• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    SITH
    SITH --- ---
    moc se mi líbí že naprostá většina nepřátel a oblastí se dá proběhnout. Takže procházím Farum Azulu :D
    večer dám Black Bladeho, kterého jsem dal téměř skoro na poprvé, ale pak špatně uskočil do té propasti a nechal mu 1cm života:)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Tohle byl vtipnej projekt

    ‘Let me solo her’ defeats 1,000th Malenia in heroic fashion - The Verge
    https://www.theverge.com/2022/5/11/23066977/elden-ring-let-me-solo-her-defeats-1000th-malenia?

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Master Miura (ELDEN RING)
    https://youtu.be/fmYwHZ_ccgY
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    TERZ
    TERZ --- ---
    Možná to tu včera nekdo psal ale v záplavě tapet plných emocí a požitků to zapadlo.
    Vyšlo Salt nad Sacrifice! Pro fanoušky čísel prej 8/10.
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    NAGASAWA: Ted mi doslo jak strasne dobrej postreh to je. Kdyz pak clovek prejde z Naturhistorisches muzea do Kunsthistorische, muze si ve Schwarzenberskych sbirkach navic prohlidnout Bosche, Petra Bruegela, kteri se daji v Elden ringu taky objevit.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    super diskuse dnes!

    SHARNY: Toto si myslím, že je kvůli herním mechanikám. Naboje položené na stole přes celou místnost sotva uvidíš, bednou můžeš, sice ano – velmi okatě až jakýmsi brandem – značkou – logem propálit ten pocit "uvnitř", ale zase nascriptuješ události cestou za bednou. Navíc si ji v místnostech necháváš, když přistupuješ tak že "vlezu do místnosti = objeví se nepřátelé" a šetřím na horší časy (druhou vlnu). Celé tím chci říct, že to jsou objekty co v serii zestárly, ale tvoří tu jakousi hratelnost. Přitom RE jako značka si zakládala na svém postupu hrou, tím myslím :střílím jen když stojím:.

    No a když necháš náboje jako realné naboje vymodelované na stolech a jinde, stane se ti z toho hratelnost kdy bud střílíš, nebo lovíš pixely (hledáš náboje). Osobně mně to taky přijde podlé vytrhávající, ale vždy si říkám, že to vtažení jde udělat originálníma mechanikama u kterých sice víš že hraješ hru, ale jsou tak rafinovaně vymyšlené že činostma pro jejich získání zapomeneš že hraješ hru (neimituješ realitu, vytváříš prostředí s interakcí a dávkováním akce v rámci nějakých scriptů)... hra to bude vždycky...
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    PHOW_SAATCH:
    KOCOUR: Já myslim, že maj všichni pravdu, kromě mě, takže zapomeňte, že jsem něco řek`.
    RIMMER: No, domnívám se, že všichni zapomínáme na jádro našeho problému a to je: Jak si budeme říkat? Eh, podle mě si můžeme vybrat buď: „Liga proti slintajícím monstrům“, či můj oblíbený návrh: „Komise pro Legalizaci Integrace Teroristických Organismů a jejich RehabilitacI ve Společnosti“. Eh, má to jednu nevýhodu - zkratka je „K.L.I.T.O.R.I.S.“.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Všichni máte dnes jedničku s hvězdičkou a VIRIK se do Vánoc probojuje do Anor Londo :)
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    NAGASAWA: jj, tohle je vlastne jeden z hlavnich duvodu proc me tyhle hry bavi, pohled na nas od jinud. Kdyz jsem hral DS3 tak jsem se prochazel po Olsanskych hrbitovech a pri pohledu na tu hrbitovni architekturu si rikal "I see what you did there...".
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOVE_DALI: No tak to si počkej na pozdější fáze ER. Tam z tebe udělají rovnou Maria
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    NAGASAWA: Sen's Fortess, moje první reakce byla: "Nesnáším, když se ze hry stane Tomb Raider"
    TERZ
    TERZ --- ---
    VIRIK: Klid, pro me za mě obhajuj co uznáš za vhodný, reagoval jsem na nagu ne na tebe.
    Příště si to přečti pls ještě jednou než budeš reagovat, vyhneme se tím těmhle omylům.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tak to rozhodně není můj argumentační fail, diskuzi si dotlačili do slepé uličky jiní.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    netočte to do sporu pls, zaznelo tu mnoho dobrych tezi pro ctenare k povazeni.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TERZ: jakože pokud jsem nedohrál jeden díl z DS, nesmím obhajovat ELden Ring a obecně modenrí open worldy? A jinak hlavička slouží?
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    NAGASAWA: nepřešel jsem to deset let, pochybuju že bych se za to ještě někdy dostal. Mimochodem tohle já považuju přesně za to, co jiný považují za fakt špatná designerská rozhodnutí. Dělat v tyhle věci ve hře, kde je pohyb omezenej a není to žádnej Tomb Raider a správná cesta je jen jedna jediná.
    Mimochodem, existoval i klub lidí (myslím, že to bylo někde na reditu), který tohle zastavilo a bylo jich poměrně dost.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    vetsina draku ma tendenci z prvniho mista v pulce fightu uletet a musis je dodelat healnute na jinem miste.
    teda ctyri..v Caelidu pryc neodleti ani jeden.

    dnes me na netu zaujal tento leaknuty map concept buhvi ze kdy

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    VIRIK: Sen's Fortess. Hele tak to po ER rozhodne dojed. Uz jenom kvuli tomu zaveru.

    ...

    Btw existuje v Elden Ringu neco, jako byl Vagrant? Nejaka extremne rare podivna a zahadna entita?
    TERZ
    TERZ --- ---
    NAGASAWA: Jako že by ti to nekdo rozporoval aniž by mel vlastni zkušenost s tim co píšeš? To se ti na internetu nestane, obzvlášť na nyxu ne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam