XCHAOS:
u tandemového křídla je princip stability postavený na tom "front wing stalls first" - ale prdlajs, to sis zase neco precetl, neopochopil a ted to donekonecne opakujes. Letadlo musi byt stabilni pri vsech rychlostech, nejen kdyz je jedno z nich blizko stallu, takze je pitomost rikat, ze "princip stability je postaveny na front stalls first".
musí teda existovat způsob, - LOL. Engineering by wishful thinking. "Musi to existovat" 8))) A samozrejme, opet nechapes kde je problem. Nejde o nejakym "moc vztlaku". Jde ciste o to, ze jakakoliv zmena namahani konstrukce (turbulence, vibrace, tepelny zmeny, _cokoliv_ ) ti bude meni geometrii celyho letadla a tim i jeho aerodynamicky vlastnosti. Plus samozrejme vzhledem k tomu, ze ty vzpery jsou pripojeny v jednom bode a daleko od osy kridla, to bude deformace dost "kriva" A v situaci, kdy potrebujes letadlo s vlastnostma vcelku kvalitniho kluzaku... no, LOL. Jen si znvvu dokazujeme, ze toho vis tak malo, ze ani nevis, co vsechno nevis 8))
celá ta vnitřní sekce vymezená vzpěrama - takze extra vzpery, takze leseni, takze aerodynamickej odpor? Takze zase tvuj starej dobrej cyklickej fail, kdy jeden problem letadla vyresis tak, ze vytvoris dalsi problem, kterej pak vyresis tak, ze se zase vratis k prvnimu problemu?
k tomu ostatnímu se asi nemá smysl vyjadřovat - no, ze se ti o dukazech tveho zmrdstvi nechce mluvit chapu 8)) Jen by me docela zajimalo, jestli muzu do budoucna pocitat s tim, ze zase budes lhat o tom, proc nekoho banujes. Abysme si usetrili cas 8))
A co ty vzpery a jejich prurez? K tem se taky nema smysl vyjadrovat, protoze uz ti doslo, jaka pitomost to byla?