BIMBAS: mám stejný problém + co víc, mám i osobní problém se ztvárněním posledního bosse. Jako když to Vaati vysvětlil, tak tu podobu trochu víc beru, ale stejně mě to tak nějak uráží, že po všech těch suprovejch Manusech, Gwinech, Našandrách, Soul Cinderech, Frídách, Gaele Slaveknechtech nám Fromsoftware předhodí duhovýho plesiosaura s křídlama. Za kterým pak s melee buildem běháš jak kokot, zatímco on permanentně zdrhá a castí vybuchující vesmírný mlhoviny a ostřeluje tě z dálky. Kokotina.
A pak Melanie, pokud hraju build postavenej na štítu, proč jí proboha dali schopnost každým zásahem si doplnit zdraví, a to i když trefí jen štít a zraní mě za 0 bodů? Pochopil bych klasické sání života "zásah do živýho - bubák si doplní kus healthbaru," ale dát jí to za trefování štítu, když její údery potřebuju vykrejvat? Celkově se prostě zas na strength tank buildy vybodli, stejně jako v DS III. Ale pevně doufám, že přijde nějaký balance update.
Ale celkově za mě pořád spokojenost: 182 hodin s hlavní postavou, asi 3x20-30 hodin s vedlejšíma, když jsem zkoušel nějakou tu magii a dex buildy a teď jsem si začal novou postavu, stejnou jako ta první, protože mě prostě nejvíc baví ty začátky a většinou tak +/- první poloviny her, něž se usadí vybavení a statistiky...