J4C0B1M: Tak treba glaivezooka je supr :).
To ze neco OP nebylo nerfle, neznamena, ze to dalsi se ma taky nechat bejt, navic zmineny challenger a Boom rotujou do wildu, kde uz zas tak sileny nejsou (Booma jsem videl tak 1-2x za mesic, ale nejsem moc high ranked). To se ti s tema basic/classic kartama nedeje, takze by slo ocekavat, ze se to bude nejak dal resit, i treba to, cos zminil - kill command, cleric apod., prave, aby ta hra zustala fresh a nemels to furt stejny. Nerfovani basic karet je navic slozitejsi o to, jak poznamenal nekdo dost dobre na redditu, ze potrebujes aby:
Byly jednoduchy na pochopeni pro novacky.
Musi zustat porad, aby meli vracejici se hraci co hrat ve svejch decich.
Musej bejt dost silny, aby s tim mohli zacatecnici obcas vyhrat a nebyli hned frustrovani.
Zaroven nesmej bejt moc silny, aby nelimitovali design space (prep mi prijde trochu na vine tady) a nebo aby nebyli v kazdym decku (viz. prave Axe).
A zaroven kdyz uz je vyhodis, tak je musis nahradit necim, pac ty sety nejsou velke (plati hlavne u class karet).
Samozrejme tyhle problemy jdou resit jinak, a asi se casem dostanem k tomu, ze treba nejaky karty z basicu pujdou jen ve wildu, nebo budou mit standart/wild verzi, cokoli.
Na tom jestli jsou autoinclude karty co nerotujou problem se asi neshodnem, takze bych to asi nechal bejt, tady mi prijde ze jsem to i konecne rozumne shrnul.
Odkazy na dalsi podobny argumenty/zajimavy nazory:
Brian Kibler was right, and these nerfs prove it. : hearthstone
https://www.reddit.com/...arthstone/comments/6ybg66/brian_kibler_was_right_and_these_nerfs_prove_it/
People are misunderstanding the reasoning behind the War Axe nerf : hearthstone
https://www.reddit.com/...rthstone/comments/6yhawt/people_are_misunderstanding_the_reasoning_behind/
Less Than 2% of Warrior Decks Don't Run Fiery War Axe : hearthstone
https://www.reddit.com/...arthstone/comments/6ygqke/less_than_2_of_warrior_decks_dont_run_fiery_war/