DANYSEK: ano, metoda testování, která bude spočívat v podstatě v tažení za elektrokolem (ne za tím letošním - ale za tím 48V/1000W, které dosáhne až 40 km/h, což má být přesně moje cestovní rychlost),
nahrazení větrného tunelu testy na jedoucím dopravním prostředku je dnes čím dál populárnější, a chystají se na to třeba i v Xcor:
Meet XCOR’s Latest Invention: The Trunnel at Parabolic Arc
http://www.parabolicarc.com/2015/10/27/meet-xcors-latest-invention-trunnel/
vlečení za autem použil ten Eric Raymond:
Sunseeker Duo Successfully Completes First Test Hops - EVWORLD.COM
http://evworld.com/news.cfm?newsid=30592
já v podstatě neříkám nic jiného než "budu to dělat tak, jako všichni okolo". nejdřív klidně jen metr, dva nad zemí, tažený za něčím... nejdřív samozřejmě bezpilotně...
samozřejmě by bylo hezké mít toho spočítaného co nejvíc, ale stejně nejsem do svého modelu schopný zahrnout úplně všechny faktory.. takže pokusy a omyly tam budou (důležité bude nezničit hned na začátku nic drahého, jenže musím třeba od začátku pracovat s potahem křídla cca tak těžkým na jednotku plochy, jako budou ty panely... asi nějaký papundekl? hmm, samozřejmě by mi víc bavila konstruktivní diskuze, než ta, kde to lidi chtějí rozcupovat na kusy předem, ještě než se o něco začnu snažit)