• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    SITH: jak kdy, nekdy jo. Nebo driv urcite. Ten limit je imho tak tri vteriny
    CELESTIUS
    CELESTIUS --- ---
    PHOW_SAATCH: tak zase DMC5 ma uplne vyjimecne spatny levely :) Respektive to snad ani nelze nazvat levelem, proste chodba a rozmisteni nepřátel. Jsou jiny koridorovy hry, kde mi ne-openworld vubec nechybel, ale u DMC5 chybi skoro i ten koridor :)) (jinak me to bavilo, samozrejme)
    USHUI
    USHUI --- ---
    SITH
    SITH --- ---
    Když summon ash zabije bosse vteřinu poté, co boss zabije vás, tak se to nepočítá. Vyzkoušeno za vás
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOVE_DALI: toho uz pouzili v Mortal Shell :)

    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    Lol, představte si, že by udělali bosse na bázi současnýho Zemana :D
    RUDY_CZ
    RUDY_CZ --- ---
    NAGASAWA: Haha, přesně, když jsem byl ve Vídni v tom muzeu tak mi bylo úplně jasný kde si From Software dělali art research pro Demons souls a dále :)
    SITH
    SITH --- ---
    moc se mi líbí že naprostá většina nepřátel a oblastí se dá proběhnout. Takže procházím Farum Azulu :D
    večer dám Black Bladeho, kterého jsem dal téměř skoro na poprvé, ale pak špatně uskočil do té propasti a nechal mu 1cm života:)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Tohle byl vtipnej projekt

    ‘Let me solo her’ defeats 1,000th Malenia in heroic fashion - The Verge
    https://www.theverge.com/2022/5/11/23066977/elden-ring-let-me-solo-her-defeats-1000th-malenia?

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Master Miura (ELDEN RING)
    https://youtu.be/fmYwHZ_ccgY
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    TERZ
    TERZ --- ---
    Možná to tu včera nekdo psal ale v záplavě tapet plných emocí a požitků to zapadlo.
    Vyšlo Salt nad Sacrifice! Pro fanoušky čísel prej 8/10.
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    NAGASAWA: Ted mi doslo jak strasne dobrej postreh to je. Kdyz pak clovek prejde z Naturhistorisches muzea do Kunsthistorische, muze si ve Schwarzenberskych sbirkach navic prohlidnout Bosche, Petra Bruegela, kteri se daji v Elden ringu taky objevit.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    super diskuse dnes!

    SHARNY: Toto si myslím, že je kvůli herním mechanikám. Naboje položené na stole přes celou místnost sotva uvidíš, bednou můžeš, sice ano – velmi okatě až jakýmsi brandem – značkou – logem propálit ten pocit "uvnitř", ale zase nascriptuješ události cestou za bednou. Navíc si ji v místnostech necháváš, když přistupuješ tak že "vlezu do místnosti = objeví se nepřátelé" a šetřím na horší časy (druhou vlnu). Celé tím chci říct, že to jsou objekty co v serii zestárly, ale tvoří tu jakousi hratelnost. Přitom RE jako značka si zakládala na svém postupu hrou, tím myslím :střílím jen když stojím:.

    No a když necháš náboje jako realné naboje vymodelované na stolech a jinde, stane se ti z toho hratelnost kdy bud střílíš, nebo lovíš pixely (hledáš náboje). Osobně mně to taky přijde podlé vytrhávající, ale vždy si říkám, že to vtažení jde udělat originálníma mechanikama u kterých sice víš že hraješ hru, ale jsou tak rafinovaně vymyšlené že činostma pro jejich získání zapomeneš že hraješ hru (neimituješ realitu, vytváříš prostředí s interakcí a dávkováním akce v rámci nějakých scriptů)... hra to bude vždycky...
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    PHOW_SAATCH:
    KOCOUR: Já myslim, že maj všichni pravdu, kromě mě, takže zapomeňte, že jsem něco řek`.
    RIMMER: No, domnívám se, že všichni zapomínáme na jádro našeho problému a to je: Jak si budeme říkat? Eh, podle mě si můžeme vybrat buď: „Liga proti slintajícím monstrům“, či můj oblíbený návrh: „Komise pro Legalizaci Integrace Teroristických Organismů a jejich RehabilitacI ve Společnosti“. Eh, má to jednu nevýhodu - zkratka je „K.L.I.T.O.R.I.S.“.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Všichni máte dnes jedničku s hvězdičkou a VIRIK se do Vánoc probojuje do Anor Londo :)
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    NAGASAWA: jj, tohle je vlastne jeden z hlavnich duvodu proc me tyhle hry bavi, pohled na nas od jinud. Kdyz jsem hral DS3 tak jsem se prochazel po Olsanskych hrbitovech a pri pohledu na tu hrbitovni architekturu si rikal "I see what you did there...".
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOVE_DALI: No tak to si počkej na pozdější fáze ER. Tam z tebe udělají rovnou Maria
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    NAGASAWA: Sen's Fortess, moje první reakce byla: "Nesnáším, když se ze hry stane Tomb Raider"
    TERZ
    TERZ --- ---
    VIRIK: Klid, pro me za mě obhajuj co uznáš za vhodný, reagoval jsem na nagu ne na tebe.
    Příště si to přečti pls ještě jednou než budeš reagovat, vyhneme se tím těmhle omylům.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam