WiFi/4G pred zadanim uctu.)

    Pokud ano, tak telefon zalohuj, zrestartuj a skoc tam, doufam ze ti nabidnou nahradni. Ja uz na pujceni nemam :(

    LAUNCHER:
    Add 1) To ze to posledni OTA nevyresila je dulezita zprava, ale ne postacujici.
    Add 2) Me i uzivateli rekli, ze takovy problem muze nova OTA vyresit a pokud ne tak FR. Pokud nechceme cekat tak FR. Byl jsem rad, ze nezneuzili autority a netlacili ji do FR, to uz jsem u jinych videl.
    Naopak moje zkusenosti s podporou byly vzdy above expectations :)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    JOHN_LENON: nesrovnavat telefon a auto, je to neco jineho. Jdi a reklamuj ho v Samsung Plaza v Ječné, tam mi vždy poskytli zápůjční náhradu po dobu reklamace.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    LAUNCHER: 1) pokud mluvíte o mě, tak ano.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    MCKIDNEY: 1) Já jsem to teda pochopil tak, že mu to zamrzá od začátku a že to ani poslední OTA nevyřešil.

    2) Po mě factory reset nechtěli, po mě chtěli safe mode. Protože hráli na to, že to rozbíjí nějaká nainstalovaná app z Google Play.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    LAUNCHER: Nozatim jsem neprisel k zadnym vyhodam pri reseni s podporou Ska. Je to mozne, ale taky muzes narazit na hodneho technika :)

    Nicmene neni potreba to extrapolovat na vsechny uzivatele. Mame tu problem uzivatele co dostal aspon 2 OTA a chysta se reklamovat s nahodnymi zaseky.

    Takze anketa by mela byt: Muj telefon ma chybu co nelze ukazat a dostal jsem nedavno OTA, co udelam?
    a) Budu doufat ze se o me postaraji. Pokud me reknou udelat Factory Reset. tak budu delat Karen ze mam Sko
    b) Zresetuji a pri zamrznuti vyfotim, abych si usetril pripadnou cestu a dohadovani s nekym, kdo nema ani pristup k databazi poruch :)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    MCKIDNEY: Napadá mě, jestli se víc nestarají o ta Ska. Třeba si to ještě užiji, až v budoucnu pro dečka koupím dvě Áčka.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    LAUNCHER: No tak mas stesti. Mpocet telefonu je obrovsky a nekdo jako ty musi existovat.

    U nas v rodine to jenom.v 2022 byl opticky reader a zesilebi sluchatka pro stereo. Tady na nuxu byl taky jeden.

    Reset byl doporucen I primo samsung podporou...
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Možná mám výhodu, že tady v regionu se lidé snaží chovat vstřícně, protože se všichni znají.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    LAUNCHER: Tak to u klokocky nebudou mít radost až je příští týden navštívim
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Volal jsem 112, mojí právničce - just to be sure (ID Kasumi tady na Nyxu), zeťovi majitele autosalonu. Všichni po mě chtěli ať mi dá PČR dýchnout (kvůli pojišťovně) a ať odnesu trojúhelník za auto (už jsem ho tam nesl). Srnec mrtvý na místě, toho jsem kontroloval po trojúhelníku. 112 nebo PČR zavolala myslivce, nevím. Protokol od PČR chtěl autosalon. Odtahovku, náhradní auto, pojišťovnu, opravu řešil autosalon. Ode mě se chtělo pár podpisů.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    LAUNCHER: hm a to si řešil s dealerem, nebo s infolinkou škodovky?

    protoze to není jedna a ta samá věc. je klidně možný, že ten dealer to ani neví. nebo to schválně neříká.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Srazil jsem srnce, dostal jsem náhradní auto, nic jsem za to neplatil. // Sorry za OT, kdyžtak smažte
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    LAUNCHER: no dobře. obdobnou službu mám. ale nějak nechápu?
    oni píšou že je to zadarmo? koukám na to pdfko a nějak sem to z toho nevycetl. myslíš tu assistance, ne?
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Nemáš pravdu, např. z vlastní zkušenosti Záruka mobility u Škodovky: https://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/zaruky-mobilita
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    LAUNCHER: tak o přístupu to není, ten je v klidu. jen nepujcujou auta zadarmo.

    konec offtopicu
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Když kupuji prémii, tak očekávám proklientský přístup, ne minimum dané legislativou. Přístup tvého autosalonu mě také překvapuje mmch, kdyby to neřešil ani jeho šéf, kontaktoval bych zastoupení/automobilku. A nekupoval bych auto s nepříjemnými dealery nebo u nepříjemného dealera (k doptání v autíčkových boards na Nyxu i jinde).
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---

    Nutnost dělat Factory Reset po OTA update na řadách S22/S21/S20 a Tab S8/Tab S7

    12 hlasy od 11 respondentů

    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    MCKIDNEY: Android mám od roku 2010. Doma provozujeme: 2 telefony (+ 2 občasně), 5 tabletů, 1 Android TV.

    OTA, po kterém by mi přestalo něco fungovat jak popisuješ a já musel dělat FR, si nevybavuji.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    SMOKY: proc? zákon platí pro oba případy stejně. 🤷‍♂️

    To, že někdo ti dobrovolně půjčí něco zdarma je proklientský přístup, ne povinnost.

    ale díky, nevěděl jsem.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam