• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COULEENRC on-road/off-road


    Vše o RC modelech aut.



    Zájemci o společné ježdění, nechť dodají model (alespoň typ off/on road a místo výskitu - následně dodám na nástěnku)





    Toto fórum není primárně určeno k obecným dotazům ohledně RC modelů - máte-li dotazy k nabíjení, vysílači/přijímači či údržbě a koupi jiné RC techniky, než auta, prosím využijte fóra - ZDE



    rozbalit záhlaví
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    EOS: ja si to chtel poridit v plny palbe i s kleci
    EOS
    EOS --- ---
    HONCKA: Jo, to je klasika. Nedivil bych se, kdyby nejčastější scale expeďák byl Hilux. Taky je tam doost vysoko laťka. :-)
    TF+ ABS ale není zrovna ideální volba do tvrdejch brdskej podmínek. Kvůli tý nový lexance PL3466-00 mám ale docela cukání. ;-)
    PETJU
    PETJU --- ---
    KALIBAN: Doporucis mi pls ty serva na vymenu? Plus jestli jeste muzu poprosit unasece a ty spravny kola? Budu s tim jezdit jako s malym dablem revem vxl - asfalt, louky, lehci teren, v zime snih. Snad uz se taky dokopu k nejakymu zavodu :)

    Velky erevo chci kupovat nejak v kvetnu, tak at to mam predem doma (nejspis vezmu funglovku). Default regl je na ty sesticlanky ready nebo musim vzit jinej? RPM sadu objednam. To znam uz z malyho ereva, ze zaklad hovno vydrzi.

    Docela dost me laka i ten BT modul na telemetrii..no, uvidim.
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    EOS: ja chtel puvodne Trail Finder 2, ze je hilux moje srdcovka, nakonec trochu rozum zvitezil a nechtelo se mi nasypat 15k do stavebnice bez elektroniky, jinak na vidrholci jsem jel s nim v teamu a zadna lestenka to nebyla
    EOS
    EOS --- ---
    HONCKA: Jasně, jsou i další, ale pro začátek má ten mainsteam svý výhody, už jen proto, že ostatní pacienti maj po kapsách ty samý nd. ;-)
    Ascender je asi s SCX srovnatelnej, v podstatě i cenově, jen ty lexanky, kromě K10, vypadaj děsně velký. Jednak to moc neladí s většinovym pelotonem, jednak to v praxi občas komplikuje průchodnost terénem. Prostě, musíš vědět, proč to chceš. A totéž, v ještě mnohem větší míře platí o MEXech. MEX je navíc opravdu spíš scale, jak konstrukcí, tak jízdníma vlastnostma , tak i cenou případnejch šrámů, takže ve finále leštěnka na trochu hrbatou pěšinku. Je to sice pěkný, ale troufám si tvrdit, že vymazlený CC-čko s ABSkou nadělá stejnou parádu za čtvrtinový prachy.
    KY_109
    KY_109 --- ---
    KALIBAN, HONCKA, EOS: OK, dobre, presvedcili jste me! Dokonce jste me donutili si spocitat, jak dlouho na tech $100 pracuju :) Asi resim cypoviny, dnesni obyc obed me stal $25 :-/
    Podivam se po nejakym jetym SCX10, udelal jsi se ted ucet na rc4x4.cz, tak mu napisu (26/2 ostatne letim do Prahy) a budu dal koukat spis po jetym lepsim zakladu, nez nejaky levny zalezitosti z Ciny. Ha, dobry koment ohledne kastli EOS!
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    EOS: jeste pak mas vatteru, ta by mela bejt na urovni scx a pak malovyrobce jako cesky rcmodelex a rc4wd
    EOS
    EOS --- ---
    HONCKA: Souhlas. SCX je pořád volba s nejmenšíma ztrátama, a dobrej kompromis mezi designem a vlastnostma. Krok k hardkóru je Wraith, ke skejlu MST. Tamka je v offroadu v podstatě out, CC-01 od příchodu MCX, HiLift a CR-01 už dávno.
    EOS
    EOS --- ---
    KY_109: Není desetina, jako desetina. výrobci tak říkaj spíš obecně kategorii, než že by to bylo přímo měřítko. Tamiyácký kastle pro CC-01 jsou blízko desetině se šířkou cca 20 cm, ale třeba podobně velkej f-350 je kvůli kompatibilitě s podvozkem nejmíň dvanáctina. Jde pod ně skoro přesně MST MCX/MFX.
    Naopak "desetiny" od Axialu jsou spíš 1:8. Original SCX10 má šířku 23 cm a všechny skutečně desetinový kastle jsou na to malý. Třeba lexanky od ProLine jsou dobrej kompromis mezi měřítkem a kompatibilitou s Axialem. Většina kastlí HPI je zas zúžená pro trucky, aby se vešla mezi kola, takže třeba v reálu celkem velká f-150 má v "desetině" šířku přes fendry ani ne 190 mm a rozvor 312. K949 má šířku skoro jako Wrait, takže to bude na expe spíš moc široký.
    S rozvorem, zdvihem a křížením většinou něco uděláš takřka na koleně, ale s šířkou náprav, kromě offsetu ráfků, těžko.
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    KY_109: Ucelny neucelny, je to konicek, kterej ma delat radost a ne aby to bylo ucelny. Supsup mazej si koupit scx10 II :D. Ten axial je takovej univerzalni standard v expedicich, jsou na to velice dostupny dily vsude, hromadu upgradu od tretich stran. Ten cinan ti asi bude jezdit, ale ta podpora je tam velice nejista. Navic, kdyz se na to budes chtit vybodnout, tak axika celkem slusne prodas, za cinana mozna dostanes par set.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    KY_109: jako napadla me ale mas svy duvody :)

    je obecne kravina kupovat novy levny auto, jety je 100% fungujici a kdyz tam bude neco v prdeli tak to easy vymenis, crawler neni zavodak takze ti to nezkurvi neco dulezityho

    a dostanes k tomu HAFO veci ktery bys normalne kupoval fakt dlouho, to je podle me zasadni, prvni auticko koupit od nekoho kdo konci, dostanes hafo sroubecku, sroubovacku, picovinek, olejicku, krabicek... je to idealni
    typek pise ze to posle, tak to klidne muze poslat do svajcu + uz jen to ze jsi ve svajcu pusobi desne seriozne :)
    KY_109
    KY_109 --- ---
    HONCKA: haha, jsem cekal nejakou takovou odpoved :) Ano, je to relativne dostupnejsi .. je to spis muj vnitrni blok, kdy se mi nechce nasypat tolik penez do hracky, prijde mi to lehce neucelne no.
    V zasade je mi jedno v jakym formate to bude, kdyz to bude RTR tak to vezmu, ale celkem rad si to postavim a zjistim, jak co presne funguje, co se da pripadne rozebrat a opravit, upravit etc. Kastli cokoliv s tim prijde na zacatek, casem pripadne vylepsit nebo udelat neco custom. Nad kastli jsem moc nepremyslel.
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    KY_109: ty woe ve svajcu, to mas rozdil mezi cinanem a axialem tak 4 hod prace ne? :)
    BTW jak si predstavujes tu expedici? Jako RTR, kit, pripadne jako sasi, na ktery si udelas custom krabici
    KY_109
    KY_109 --- ---
    HONCKA, KOVYEXE: OK, diky, presvedcili jste me :) Zapomenu na K949 jako expedicni podvozek...
    - Axial vypada dobre, je to defacto RTR komplet uplne se vsim, ale je tam uz zajemce. Taky je problem, ze na prodej v Cechach (ziju ve Svycarsku), ale to bych nejak poresil.
    - Ten cinan vypada na prvni pohled celkem slusne, za cenu CC01 to vypada mnohem lepe, zkusim pogooglit nejaky dalsi recenze, videa apod.
    - Max Speed Technology predpokladam myslis neco jako toto viz MST web, pripadne s cenama na RC roller

    Diky obema, mam novy podnety na premysleni...
    PETJU
    PETJU --- ---
    KALIBAN: Dik za info! Ja do nej pujdu.
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    TEAPACK: je potreba lipit pruznym vterinakem, ja si koupil rovnmou urceny na kola
    PECKALEP GUMMI kyanoakrylátové lepidlo 20 g
    http://www.peckamodel.cz/...akrylatova-vterinova/tar1006-peckalep-gummi-kyanoakrylatove-lepidlo-20-g
    skousel jsem to normalnim a po hodine se mi to urvalo
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    KY_109: nejak urcite jo, ale nema to klasickej ram a na tom karoserii, navic se trochu hraje v expedicich na maketovost, to uz rovnou muzes jet s buggynou, jinak napr tohle me prijde jako dobrej kup z druhy ruky
    Zobrazit téma - P: Axial SCX10 komplet • RC4x4.CZ
    http://www.rc4x4.cz/topic17700.html
    Pripadne novy chasi od Max Speed Technology, nebo jsem narazil na tohodle cinana
    RGT Electric Racing 4wd Off Road Rock Crawler Rc Car Rock Cruiser RC 4 Climbing 1/10 Scale Hobby Remote Control Car-in RC Cars from Toys & Hobbies on Aliexpress.com | Alibaba Group
    https://www.aliexpress.com/...4-Climbing-1-10/32776738298.html?spm=2114.13010208.99999999.338.2BaxUH
    tady je probiranej http://www.rcportal.sk/rgt-rock-cruiser-am7739, ale to uz bych si asi priplatil za toho axiala z druhy ruky
    KOVYEXE: chtel bych jet
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    PETJU: velky revo je skvely, na draze to samozrejme neni zadna truggyna, ale da se tam s tim i projet.

    jestli to jede.
    hm, no da se tam dat 6s a pokud tam das 6s, tak to jede naprosto silene, zadna truggy ani buggy neni takovej masakr, protoze to proste neni takova mega hmota, revo je v tomhle nejvetsi magorina protoze proste vidis jak ta hmota leti. Truggy je proti tomu jak baletka, e-revo na 6s je proste demonicky a neni to takovej prcek jako to maly. Myslim ze budes spokojenej

    co se tyce uprav tak az rosekas stock ramena (coz rosekas) tak urcite RPM vsude, tusim ty zadni maj nejak zafixovanou sbihavost coz je idealni
    zaroven hned jak ho koupis tak si kup unasece na truggy kola / monster truck kola a ty tam dej, protoze ty stock jsou sice strasne sexy, ale vydrzej prd kdyz se neodlepej tak jim zlomis loukote a chovaj se taky divne
    potom vim ze jsme tam dali ty long vahadla aby to melo vetsi prostupnost terenem a lip to skakalo, ale to je zase na pouziti ktery potom chces
    jo a chce to jedno poradny servo, tam ma e-revo velkou mezeru, ty dve jsou pomaly, serou se, vrcej, nevydrzej, e

    vyhoda e-reva je v tom, ze kdyz by ti jeblo, tak si pak muzes koupit jetou truggynu a uz vsechno ostatni mas, motor, regl. vysilacku, neresis nic protoze mamba mozna neni ta nejvic jemna a plynula, ale je to rozhodne ten nejvetsi masakr a zaroven nejvic vydrzi, podle me je revo idealni auto ktery toho umi nejvic - taky neco stoji ze
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    MADCAT: sedni si a zkus napsat, co po tom aute chces aby delalo... protoze potom se to dela lepe
    z vlastni zkusenosti ti muzu rict, ze bud jdi cestou nejaky picoviny za tri tisice, se kterou budes jezdit trikrat a pak ji zahodis a nebo si najdi neco v cem se da nejak zavodit, protoze to je zpusob, jak te to bude bavit dlouho - jezdit samotnyho te bavit nebude
    KY_109
    KY_109 --- ---
    KOVYEXE: No jako v teoreticky urovni ano, souhlas. Ta predni naprava je hodne kreativni :) Ale prakticky?
    Ruzne upraveny SCX10 a jim podobny maji imho podobne velkou krizitelnost naprav jak ta K949. Takze konstrukcne ano, nicmene jizdnima vlastnostma to bude imho dost podobny.

    Ano, presne to jsem myslel .. jina kastle, zpomalit, zatizit, mekci tlumice a odpruzeni, aby se to spis pohupovalo, nez skakalo.
    Ty CC01 se fakt bojim, ze do toho clovek nasype $180 za holotu, pak bude muset hafo veci predelat, viz treba Úprava podvozku CC-01 by Mrak ale finale to bude porad dost zaostavat za autama tridy SCX10, takze clovek bude akorat zpruzenej, co vsechno oni vyjedou a on ne :-/
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    Ahoj, měl jsem dotaz vedle, ale asi to zapadlo, tak to zkusím přímo tady:

    Čím lepíte pneumatiky k plastovým ráfkům? a máte nějaký osvědčený postup, jak to nenalepit křivě? Mám tu pár 165mm offroad pneu, který došly nelepený...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam