• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    PHOW_SAATCH: No jasne. Mezi ds3 a er je 6.. ale mas pravdu. :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    TOMMY_: jednou za 6 let ne...

    Demon's Souls - 2009
    Dark Souls - 2011
    Dark Souls 2 - 2014
    Bloodborne - 2015
    Dark Souls 3 - 2016
    Sekiro - 2019
    Elden Ring - 2022
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    _KOFILA_: U me to je spis nahled na vec v tom ze rad hraju hry, a moc jich me uz nebavi. A kdyz se nejaka objevi, ktera uz mi v necem prijde dobra, tak se na ni rad divam optimisticky. Rad se podivam na sklenici poloplnou. Vzdyt souls hra od fs vychazi jednou za 6 let, a mezitim co? Hrat porad dokola simulator kuryra, nebo D2.. re2,3 nebo thps2 a homam3..? Jsem rad za porci novyho obsahu kterej pro me nekdo pripravil. A bavi me i ds2, za coz me urcite odsoudis.

    Navic myslim ze spoustu hradu v elden ringu je plnohodnotnejch dungeonu na 8 hodin, plne srovnatelny s jednou urovni v demons souls. A ze je to propojeny skrz mapu ze zaklinace 3? Porad je tam level explorace jako blazen. Zabijes bosse-spadne hvezda a otevre ti to kus mapy, kam se neslo dostat. Je tu mesto obru v oblacich. Tri nebo ctyri urovne pod zemi. Je tam toho miliarda. Spousta veci precizne schovanejch. Dobry puzzly jak z king quest 7 .. Mozna ne tak chytre a minimalisticky poskladany jako driv, ale porad je to nadprumer nad produkci her kde staci mackat X a dojet na checkpoint na mape odklikat rozhovor a jet na jinej waypoint zabit bosse.
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    TAP: Tohle nebylo v Limgravu.
    KOZLIKK
    KOZLIKK --- ---
    ten 2h speedrun, kdy vynecha prakticky celou hru, vubec o nicem nevypovida. zajimavy bude pochopitelne "any% all boss no-hit run", ktery uz par dni na streamu zkousi - https://www.twitch.tv/the_happy_hob
    KOZLIKK
    KOZLIKK --- ---
    TERZ: ja jsem hral ER sesti dni v kuse, kazdy den nejakych 9h, ted jsem si dal dva dny pauzu u noveho Gran Turisma 7. to neznamena, ze je to spatna hra, nebo ze me to prestalo bavit! to ani omylem! :))

    PHOW_SAATCH: souhlasim, kun je naprosto skvely. hlavne teda vs souboje na konich, kdy oba chargujeme ten utok R2, objizdime u toho peasanty, to je fakt pecka jak z filmu.
    LUKYN
    LUKYN --- ---
    _KOFILA_: uz sem skoro tech lvl 200, moc si to uzivam, diky za optani!
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: úhel pohledu: hrál jsem za poslední rok několik her, spoustu z nich jsem dojel jen ze setrvačnosti (Control), některý jsem radši opustil úplně (Horizon), některý menší mi udělaly nečekanou radost (Tainted Grail), nějaký rogue-lite mam jen rozjetý (Hades), sem tam Path of Exile, ale když vyšel Elden Ring, byla to úleva... už nemusim hledat něco, co by aspoň trochu připomínalo DS1/3 a jak píše RUDOLF, naopak jsem se těšil na to, že se budu moct po tý mapě toulat a nezakopávat o každej šutr jako ve W3... tak trochu mi přijde, že bys rejpal, i kdyby to dopadlo jinak, protože Demons Souls byla revoluce a je to nostalgie po době, která už se nevrátí, stejně devadesátky... ale v týhle dnešní pojebaný době pořád Elden Ring to nejlepší, co vyšlo... a třeba to příště bude mít i hutnější atmsoféru a příběh

    GURBON: Gothic 1 byl v tý době nářez, jsem zvědavej, co za paskvil vyleze z toho remasteru.. nebo spíš radší ne, to techdemo bylo otřesný :)
    GURBON
    GURBON --- ---
    Pripomina mi to tu ted doby kdy se resilo jestli je lepsi Gothic (tak akorat open) nebo Elder scrolls (uplne open) :)
    GURBON
    GURBON --- ---
    _KOFILA_: Me to do vcerejska neprislo, ale ted uz jsem na tom s nazorem podobne. Vcera jsem si to "letiste pro dobrodruhy" ( trefne! ) vic projel na koni, dostal jsem se na hromady mist, kde bych vubec nemel co delat, posbiral bez zabran 3/4 map a vlastne me to zamrzelo s postavou na +/- 30lvlu. Nastesti design dohani hrady a nejaky negenericky dungeony.
    Co me taky mrzi jsou recyklace bossu. Tu blbou kocku s mecem uz jsem potkal snad v 5ti kobkach. Jestli to takhle pujde dal, potkam ji do konce 50x ?
    Ja myslim ze to chce jeste par dilu, aby se Formove naucili ten openwordl delat trosku sevrenejsi a s logickejma barierama, abychom nemeli nad cim frfnat.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Level design open světů je prostě jiný než koridoru. Vždyť ten Tree sentinel je první boss co potkáš a u kterého hned pochopíš, že je OK ho obejít a hned za ním najdeš lidi, na kterých si můžeš trénovat boj 1 ku 1 a agro. Pak hned dostaněš kompaktnější skupinu u ruiny s cesta na hrad ti nakope koule. Tak se vydáš jinudy a máš prvního koňáka a to už bys měl mít i koně. To byl můj postup, ale můžeš se klidně vydat jinudy.

    Já třeba kompresy herních světů nemám rád, mám rád prázdno černarusy. 15 minut zalesňenýho letiště, po hodině pár minut intenzivního boje a třeba útěk, radši než smrt. Nemám rád herní mapy, komprimovaný prostor. Kde každou minutu musíš něco najít. Víc letišť a prázdných dálnic. Čas bez akce je čas pro virtuální meditaci.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    NAGASAWA: *skříni / mobil obcas generuje strasny prasarny
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    _KOFILA_: Za to jsem fakt vdecnej Sifu, ze stihl prijit pred Elden Ringem, protoze jsem si do maxima uzil level design, vypalil jsem si do pameti pozici kazdeho z nepratel, nadrtil jsem se vsechny pohyby bossu nazpamet a tim padem jsem dostal satisfakci za precizni DS1, kde jsem postupoval uplne stejne a kde nebyla prepalena stopaz a rozloha. V Sifu davalo uplne vsechno smysl a bylo to zabaleny do kompaktniho dárku se stuhou, kterej na vanoce vubec necekas, pac jsi ho nenasel u rodicu ve skryni za svetrema.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    TOMMY_: uzivam si to protoze na to muzu remcat online spolecne s prateli… chodim do toho sveta jen proto, abych krkal z te ohromnosti, podobne jako kdyz krkas kdyz se prejis… ta hra nema poeticnost, ztratila vkus, rezignovala na leveldesign… podivej se na ten model co tu daval bobesh a porovnej s timto letistem pro dobrodruhy… sam pises ze to je obcas prazdny svet… sam ho nevidim prazdny obcas, ale furt… ale to je uhel pohledu… pro me ta rozlehlost nema smysl, nic te hre nepridava… jen jde po stopach podobne rozlehlych svetu… tady ovsem na druhou, mozna na treti… proc?

    a poznas to i na speedrunu, kdyz pulku jedes na koni co to asi znaci? speedrun byl o preciznim postupu, kazdy kousek sis zaslouzil a umel nazpamet… a ne ze pisknes a dupnes…
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    _KOFILA_: Ctu to porad dokola a nerozumim tomu co pises. Sorry. Bud si to uzivas, nebo te to prestalo bavit. V Elden ringu je X lokaci ktery jsou dost podobny puvodnim ds jen jsou napojeny na vetsi svet ve kterym se obcas nic nedeje a cas od casu narazis na random dungeon ala bloodborne chalice. Porad v tom vidim ten plac a zadnej argument, sorry.
    EZEE
    EZEE --- ---
    FRIZER: Yessss
    TAP
    TAP --- ---
    BEREGOND: aha, takže ty ruins, co jsem potkal a zjevně nemaj sklep ho vskutečnosti maj? to abych to pročesal zas od Limgravu. zprávy jsem přestal číst, try but hole mě začalo urážet
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    BOBESH: výraz toho koně! Tváří se, jako by na něj Tree Sentinel použil starý dobrý "ginger-finger," aby líp cválal :-D
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    TERZ
    TERZ --- ---
    PHOW_SAATCH: Tak různý ojeby a cheese strategie byly vzdycky, zrovna jedová mlha nebo strelba z nedostupný zóny jsou klasický cheese metody táhnoucí se celou sérii, v tomhle bych nějaký nový přístup nehledal. Sentinel má imo hráče naučit že maj koně a že ho maj používat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam