GRANTORINO: tu to bolo napísané, škoda opakovať zas a znovu:
[ PIZI @ Diskuzni arena pro kazdeho ] "kupoval sis kartu která mohla vydržet libovolný časový interval. Statisticky samozřejmě čím je výrobek starší, tím pravděpodobnější je jeho porucha. Takže nekupuješ si kartu která by měla vydržet měsíc, nebo rok. Kupuješ si kartu o které nevíš jak dlouho vydrží. Stejně jako to nevíš u nové, ale tam platíš zároveň i za to, že prodejce zaručuje nějaké řešení pokud se pokazí dříve než za dva roky."
koľko mala vydržať? rok, dva, desať?
a to o vrátení peňazí... no, bez "papiera", teda riadnej zmluvy so stanovenými podmienkami by som to brala tak, že proste prídem domov, zapojím, no a ak nefunguje, tak predávajúci vráti peniaze.
inak totiž by to mohlo dôjsť do extrému - dokedy (bez jasnej dohody) by toto inak malo platiť? čo ak by umývala ešte desať rokov a potom sa pokazila, aj tak by platilo, že si kupujúci bude uplatňovať nárok na vrátenie peňazí? kde je tá hranica? aj o tom tu už niekto písal.