První metry po obýváku a po posteli najety, zde první dojmy:
- dvě rychlosti jsou super, ale napřed jsem chytl nerva že mi to nejede, resp. jede na prázdno a je to rozbitý, než jsem došel na to, že přepínač rychlostí má polohy tři, a já to mám zrovna na té prostřední, což je neutrál :-),
- pomalá rychlost by mohla být pomalejší, takhle to na nějakej trial po balvanech moc nebude - člověk trochu ťukne do spouště a auto už se hrne kupředu. Jestli někde najdu nějakej návod, jak to rozumně jednoduše vyřešit - vyměnit nějaký kolečko v převodovce - tak se do toho třeba pustím, ale teď to nechám plavat, na tom to nestojí.
- s předchozím souvisí taky to, že auto samo moc nebrzdí, takže když zjistím, že se do kopce škrábu moc zhurta a uberu, tak většinou uberu moc, a auto zase samo sjede na volnoběh zpátky. Chtělo by to nějakej hill assist :-)
- má to nějakej auto braking nastavitelnej na slow/normal/fast, ale zatím jsem nějak nevypozoroval co to vlastně dělá - holt doma nebyla možnost to nějak víc rozjet.
- auto většinu času píská, a to i když stojí a nedržím spoušť. Prostě jako by se chtělo rozjet, ale puštěná šťáva nedává dost energie. Přestane pískat, když přepnu rychlost, ale většinou za chvíli zase začne.
- couvání reaguje až na druhej dotyk spouště. Napřed jsem si myslel, že je to nějakej špatnej dotyk někde ve spoušti, takže mě auto párkrát dost vylekalo, když jsem za to netrpělivě vzal, a ono to vystřelilo směrem nazad, většinou do mě nebo do nějaké skříně. Asi to ale bude nějaká vlastnost, protože jsem vypozoroval, že po jízdě vpřed musím vždy zpátečku stisknout dvakrát. Netuším jakej by to mělo mít smysl, ale je to tak. Asi se s tím naučím žít.
- tím, jak jsou tlumiče suchý, a tudíž se po propružení zastaví vždy v trochu jiné poloze, se stává, že auto občas jede nakřivo, jakože nakloněný na bok. Trochu mě to rozčilovalo, ale pak jsem si uvědomil, že venku v terénu se to asi stávat nebude.
- je to překvapivě silný - v nepozornosti jsem odtlačil dvě děcka, úhrnem cca 35 kg, i s kancelářskou židlí po koberci kousek vedle.
Tolik dneska, dovolím si už jenom jednu - zatím pro mě teoretickou (ještě jsem to nezkoušel) otázku - takový ty "koule" na koncích tlumičů a táhel, asi kulový čepy správně řečeno - se do příslušných otvorů v tlumičích normálně ručně nacvakávají, nebo je třeba na to nějakej vercajk nebo speciální grif? Já jenom abych něco nepototo, až se budu o něco snažit.. Dík...