• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RENFRIDiskuzni arena pro kazdeho
    ANNAWA
    ANNAWA --- ---
    GAF: fakt chceš místo toho, co si lidí myslí, slyšet, že jsi chudák a pofoukat na ramínko? A nejsi na to už trochu velkej? Podle mě, když už mluvíš o podhoubí pro nějaké jevy, tohle fňukání na nesprávném místě taky nevytváří nejlepší náladu ;-)

    Ta všeobencá shoda tady nejspíš svědčí o tom, že situace je celkem jednoznačná.
    Můžu se ta zastat nejvejš tak, že řeknu, že chápu, že tě to naštvalo, protože smůla naštve každého.

    Ale proč by ti třeba ten člověk měl věřit, že jste s myčkou nic neprovedli? Netvrdím, že provedli, věřím ti, že ne, ale měsíc a půl je prostě dlouhá doba na to, aby člověk sám něco nechtíc zničil.
    LONESTAR
    LONESTAR --- ---
    GAF: ale ty nejsi napálený...
    kupovals sedm let starý krám (na což jsi byl, dle tvých vlastních slov, prodávajícím upozorněn)...
    kupovals dobrovolně, s cenou jsi souhlasil...
    žádné podmínky ohledně případné reklamace nefunkčnosti sis s prodávajícím nedohodl...
    co si na tomhle vezmeš do budoucna, záleží jen na tobě...

    ale ublížené fňukání (a nic jiného tady, s prominutím, nepředvádíš) asi není nejlepší reakcí...
    GAF
    GAF --- ---
    ANNAWA: nemyslim si, že by byl vysloveně hajzl, ale dlouho bych si od něj už nic nekoupil a ostatním možná i řekl, ať si to třeba rozmyslej.

    To je na OPAČNÝ straně stupnice než: milý slušný, dodal co potřebuju a rád se na něj obrátim znova nebo mu dam plus. To neni ani průměrný.
    GAF
    GAF --- ---
    Dobře beru zpět, že už se k tomu nebudu vyjadřovat. Když je to tady veskrze všeobecný naladění, tak musim reagovat ke všem.

    Hele já fakt už nevim. Jak je tohle možný, že se mě nikdo skoro ani nezastane? Jako politovat asi nepotřebuju, ale zastat se někoho má funkci i jinou přece. Buduje se tim nějaký naladění společnosti a tak... naděje a podhoubí pro funkční jevy. Co si na tomhle vezmu já nebo vy dopříště? ...upálené nadšení, peníze luftem, vybrázděná trpělivost, přecitlivělost na neznámý lidi... to se vám jako tady všem líbí si to takhle nechat *tvopřit* jako precendens?

    ...Takhle si fakt všichni představujete férový jednání? Slušnej obchod a tak? Prostě - prohloupils, jsi napálený a nazdar? 2,5k to máš stejný jako sušenky, prostě je to shnilý a měl sis dát pozor. Měsíc neměsíc, to máš jako včera... Takhle to *chcete v životě a takhle to budete vy dělat a brát*?
    ANNAWA
    ANNAWA --- ---
    GAF: no jo, ale určitě nemyslel až za několik týdnů. Já ho nehájím, neznám toho člověka, ale myslím, že nejde o něm a priori uvažovat jako o hajzlovi.
    GAF
    GAF --- ---
    PIZI: na tom něco je. Myslim si, že ale slušnost neni dobrota. Protože ta se váže k dárkům a ne ke slušnýmu jednání. A já furt tvrdim, že slušnej jsem já, protože bych půlku vrátil.

    ...

    PS: vážení a to jsem Vám ještě neřekl, že on navíc říkal, že jestli s tim něco bude, tak nám vrátí peníze.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    GAF: pokud kupuji nějak věc tak lacině a s vědomím stáří daného spotřebiče, náhradu bych si nenárokovala

    pokud chci mít na věci záruku, pak si koupím věc novou a řádně pojištěnou
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    RENFRI: už jsem tam odpověděla - chce to nejdříve třeba brigádničit ve vybraných firmách... a upozornit na sebe odpovědné lidi, o co ve skutečnosti mají zájem...
    pokud není HR natvrdlé, vynaloží energii na to, aby toho člověka posunuli tam, kde ho to bude bavit - podstatně tím samozřejmě navýší loajalitu a také výkonnost a nadšení toho člověka...
    ale jasně, může se stát, že takové místo prostě není, popř. HR není schopné - pak to chce oslovit buď napřímo lidi z daného oddělení, když se člověk chytne jinde, nebo také - a to je dnes dost důležité - třeba si na dané věci pracovat doma na vlastní projektech, popř. se klidně i zdarma účastnit projektů cizích - jde o sběr zkušeností...
    PIZI
    PIZI --- ---
    Na dobrotu druhých nemáme nárok, ale je dobře pokud existuje.
    LONESTAR
    LONESTAR --- ---
    GAF: hele
    1 - nemusels to kupovat
    2 - o stavu jsi věděl
    3 - mohl sis s prodejcem dohodnout nějakou formu záruky
    můžem tě politovat, ale to je asi tak všechno... Nárok opravdu žádný nemáš...

    snad jen rada do života - nekupuj auta v autobazaru :)
    ANNAWA
    ANNAWA --- ---
    GAF: upřímně? Řekla bych si, že jsem byla blbá a příště bych si na podobnou koupi dala pozor.
    GAF
    GAF --- ---
    PIZI: tak to prosimtě vysvětli jak to myslíš.
    GAF
    GAF --- ---
    RENFRI: hmm tak to jsem fakt nečekal. Jo nechci to slyšet, ale co mam dělat. Nikdo se mě nezastane, už čtyři lidi. A přitom já bych to vrátil. A klidně to udělam příště udělam i když si teď kopne lidí třeba třináct, nejsem *jako ostatní*.

    Tobě díky aspoň za soucit. Docela by mě zajímalo, co by dělali ti "chytří" tady, až se to stane jim. A ano, každej si někdy naběhne, myslim, že se jim to stane.

    Připomínam ještě, že se jedná o věc, u který se očekává že nějakou dobu vydrží. Za dva a půl tisíce. Neni to nějaká plesnivej plesnivej rohlík z obchodu u kterýho si člověk řekne: "Njn..." Mně to začíná naopak připadat celý víc a víc nemorální než jenom "blbě sis naběhnul".
    PIZI
    PIZI --- ---
    Já myslím, že to není o nároku.
    GAF
    GAF --- ---
    Pro pořádek, byla tu ještě odpověď od idLONESTAR typu, že jiný názor na to není. Odpovídal jsem Vám všem třem co ho zastáváte.
    RENFRI
    RENFRI --- ---
    GAF: Tak jestli ja bych penize vratila, je ale uplne jina otazka. Ja treba jo, jsem naivni a blba, v tehle vecech, zasilam lidem veci vsude mozne a sama porad platim postovne, protoze je mi blbe si jim o neco rict, pripadne objednavam pradlo pro Nyxacky, zaplatim to ze sveho pro uplne cizi lidi a nechci nic predem a ony me pak jeste nahaneji pres celou Prahu, kam presne to chteji dorucit, prestoze na zacatku jasne reknu, ze si to mohou vyzvednout tam a tam, organizuju obri objednavky z USA jen ze sve dobre vule, zaplatim za to sama a jeste se mi dostane vynadano, ze to nebylo, jak si nekdo predstavoval, kdyz nekdo prodava s provizi a moje kamaradky od nej neco chteji, zaplatim pulku provize za ne, protoze je mi blbe si jim rict o tolik penez. Jo, jsem asi blba, tratim na tom, nic z toho nemam a stejne to porad budu delat. Ale v obracene pozici nic neocekavam. Pokud by se to stalo me, napsala bych prodejci, ze se teda bohuzel mycka rozbila, cekala bych asi omluvu a tak, ale ne nejake penize, to je proste riziko koupe pouzite veci. Koupila jsem takhle na Nyxu pracku za 2k, hodne starou, nastesti teda slape, jak ma, ale kdyby se rozbila - no vzdyt vime, jak je to s temi "kurvitky" v elektronickych pristrojich, tomu cloveku ta mycka mohla slapat bez chybicky a o zadne zavade nejspis nevedel, on prodaval s cistym svedomim, tot muj nazor - no a kdyby se rozbila, tak bych vazne nechtela ani prispet na opravu, ani vratit penize, dle meho moralniho nastaveni opravdu nemas na nic narok. Omlouvam se za nazor, ktery nechces slyset, jen jsem mela potrebu rict, ze tohle nefunguje i obracene, jak ses snazil naznacit.
    LONESTAR
    LONESTAR --- ---
    GAF: obávám se, že jiná reakce nebude...
    GAF
    GAF --- ---
    Nejsem naivní, ale slušnej. Protože já bych ty peníze vrátil. Vy ne? Tak to jste ještě navíc bezohlední. Myslim si, že akorát máte potřebu mě utvrdit v tom, že život je boj.

    Místo abyste se mě třeba zastali nebo tak. Přeju vám stejnou zkušenost, ať si můžete lebedit v tom, jak strašně s tim nebudete nikdo nic dělat, protože jste prostě byli naivní a to vám teda patří.

    Trpělivost pro názory druhu, že jsem naivní a že prodejce za to nenese žádnou odpovědnost jsem vyčerpal. Klidně si to další někdo řekněte, rád bych se věnoval nějaký jiný reakci.
    ANNAWA
    ANNAWA --- ---
    GAF: a ještě, já ti věřím, žes to používal dobře, že je to nainstalováno dobře (protože to fakt není těžký, to zvládnu i já), ale proč by ti to měl věřit ten prodejce?
    ANNAWA
    ANNAWA --- ---
    GAF: promiň, ale fakt si myslím, že to vidíš trochu naivně - a to bez ohledu na to, že si myslím, že prodávat sedm let starou myčku za dva a půl tisíce je trochu moc. A je jedno, co to bylo za značku a kolik stála původně.

    Nicméně ty jsi to za tu cenu koupil - zákazník se evidentně našel a proč by to prodejce nezkusil? Kdyby nebyli zákazníci, asi by šel s cenou dolů, ale proč by to dělal? Protože by to bylo fér? Ale jdi ty. Je hezké, že ty by ses nad sebou zamyslel a dal tomu člověku peníze na opravu, ale a) je to jen teorie, vidělo by se v praxi a za b) takhle to prostě nefunguje.

    Shodou okolností letos jsem dala pryč myčku starou šest let, kterou bych nikomu neprodala, protože blbě myla a poznalo by se to beztak hned. Místo ní jsem koupila novou myčku za těch pět a něco. Myje dobře přes půl roku. Nečekám od ní životnost dvacet let, ale těch šest by dát mohla - ta minulá stála sedmnáct a ano, taky si myslím, že to byl blbej kauf. Ale před x lety byly prostě myčky dražší než dneska.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam