_KOFILA_: Sice se nepovažuju za opravdového znalce ale hraju už od demon's. Nicméně jsem čekal tvoje reakce jako první. Zatím jsem hru nedohrál ale už teď vím, že se mi líbí to zdánlivé spojení s demon's souls. Baví mě to jako celek, ale -
Zbraně za duše jsou fakt na hovno a jsou tam zbytečné. Jako posbírat je bude mít smysl tak pro trofej ale na použití jsou zbytečné. Dlouho dlouho chodím s jedním štítem, chtěl bych je střídat, to samé oblečenéí a zbraně. Levely jsou na sebe dost nalepené a občas je to wtf moment. Líbí se mi exteriéry, ale moc jim to tam nejde - čekal bych propracovanější cestičky a uličky a zákoutí a lepé cesty. Dungeon style je přece jenom lepší od From software. Navíc nikdy nezapomenu na boletaria palace, kde i jídelna dávala smysl. V jedničce to bylo pěkně provázané, tady je to takové - divné jako by nevěděl co dělá a nebo neměl tušení čeho chce dosáhnout a nebo mu vprostřed vývoje někdo řekl že to bude jinak.
Líbí se mi hexy a kouzla vůbec dává mi to tam jaksi smysl. Co nechápu je rozmístění bonfirů. Asi zjednodušení kvůli backtrackingu, ale mě se to nelíbí. bonfire jdu jdu a najednou druhej. Děs.
Čeho fakt lituju je to, jak oznamovali skutečnou tmu a pak se na to vysrali, těžko říct jestli kvůli hraní z pohledu jiných postav a nebo kvůli optimalizaci. Chtěl jsem si užívat to, že nemám štít. Vždyť i kvůli tomu jsem si vzal prskavku místo obvyklého dex warriora.
Potvory jsou fajn jako vždycky i design je pěknej. Rotten boss mi přijde jako masterpiece a dělat takovou hru kde bych si tohle mohl dovolit by byl splněný sen.
Na grafiku nehledím protože mi jde o gameplay.
Nechápu proč tolik různých bosů celkem blízko začátku levelu. Rád jsem si prošel level a na konci jako vyvrcholení byl boss, tady je boss všude a není sám. Vnímám to jako problém a asi nedostatek inspirace. Těžko říct.
POdání příběhu je stejné jako vždy - možná tentokrát vím, že jde o krále ale jinak si to musím skládat nějak v hlavě. Což není nutně špatně ale lidi to odradí. KDyby NPC provázel nějaká story arc tak bych byl schopný si z toho odnést i tu linku která patří do souls univerza. Majula je fajn lokace i to jak se plní.
Ještě zpět k level designu. Chybí mi něvědomost mlhy. Dřív jsi prošel mlhou a ha - další část levelu. Tady je to - hm boss. Což už víš protože jsou všude hromady messagů. Možná by stálo za to si to zahrát v offlinu.
Nový Dark Souls budu mít asi rád stejně jako předchozí, ale čekám co bude dál chtěl bych aby čtvrtý díl šel ještě dál a objevoval nové možnosti game designu po staru v době kdy BF a COD jsou absolutní best sellery. Rád bych se vrátil do doby kdy hry jsi musel umět hrát a ne pres X to kill. Tak snad to nikoho neurazilo :)