XCHAOS:
takže těch 1000 km musíš vydělit dvěma - ma to nadrz na 186 galonu, cili sedm set litru. I kdyz do toho hodis sud s avgasem s 186 galonama, aby mel na cestu zpatky, porad ti zbyde vetsi nosnost, nez kolik ma kterekoliv ciste solarni letadlo.
rezerva, takže spíš třema nebo čtyřma. - LOL. Zacneme se bavit o rezervach pro solarni letadla? Nahla zmena pocasi?
že by to letadlo mělo samo o sobě _základnu_ v odlehlé oblasti, - LOL. Takze nejdriv postavis pro to letadlo zakladnu? A vis ze presne to samy muzes udelat s tim bobrem a jednou za cas tam C-130 dovet haldu sudu s avgasem? Nebo, jak navrhuje JIMIQ, proste tam dat pozemni solary, bateriovy letadlo a nesrat se s FV na letadle, jak ti opakuju uz janevimjakdlouho?
prostě nemůžeš ukázat konkrétní letadlo, určené na něco jiného, - coze? TurboBobr je urcenej _PRESNE_ na to, co hlasas: zasobovani odlehlych oblasti. Vsechny ciste solarni letadla, co vidime kolem sebe, mu v tomhle nesahaji ani po kotniky v nosnosti, odolnosti, dostupnosti, rychlosti a kdovi cem jeste. Nejsi schopnej ukazat nic konkretniho, co by podporilo tvoje argumenty, jen vykrikujes ze to je "logicky dalsi krok". V XChaos logice mozna. V logice pricetnych lidi ale ne a proto to co rikas jsou blaboly.
to prostě ekonomický význam má - to ze nejaka tvoje fantasmagorie mozna ma "ekonomicky vyznam" je ste neznamena, ze je realizovatelna. Nemluve o tom, ze tvoje predstavy o tom, co je "ekonomicky vyznamne" jsou dost smesne, jak uz jsi demonstroval napr. na "business planu" SolarStratosu, udajne "konkurenceschopnem" po jedinem letu se zakaznikem, nebo zcela zhulenejma predstavama o vyznamu ceny paliva v celkove cene provozu letadla.