• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COULEENRC on-road/off-road
    KY_109
    KY_109 --- ---
    HONCKA, KOVYEXE: hmm, kdyz uz jste lehce nakousli expedice .. myslite, ze je realny nejak rozumne lehce poupravit to WLtoys K949 na expedicni auto?
    Proc se ptam je logicky cena, $110 je moc pekny a ten podvozek vypada celkem OK, pravdepodobne akorat moc rychle, otazka je pruzeni a ty zmineny tlumice. Je to 1/10, takze jako vetsina ostatnich expedicnich aut.

    - Kdyz jsem koukal co je k mani, tak Tamiya CC01 se da poridit nekde okolo $180, coz je taky OK, ale prijde mi takovy nijaky. Co jsem si nacetl, tak ten podvozek jezdi kloudne po hromade uprav a stejne to nikdy nebude uplne pecka. Takze v zasade skoro az drahy na ten omezeny uzitek.
    - Krasna volba jsou samozrejme Axial SCX-10, Tamiya CR01> a jim podobni, po vsech strankach defacto idealni, ale tech alespon $350 za to proste nehodlam dat.

    Takze tak nejak premyslim, jak se levneji dostat k nejakymu pouzitelnejsimu podvozku a napadlo me toto...
    PETJU
    PETJU --- ---
    @Kaliban: Chtel bych si na jare poridit neco vetsiho.. je neco lepsiho, nez velky stridavy e-revo? A kdyz ne, budu muset opet kompletne prestavet podvozek (RPM), jako u malyho e-reva?
    A jede to taky tak pekne, jako malej dabel?
    Ja jsem totiz zvyklej na silenou rychlost malyho e-reva, moc me to bavi, tak abych pak z jizdnich projevu vetsiho brachy nebyl zklamanej. Chapu, je to vetsi, jezdi se s tim jinak, ale ta moje hlavni otazka zni - jede to?
    JAKUBMOKRIS
    JAKUBMOKRIS --- ---
    MADCAT: No, to máme podobnej problém, já mám Spino od Himota, který mi zatím stačí, ale nějak už pokukuju po něčem dalším a nevím, co by to mělo být. Lákají mě snad všechny kategorie, včetně expedic, který mi připadají takový nejvíc pohodový.
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    Netušíte, jestli k nám někdo vozí tohle? Jsem to už před časem zaregistroval na nějakým čínským webu, teď celkem náhodou jsem to objevil u v UK za mírně vyšší cenu, což by ale nevadilo, přece jenom kvůli možný reklamacím a jiným domluvám je to furt 100x lepší, než nějaká Čína, že...

    To auto se mi celkem líbí, videa na YT a spol vypadají dobře, tlumiče jsou olejový, akorát mě trochu zaráží, že brushless verze jede podle nějakých zdrojů jenom cca 30 km/h, což normálně jezdí brushed modely jiných výrobců.. nicméně nevím, jestli mně to vlastně má vadit, když moje zkušenosti s řízením čehokoliv jsou nula, ehm :-).

    Jinak obecně - jak tak prolízám nabídky všech možných aut, tak zjišťuju, že vlastně vůbec nevím, co chcu :-). Vzhledově se mi jasně nejvíc líbí klasická buggy, malinko míň truggy, ale zas chápu, že co se týče univerzálnosti je to s nima trochu na štíru, prostě to chce dráhu, a tu tady nemáme. Ani tu není nějaká komunita, nebo o ní aspoń nevím. Ta Vaterra/K949 je taky fajn, ale už se trochu bojím stability při vyšší rychlosti, najmě při zatáčení. Nebo to nemám řešit?

    Nějaký expedice nebo crawling mě taky celkem zajímá, ale to už su úplně na opačným konci, že... komunita tu taky není, ale aspoň se dá jezdit všude a furt.

