• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TALPENNY: hele ale v NG znovu na Michigana mam dojem jit nemusis, respektive tam mas pro konec cislo 2 jinou misi a jestli si pamatuju spravne, tak to bylo Ambush the Vespers - pokud teda myslis tu kruhovou zonu, kde je miliarda mobu, vysadky, G1 a Michigan. Bez navodu bych se v tech alternativnich misich, ktery vedou ke vsem koncum asi uplne nevyznal. Ty S-Ranky budou relativne v klidu (abych to nezakriknul) Zkousel jsem cvicne uplne tu prvni s "get filtered" helinou a eSko padlo na prvni pokus.

    Tohle na vsechny konce funguje 100%

    NG+
    Chapter 1 – [ALT] Mission 06: Attack the Dam Complex = after destroying the 2nd generator choose the screen prompt “REFUSE” ( :left: ). You will then proceed with mission objectives normally and not fight your allies. [NEW GAME+ EXCLUSIVE] [ALT MISSION] [DECISION]
    Chapter 3 – Mission 19: Prevent Corporate Salvage of New Tech [NEW GAME+ EXCLUSIVE] [DECISION]
    Chapter 3 – Mission 22: Destroy the Special Forces Craft [DECISION]
    Chapter 4 – Mission 26: Defend the Dam Complex [NEW GAME+ EXCLUSIVE]
    Chapter 4 – Mission 32: Ambush the Vespers [DECISION]
    Chapter 5 – Mission 38: Eliminate “Cinder” Carla [DECISION]
    –> This will result in getting the Chapter 5 Missions: 39-B: Destroy the Drive Block > 40-B: Bring Down the Cylem = Ending #2: trophy Liberator of Rubicon

    NG++
    Chapter 1 – [ALT] Mission 06: Attack the Dam Complex – after destroying the 2nd generator choose the screen prompt “ACCEPT” ( :right: ). You will then have to defeat your allies. [NEW GAME+/++ EXCLUSIVE] [ALT MISSION] [DECISION]
    Chapter 1 – Mission 07: Escort the Weaponized Mining Ship [NEW GAME++ EXCLUSIVE]
    Chapter 1 – Mission 09: Prisoner Rescue [NEW GAME++ EXCLUSIVE]
    Chapter 1 – Mission 10: Obstruct the Mandatory Inspection [NEW GAME++ EXCLUSIVE]
    Chapter 1 – Mission 11: Attack the Watchpoint [ALT MISSION] [NEW GAME++ EXCLUSIVE]
    Chapter 2 – Mission 13: Stop the Secret Data Breach [NEW GAME++ EXCLUSIVE]
    Chapter 3 – Mission 19: Prevent Corporate Salvage of New Tech [DECISION]
    Chapter 3 – Mission 20: Survey the Uninhabited Floating City [ALT MISSION] [NEW GAME++ EXCLUSIVE]
    Chapter 3 – Mission 22: Eliminate the Enforcement Squads [DECISION]
    Chapter 4 – Mission 26-B: Coral Export Denial [NEW GAME++ EXCLUSIVE] [DECISION]
    Chapter 4 – Mission 29-B: Underground Exploration – Depth 2 [ALT MISSION] [NEW GAME++ EXCLUSIVE]
    Chapter 4 – Finish Arena, last opponent is unlocked after Mission 29: Underground Exploration.
    Chapter 4 – Mission 33-B: Eliminate V.III [NEW GAME++ EXCLUSIVE] [DECISION]
    Chapter 4 – Mission 34: Reach the Coral Convergence [ALT MISSION] [NEW GAME++ EXCLUSIVE]
    –> Then Chapter 5 starts with Mission 35: MIA for trophy MIA (instead of the regular mission “Escape”). Then you get Mission 36-C: Regain Control of the Xylem > 37-C Coral Release = Ending #3: trophy Alea lacta Est
    TALPENNY
    TALPENNY --- ---
    NAGASAWA:

    Aktuálně jsem to byl nucenej prohodit za flamethrowery protože NG Michigan + 2 Balam tetrapody a jako bonus 50+ mobů se tak trošku nedaj. Jinak zatim (!) to vypadá že core game weapons vládnou protože double trojitej laser cannon případně Ultramegabazooka apod. jsou sice hezký a uživatelsky vcelku příjemný akorát se stunem a municí to neni nijak slavný takže...Taky mi zcela uniklo kouzlo Fortaleza minipásů protože to jednak nelítá druhak mi to na zemi přijde jen o chlup lepší než klasický bruslení. Za míru fandovství nutnou ke komplet S rankum máš můj obdiv protože tuhle sumu času míním zainvestovat tak do multákovejch comebacků :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TALPENNY: Rotacaky jsem dost často prohazoval za pulzni pistolky - 2x 90 nábojů se šikne kor když máš dobrej zdroj a vylevelovano, tak zásah pošle do kremikovyho nebe klidně i 3-4 plechový potížisty
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    NG++ hotovo. True Ending je doma. Tleskam From Software. Teď ještě sfouknout sem tam po večerech S-Ranky at to zacinka a je vymalováno.
    TALPENNY
    TALPENNY --- ---
    RUDOLF:
    Co se NG týká jedu neochvějně tetrapod s rotačákama & double Iceworm jehlou a všechno to padá jak hrušky akorát sem tam musim i loadovat z posledního checkpointu protože jsem bez munice . Prubířskej kámen tohohle buildu bude odhaduju Ibis a zatim se mi nepodařilo úplně samostatně vykoumat stabilně funkční MP build. Všichni rychlý jako svině a ubíraj HP spíš "pomalejc" ale jistě. Mám toho rozehranýho víc a k tomu temný tušení že dokud nedorazim AC6 NG++ bude to všechno stát :D BTW je až fascinující jak si dali záležet i s úplnejma pididetailama jako je terminologie atakdál. Njn Japonci ...
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: Ja jsem momentálně v NG++ ve čtvrté kapitole a teda solidně přituhlo. Alternativní mise jsou výborný a už jsem měl 2-3 regulérní záseky na obtížnosti.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: cywe, double melee! to mě vůbec nenapadlo že to jde:-)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Tak jsem NG+, Snaila v novém oblečku jsem dával skoro dvě hodiny, jinak zbytek šel víceméně hladce. V NG+ jsem dal obě nové mise a už při první jsem čerstvě nabitý HAL vyměnil zpátky za FIRAMENZA, kde jen ruce mám NEU.. něco, jak mají nejlepší firearms.. a nohy obměňuji podle potřeby. Gatling je jistota a protáčím podle mise vertiální/přímé rakety/trajektový granátomet/songbirdy/bublifuky. Preferuji rychlé buildy a kontinuální damage.. zkoušel jsem brokovnice, ale nějak mi to nesedí. Totálně jsem vynechal všechny energetické zbraně a přestal používát blades. Jako bavil mě plasma blade, kterej jde použít z dálky ale krom úvodních kapitol jsem to nevytáhl. teď mě čeká BAWS arsenal, který si nechám na další session..

    Zapomněl jsem pod mostem jistou součástku, páč jsem úvodní dvě AC dělal asi na pětkrát a kolům smrti jsem se vyhnul.. Takže se tam musím vrátit pro combat logy a dáreček. Jinak mám všechny combat logy krom japonskýho mstitele, kterýho mi uznají až v ng+. Ale posledně jsem vytvořil build pro vozíčkáře, kterej na něj snad bude fungovat.

    Musím říct, že hudba při předposlední misi s Rustym mě totálně bavila. Poprvé tam zazněla poziitvní nota. Takže po událostech předchozí kapitoly jsem ocenil dramaturgii.. Přijde mi, že ten soundtrack nevynikne při poslechnu mimo hru. Ale v té hře, je to úžasný.

    Armored Core 6 Fires of Rubicon Soundtrack OST Track 40 Steel Haze (Rusted Pride)
    https://youtu.be/WwTQbvrUsBA?si=0s9orDBkzCJnWO8z
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOVE_DALI: teoreticky bych to mohl v sobotu vecer na hodinku pustit.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: těšba!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Recenze hry Lies of P. Tenhle Pinocchio není pro děti – Doupě.cz
    https://doupe.zive.cz/clanek/recenze-hry-lies-of-p-tenhle-pinocchio-neni-pro-deti

    ies of P jsou jednou z her, u kterých se naskýtá otázka, jestli si od ostatních her nebere až příliš mnoho. Už jsem mluvil o soubojovém systému, designu úrovní či systému levelování. Při hraní jsem ale viděl i další podobnosti. Konkrétně s prvním Dark Souls. Jedna z pasáží připomíná přecházení po trámech v Anor Londu. V další se mi zase vybavovaly nemilé vzpomínky na první návštěvu Blighttownu.

    Byly momenty, kdy jsem si říkal, jestli to náhodou už není trochu moc. Když se na to ale podívám s odstupem, Lies of P to celé zakomponovalo do vlastního světa, do světa, který má hloubku, a i když má základy ve světově známém literárním díle, tak v takové verzi bych si ho dřív nedokázal představit. Vývojáři se ho zkrátka nesnaží prodat tím stylem, že tohle je hlavně to hardcore RPG a Pinocchio je tady jen jako inspirace. Příběh loutkaře a jeho výtvoru tvoří pevný základ a nebál bych se říct, že by fungoval i v jiných žánrech.

    Spojením Pinocchia a výborně zpracovaných souls-like mechanik se studiu Round8 podařilo vytvořit něco, co je v mých očích schopné konkurovat samotnému FromSoftware. Doufám, že i jejich další tvorba povede tímto směrem. S jejich prvním pokusem, který jim vyšel naprosto parádně, spíš dotahují konkurenci a ukazují, že mají schopnosti na to, aby byli silným hráčem v tomto žánru.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    LOVE_DALI: já streamuji AC6 na youtube když hraju, většinou jen přes víkend. Jsem v druhé části třetí kapitoly.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    Kluci, neplánujete někdo stream AC6? :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AVATAR: po demu mi to prislo konzistentni a svet daval smysl. Po Bloodborne, kde byly hektolitry telnich tekutin byly vsechny ty parni stroje a ozubeny kolecka fajn zmena.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    NAGASAWA: jestli se to tak da nazvat :)
    Je to takovej kockopes, kterej me neoslovuje. V cele s postavickou, kterou mam ovladat.

    Ale gameplay vypada epicky.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AVATAR: jakej setting myslis? Ten Steam Punk?
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    NAGASAWA: skoda toho settingu, jinak to vypada fakt dobre.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Tak Lies of P si zatím v prvních recenzích vede dobře.

    IGN - 8/10
    "With an awesome weapon-crafting system, some really memorable boss fights, and one of the better stories we’ve seen in this genre, I can enthusiastically recommend you spend your time hanging out with Geppetto and friends."

    GameSpot - 8/10
    "Lies of P is content to adorn existing mechanics and ideas with its own story and aesthetic. This may be a derivative approach, but it nails the core Souls-like experience, with each of its various mechanics seamlessly coalescing to create a thrilling action game that's challenging, varied, and dripping with atmosphere."

    Polygon - Recommended
    "The game surprised and engulfed me with its grim tale, in which greed and obsession for power turned a city against itself. Despite a clear obligation to pay homage to its pioneers, it carves its own reality — one in which you decide which illusions to believe in."
    TALPENNY
    TALPENNY --- ---
    NAGASAWA:
    Heheh nezdálo a těchhle podělů tam bude víc-stopro Ice Worm dmg na konci a Ibis se bude teleportovat po celý mapě. Na NG+.... už bude problém asi i Swinburne ale třeba bude na konci animace kde mi Eomer v chest rigu poklepe na rameno a následně bude odcházet chodbou s mocnou kabeláží k obřímu AC na lešení v oblacích páry
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TALPENNY: a ja si rikal, ze se Rusty zdekoval od Juggernauta nejak brzo a jestli se mi to nezdalo.
    TALPENNY
    TALPENNY --- ---
    NAGASAWA:

    Zimmermanny mě serou protože je tam na můj vkus delší přebití a u ručních missile launchers mám pocit že nefungujou i když to tak není takže jedu neochvějně čtyřnožce s dablovanou Jehlou- na NG Juggernauta jsem musel dokonce dvakrát protože kolega nyni zdrhá o něco dřív :D BTW důrazně doporučuju tetrapod s Dizzy granátometem v každý ruce. Byl bych počítám tak v půlce ale vzhledem k tomu že se mi dokonce už jednou podařilo sundat protivníka v MP ( btw vzhledem k tomu jak jsou kucí a holky rychlý bych to opět viděl na X malejch hadů s mouse & keyboard adaptérama jako ostatně obvykle) je campaign vedlejší zábava ke který utíkám když dostávám na prdel případně mě OT BG3 tahovej systém přivádí k nepříčetnosti. Zákysy vidim víceméně stejně jako u standard kampaně ale true endgame bosses budou stoprocentně stát za to a prej tam jsou dál věci typu 3 solid AC místo dvou apod. takže.... :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam