• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    _KOFILA_: Za to jsem fakt vdecnej Sifu, ze stihl prijit pred Elden Ringem, protoze jsem si do maxima uzil level design, vypalil jsem si do pameti pozici kazdeho z nepratel, nadrtil jsem se vsechny pohyby bossu nazpamet a tim padem jsem dostal satisfakci za precizni DS1, kde jsem postupoval uplne stejne a kde nebyla prepalena stopaz a rozloha. V Sifu davalo uplne vsechno smysl a bylo to zabaleny do kompaktniho dárku se stuhou, kterej na vanoce vubec necekas, pac jsi ho nenasel u rodicu ve skryni za svetrema.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    TOMMY_: uzivam si to protoze na to muzu remcat online spolecne s prateli… chodim do toho sveta jen proto, abych krkal z te ohromnosti, podobne jako kdyz krkas kdyz se prejis… ta hra nema poeticnost, ztratila vkus, rezignovala na leveldesign… podivej se na ten model co tu daval bobesh a porovnej s timto letistem pro dobrodruhy… sam pises ze to je obcas prazdny svet… sam ho nevidim prazdny obcas, ale furt… ale to je uhel pohledu… pro me ta rozlehlost nema smysl, nic te hre nepridava… jen jde po stopach podobne rozlehlych svetu… tady ovsem na druhou, mozna na treti… proc?

    a poznas to i na speedrunu, kdyz pulku jedes na koni co to asi znaci? speedrun byl o preciznim postupu, kazdy kousek sis zaslouzil a umel nazpamet… a ne ze pisknes a dupnes…
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    _KOFILA_: Ctu to porad dokola a nerozumim tomu co pises. Sorry. Bud si to uzivas, nebo te to prestalo bavit. V Elden ringu je X lokaci ktery jsou dost podobny puvodnim ds jen jsou napojeny na vetsi svet ve kterym se obcas nic nedeje a cas od casu narazis na random dungeon ala bloodborne chalice. Porad v tom vidim ten plac a zadnej argument, sorry.
    EZEE
    EZEE --- ---
    FRIZER: Yessss
    TAP
    TAP --- ---
    BEREGOND: aha, takže ty ruins, co jsem potkal a zjevně nemaj sklep ho vskutečnosti maj? to abych to pročesal zas od Limgravu. zprávy jsem přestal číst, try but hole mě začalo urážet
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    BOBESH: výraz toho koně! Tváří se, jako by na něj Tree Sentinel použil starý dobrý "ginger-finger," aby líp cválal :-D
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    TERZ
    TERZ --- ---
    PHOW_SAATCH: Tak různý ojeby a cheese strategie byly vzdycky, zrovna jedová mlha nebo strelba z nedostupný zóny jsou klasický cheese metody táhnoucí se celou sérii, v tomhle bych nějaký nový přístup nehledal. Sentinel má imo hráče naučit že maj koně a že ho maj používat.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Těch možností mrtě...90 hodin jedu s jedním mečem a hůlkou...těším se na další buildy
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Tak jsem si pro srandu králíkům projel Tree Sentinela na YT, když všichni brečej, jak je to obtížný, a fakt se tu musim smát pod fousy, protože většina (i veteránů) vůbec nepochopila, kolik možností eliminace nepřátel Elden Ring umožňuje a jedou to furt postaru. Třeba archer si stoupne na obvodovou zeď a úplně v klidu ho vycheesuje (protože zničitelný jsou jen některý zdi!), pak se nějakej borec připlíží za něj a vypouští mu za prdelí jedovou mlhu, sentinel se ani neotočí, protože stealth, a zhebne na otravu apod. tahle hra prostě podporuje spoustu kreativních přístupů a i já si musim trochu obrátit myšlení, pořád je to ale o znalosti prostředí a schopnosti ho naplno využít...
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    TOMMY_: a je to tady! zacina prepocitavani kolik te stoji jedna hodina hrani… a cim min, tim vic se ti to vyplati… neplet si pojmy, toto neni plac stareho muze, toto je povzdech nad tim, jak spolecnost co excelovala leveldesignem ztratila prim a podridila se trendum… samozrejme jsem na to byl zvedavy, hraju to a uzivam si to, ale je to utrpeni kdyz dokazes videt s jakou elegantni zkratkou, fistronem a gracii to slo na zacatku a jake letiste pro dobrodruhy to je ted…
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    BIMBAS: jj, přesně tak.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    BEREGOND: pockat pockat, jako ze fake wall na zemi ?
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    hnaty sou spis nohy ne?
    EZEE
    EZEE --- ---
    Caria Manor je dobra prasarna s tema hnatama!
    EZEE
    EZEE --- ---
    NAGASAWA: Ja mu poslu 5 Glinstone Pebblu a ani neprdne :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    jinak mně chvili trvalo, nez mi doslo, ze muzu lock prepinat mezi jezdcem a konem a jakmile vyradim prvne kone, tak je to potom o dost zabavnejsi i kdyz jdu do souboje po vlastnich. Specialne u tech slabsich varangianu to je uplne jako z Berserka.

    EZEE
    EZEE --- ---
    VITEKK: ted to zkousim, aha ono totiz utocis na obe strany na koni
    VITEKK
    VITEKK --- ---
    souboj na koni ok, ale ja mam v levy ruce hul a v pravy mec, abych mohl delat L2 takovej ten special utok mecem, L1 normalne castim. Ale kdyz sednu na kone tak mam aktivovanej jenom mec, takze predtim musim vzit hul do obou rukou, ale to pak znamena ze na koni necastim L1 ale R1.. je to docela schyza. Nebo nevi nekdo jak udelat abych mel na L2 specialni utok mecem kterej mam v levy ruce?
    EZEE
    EZEE --- ---
    BOBESH: Bozi
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam