Já dostal tip od Daveho, že dostal tip od Reflexe. Ten sem možná za chvilku přijde říct jaké to bylo poprvé (psal jsem mu laskavou zprávu do pošty aby si tu na nás udělal čas). Jinak se psal rok 2009 a jezdil free delivery balík z Číny. EU verze až o rok později. Koukal jsme na to hodně kysele. Něco mne ale tlačilo to hrát a hrát, vypadalo to graficky strašně krásně a bylo to těžké jak prase. Hrál jsem to furt. Vůbec si nepamatuju jiné hry. V 2010 jsem si koupil EU verzi kvůli hráčům, kteří už v jap začali servery opouštět, a v 2011 moje první plátno. Nikdo v tu dobu se mnou nechtěl chodit do hospody (z hráčů), nepovídal jsem o ničem jiném. Našel jsem si jednoho hráče, s kterým jsem jak do práce vždy 2x do týdne zasedl ke konzoli a za večer jsme hrou proběhli. V tichosti, beze slov a písmen (šel jen chat), žádné zbytečné ztrácení času prostě do konce a znovu. Půl roku po asi 5ti postavách kde jedna měla ng++++++++++++ jsem už vůbec nevěděl kolikrát jsem to proběhnul. Až jsem někde vyčetl že se dá spočítat podle jedné zbraně co padne z někoho (nejde minout). Dnes už si toho moc nepamatuji. Ale je to pár měsíců co jsem to zapnul (když jsem se loučil s ps3) a proběhnul to. Jak máslem to nebylo ale vylezlo každej roh, vše najednou bylo jak kdybych to znal nazpamět. Zpět do 2011.
Přišel Dark souls! Na to jsem čekal tak strašně moc, že jsem si hru koupil ještě dřív než mi ji Dave věnoval v nějaké sběratelské edici. Takže jsme si vyměnili placku a já to rozehrál znovu. Bavil jsem se, ale jen na začátku, jak jsem se dostal pod druhý zvon nadšení opadlo. Tam jsem to opravdu neměl rád. Sens fortress ale dodnes považuji za nepřekonaný dungeon. Graficky mi to přišlo o chlup horší než Demons Souls. Říkal jsem si to bude tím jak to nemá loading a můžeš běhat kde chceš. Bavil jsem se spíš tak že jsem na oba zvony zazvonil nahou postavou na levelu 1. Což už dnes vůbec nepovažuji za něco převratného. Super Dark Marisouls. Ani jsem si nevyzkoušel všechny kovenanty a druhý konec jsem dohrával někdy před rokem?
Dark Souls 2 už jsem nedal ani jednou. Kočko pes designový, levelový, naprosto divná animace pohybu prdele hlavního hrdiny mne po dostavníku v uličce kostlivců odradila a hru jsem uklidil.