MADCAT: nene, jakoze jinou vysilacku a tim to hasne. zadna ironie. Ovsem koupil bych preci jen nejakou lepsi...
ad ten thunder tiger. Ted se do toho zkusim nezamotat.
Co se vydrze dilu tyce, bude ta truggy srovnatelna s e-revem, ktery ale je vyrazne tezsi a neni to truggy co se koncepce tyce. Tzn ztracis prostupnost terenem kterou revo umi kdyz ho prestavis na monstera pomoci vahadel. proste budes mit truggy. V tu chvili uz si muzes jizdne koupit cistokrevnou truggy, ktera se bude jizdnima vlastnostma chovat tak asi 100x lip nez thundeer tiger a e-revo dohromady a co se vydrze tyce, bude taky nekde uplne jinde + se jich bude prodavat po bazarech mraky.
Otazka je, jestli nutne trvas na tom, ze to musi bejt novy. Imho to je u prvniho rc auticka nesmysl, ale jsou lidi, pro ktery je to proste nutnost.
Druha vec je elektronika, v e-revu je mamba, coz neni nijak smooth medovy kombo, se kterym by jsi delal rekorddy v plynulosti. Vykonu ma vic nez je potreba kdekoliv (na 6s je stim cokoliv vcetne buggy temer neovladatelny) a HLAVNE!! strasne moc vydrzi. Mel jsem postupne mambu v e-revu, dvou truggynach a trech buggynach, pokud jsem ji znicil, tak pokazdy mechanickym narazem napriklad do sloupku na kterym byl uchycenej banner v trech metrech, nebo neco takovyho, dobre, jednou jsem ji zkratoval protoze jsem kokot.
ale nikdy se minestalo ze bych ji prehral nebo znicil pouzivanim. Oproti tekinu, LRP, orionu (dva za dvacet minut) a nedejboze nejaky cine... to co je v thunder tigeru sice pojede podobne, ale pokud s tim budes jezdit dlouho a treba po trave nebo nekde kde to bue mit odpor, tak to spalis vyrazne driv nez mambu.
takze nehlasuju pro traxxas, hlasuju pro mambu.. .a pokud uz by jsi byl ochotnej akceptovat truggy, tak uz jsi napul cesty k buggy :)
+ RTR auto znamena ze bude mit k hovnu (rozumnej vymenit do mesice) servo, vysilacku a konkretne u toho TT i treba tlumice.