STRANGERD:
- Demon Souls ma navic vahovy limit i pro noseni veic, takze nemuzes brat vse na co pohlednes, jinak se uprostred lokace nehnes a musis vysypavat.
- Nepouzivaji se flasky ale Kyticky, ktere sli farmit, takze nektere veci byly diky tomu lehci, prinesl jsi si na bosse 120 ruznych kytek a byl jsi vysmatej.
- Demon Souls vypadaji barevnejsi a takove tajemnejsi ale pribeh je vic salatovejsi a defakto az skoro do konce se nehne, protoze ti to vyzvani jeden plesoun u svicky
- Skoro Kazdej Boss fight ma nejakej vyslovene gimmick se kterym jej jde dat "easy way "
- Je tam daleko vic "cockblock" lokaci, ktere te maji tendenci zabit, bud spatne design nebo klasickej DS trolling.
- Jelikoz magie funguje na manu a nema omezene mnozstvi castu jako Dark Souls, jsou magove po ziskani duse Monka a pretaveni na Guided Magic Missles silene OP a na NG+ jsem proste bossama probihal. Kral Alant sel na 4 casty bez toho ze bych se zastavil, cast hit cast hit, bye bye my darling.
- Pouziva se centralni Point NEXUS , kde se vzdy vratis a vetsina NPC co potkas tam skonci, takze nemusis litat od kovare ke kovari abys neco prekutal.
- System portovani do lokaci je prez "nahrobky" ktere jsou okamzite od zacatku v NEXUSU a nepotrebujes zadnej Lord Vessel
- Confusing as shit White / Black world tendency a character system, kterej odemyka ruzne eventy, nemas World / Character tendency ? Nekam se nedostanes.
- Neni Humanity System, je system mrtvej / zivej a mrtvej = 50% hp , zabiti bosse = oziveni na hrace se 100% hp
Jedine tedy co je stejne jsou "mysticke lokace" ikdyz z Bazin , 5ty sutr jsem se sel posrat dlouze po tom, co jsem to dal. Zadna takova lokace dle meho v Dark Soulech neni, ZAMRDANI OP KYJOBIJCI NA MOSTE PICUSOVE , mas absolutni pocit bezradnosti vsude hromady hoven, blbe naspawnovany NPC, poison kam slapnes a hodne neprijemi enemaci, ne silni ale proste v zakladu nastaveni na "fuck you player "
A kobky u Draciho Boha, kterej mamrd dal do tunelu tlusteho cerva jako XBOX prvni generace co je totalne resistetni na Meele a kdyz konecne praskne tak mrdne za prasodmg ...
Naslo by se toho vic ale me Demon Souls prisli v necem tezsi, v necem zabavnejsi, o dost barevnejsi ale je videt i zaroven velka mira vyvoje nekterych veci, vid rozdil mezi Cibulakem z Dark Soulu a Ostravou z Demon soulu, oba se dostavaji furt do sracek a snazi se z toho redeemnout kazdej po svem atp.