    To nakonec dopadne dvouma autama, ach jo :-).
    PETJU
    PETJU --- ---
    OMG, tak uz to mam :) On se ten training mod nastavuje primo na reglu podrzenim power switche :)
    Uz to zase frci na plnej vykon..
    Jsem to asi podrzel nejak dyl a nevsimnul jsem si toho prepnuti..
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    PETJU: vysilacka prepnuta do toho training modu
    PETJU
    PETJU --- ---
    Dneska jsem vytahnul erevo a nechtelo vubec jet, sakra. Jede jakoby na tretinu vykonu. Cim to, nevite? lipolky jsou novy. Regl/motor?
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    MADCAT: musim si to prvni zjistit, kokal jsem ted do manualu a neni to zas takova sranda vymenit jenom kolecko, jinak sedi prej na to skoro vsechny dily, co na Vateru, nebo nahradni dily na k949 jdou bezne pres cinsky kramy podle part numberu z manualu

    ono je to skoro identicka kopie ty Vatery (nalevo k949, napravo twin hammer>
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    HONCKA: OK, a jestli se můžu zeptat - kolečka do převodovky (a vůbec díly) budeš brát kde? Je v CZ nějakej distributor s příčetnejma cenama, nebo v zahraničí?
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    MADCAT: jeste zatim ne, je to uskakany, ale jezdim s tim spis pomalu, na prochazky do lesa, tak to tak nevadi, dneska jsem to projel se synkem na horach ve snehu a je s tim celkem prdel, prvni, co na tom budu upgradovat jsou ty prevody v prevodovce, aby ta pomalejsi rychlost byla fakt pomala
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    HONCKA: Tlumiče na to jsi prosímtě měnil, nebo jsi nechal původní? Teda jestli to chápu dobře, že originální jsou bez oleje - to by odpovídalo, co jsem tak viděl videa, tak to auto je taky celkem uskákaný. Ale vypadá dobře, nasadils mně brouka do hlavy.
    UNDERMEDIA
    UNDERMEDIA --- ---
    RC Racers: This Is Not A Toy

    is a short documentary that chronicles the thrill, work and sacrifice that goes into racing RC cars. Shot over the course of two years, the film focuses on racers who competed in the 2013 Midwest Nitro Series. The film was produced, directed and edited by Logan Hall, a Chicago-based filmmaker and commercial director. For the uninitiated, it's an introduction to the world of RC cars and off-road racing. For racers, it's a reminder for why you love the hobby (or sport, if you prefer).

    RC Racers: This Is Not A Toy
    https://vimeo.com/189581051
    PETJU
    PETJU --- ---
    Dneska to bylo na zamrzly Hostivari fakt super :) A to pocetne obecenstvo.. parada!
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    KALIBAN: teda maji nejaky treningovy mod, kde to jezdi polovinu rychlosti, ale i to je na maly decko stejne moc, ja ho ucil od 4 roku jezdit s moji expedici, ta jezdi pri max rychlosti jako trosku rychlejsi chuze, ted to svoje zvlada tak do 10kmh
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    KALIBAN: mel jsem akorat na chvili pujcenyho summita a ten mel akorat DR na zataceni
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    HONCKA: traxas nema ubirani plynu na vysilacce?
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    KALIBAN: ja to kupoval 5 letymu decku a tomu bych do ruky traxxas nedal, ono to ma strasnou vyhodu, ze na vysilacce mas DR na plyn, tak mu to muzu spomalit

    PAPAGEORGE: treba na Axial Wraith se dela komplet kovovej upgrade, jediny co tam zustanou jsou lexanovy dily a ty fakt neznicis zadnym stylem jezdeni, pokud nebudes projizdet ohnem
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    MADCAT: ja premyslim jak to rozvest... truggy ma obecne naprd pruchodnost terenem, je to rychly auto na drahu, tohle nebude ani rychly, ani to nebude mimo drahu moc prostupny.. tak na antukovy hriste mozna, to co dava honcka uz ma vetsi smysl do terenu,
    truggy se stejnosmernym motorem nepojede, nepujde predelat rozumne na lipolky,

    ale druhym dechem priznavam, ze za tri tisice me nenapada zadna rozumna alternativa, podle me za tri tisice to bude uplnej shit a radsi bych pridal a koupil neco mirne jetyho od traxxasu kde budes kvalitou,zabavou a dostupnosti dilu nekde uplne jinde...


    MADCAT: to je fakt strasne, ale strasne nadherny :)
    PAPAGEORGE
    PAPAGEORGE --- ---
    MADCAT: me se tyhle potvory hrozne libej, ale pri mym stylu jezdeni bych potreboval komplet kovovy i s kastli :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam