JAZZZ: pche tiltwing... kdyby si přečetli na wiki to co já, věděli by o zřejmých výhodách tiltrotoru oproti tiltwingu např. při bočním větru, apod. :) holt vystudovat na VŠ umění 3D kreslítek není vždycky všechno :-)
OMNIHASH: no budiž, ale zmiňuju to kvůli ekonomice provozu a schopnosti letět na 15% výkon... (pravda, hydroplány i tradičně pro start potřebovaly ne dvojnásobek, ale spíš čtyřnásobek cestovního výkonu, což současně zvyšovalo rezervu výkonu, při kterém se ještě udržely ve vzduchu a byly schopné dosáhnout cíle, což současně zvyšovalo v počátcích letecké dopravy bezpečnost a celkovou spolehlivost....)
Obecně všechny "moje solární designy" (pokud lze ty náčrtky označit za design) mají společné jedno: že předpokládají, že pro vodorovný let si vystačí s něčím jako 10% max. výkonu motoru (např. s tím počítám i pro svůj ultralehký pilotovaný pokus v roce 2020, který by měl mít 20 kW motoru (u elektrického létání už dnes standardní, např. v elektrických paraglide backpacích) a 2 kW solárních panelů a měl by s nimi být schopen min. vodorovného letu bez vybíjení baterií, když ne současně i dobíjení).