• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    BIMBAS: Já bych strašně rád jel prepinatelenej dual build, kdy na mobky bych jel melee, a na bosse magic :)


    Protože největší pain je, když ti dojdou mana flasky, a ty tak nějak víš, že za jednou max dvěma skupinkama je grace..ale musíš se vrátit a jit znova, a řešit věci jako tady bude nejlepší se natočit takhle a doufat že na jednu kometu sejmes tři mobky a ušetříš manu))
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BIMBAS: hele v ER jedu mixed build a do vigor investují nerad.
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    AIAX LOVE_DALI: přesně, co jsem přešel na strenght build s nejtěžší zbrojí, obřím štítem a velkou těžkou zbraní hraju DS i ER jen tak na relax :-) Ale někde i tak bylo potřeba jít do slipů a rollovat - hlavně u Moonlight Butterfly a u Gapping draka, tam jsem se ještě s počáteční zbrojí a štítem nechytal

    BIMBAS: no, ono záleží na tom, co je vlastně nadlevelované - s tou aktuální postavou, kde ještě nemám prošlou Crumbling Mazulu (Azulu? prostě ty levitující trosky, kde je na konci Clergyman) a mám o 10 vyšší level, než jsem měl na první postavě po dohrání celé hry, a to jsem nijak nefarmil runy, jenom už prostě věděl, co a jak. A taky mi první průchod zabral 180 hodin, zatím co ty další kolem 80 hodin. :-)
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    :)
    Dark Souls Mod Preview - Hunting Horn (Monster Hunter)
    https://www.youtube.com/watch?v=MwbLWNe8ZGQ&t=2s
    VITEKK
    VITEKK --- ---
    hele v ER pri ng+ je mozny udelat respec nejak zezacatku nebo musim az do akademie?
    AIAX
    AIAX --- ---
    LOVE_DALI: To samé ti čtyři šašci dole v New Londo. Co já se natrápil. Nakonec full Havels, stát na místě a mydlit. A po pár minutách bylo vymalováno.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    BIMBAS: Heh, si pamatuju, jak jsem se prvně zasekl u Gwyna v DaS1 (než jsem se naučil parry).
    Mno, full Havels a tankovat.
    Šel jak po másle :D
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    technika um-lať se mi za posledni rok dost vyplatila. A to i psychycky. Obcas mam pocit ze dex buildy prekonavaji nepritele s vypetim dost sil a kdyz uz to zacina byt elegantni tanec smrti tak je konec hry. Magove jsou fajn ale aby byl korektne mocny, musi byt celkem z popíru coz dopada casto jako festival ztraceneho casu pri pokusech projit nejakou nakombenou zonu.
    Klasicka plechovka mi prijde jako vzdy dobre vyvazena k dane lokaci. Idealni kdyz se povede ze je lehce nadlevelovaná. Pak mi ten boj prijde paradni.
    No ale jako v kazde rpg hre nemohou byt uspokojeny vsechny vrcholy naráz, takze si kolikrat poztesknu, jak bych potreboval s kouzelnikem placnout nekoho padlem po hlave a bylo by. V soulovkach je k tomu urceny ng+, ale jak je malo casu tak hraju jeden pruchod.
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    Tak konečně! Po pěti průchodech ER jsem se hecnul a zabil Malenii! Jupí!
    A vlastně to bylo celkem jednoduchý a šla asi na pátý pokus: použili jsme s mimikem tajnou techniku shaolinských mnichů zvanou "um-lať" a umlátili jsme ji Gutsovýma ultra great swordama s aplikovaným Lions Claw popelem. RNG jí naštěstí dalo náladu, že zrovna permanentně nespamovala ten svůj přiblej šmidli-fidli útok a tak jsme ji většinu času drželi rozpláclou na zemi a řezali ji jak žito. Pocit zadostiučinění : bambilion.

    Jinak příprava postavy na DLC hotová: nechal jsem to těsně po zabití Fire Gianta a ještě nepodpálil Erdtree. A hned jedu další postavu, tentokrát se snažím udělat konec Fii (něco s tím princem smrti, co vypadá jak obří zmutovaný sumec), snad to klapne. Zatím mám pořád jen Frakturu, Raani a Frenzyflame, ale u Fia / Dungeater konců mi něco vždy nevyšlo.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    RUDOLF: Samozřejmě jsem na konzoli :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HAVANA: jestli nejsi na konzoli, ulož si save. Já mám projistotu první, před kardinálním hříchem a to už jsem upižlal melanii a pak několik dalšićh. Jestli si pamatuji správně, když zabiješ Elden beasta, tak furt se čeká až si zvolíš konec. Ale radši si zkontroluj wiki.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Zatímco nejdál sem se dostal kombinaci ogbu ash of war a moon spell nebo jak se jmenuje to jak po no mrdnes měsíc..

    Ale možná to byla jen náhoda, že ji trvalo tak dlouho než si uvědomila, že tam jsem a že na mě může skočit tím svým instakill nesmyslem (kterej je odpornej ještě tím, jak to chvilku vypadá že si to přežil...první uskocis, druhej dostaneš, ale pak má takovou krátkou pauzu...a pak konec :D)
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    HAVANA: to je real problem, souhlasim.

    Ja vzdy prpste vzdy behal tak dlouho az semi povedlo ze nedala ten waterflow dance vic jak jednou, pac i tak de facto instasmrt a ne, fakt se nebudu ucit jak to dodgnout tim divnym priskokem v druhy sekci ze tri. Nope.

    Imho cesta k melanii je vzdy skrze stagger a chytit ji u zdi. Ale ja jsem normie
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    VON_GILOTINE: Což furt neřeší druhej problém a to je Melania :D
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    HAVANA: neb9j ng+ je vyrazne j3dnodussi pac ses vzdy overleveled z prvniho pruchodu
    AIAX
    AIAX --- ---
    HAVANA: Já teda hrál většinu soulsovek, včetně souls-light, a Lords of the Fallen je jediná hra, která se FromSoftu v tomhle vyrovná.

    Velmi dobrý level design je ještě v Nioh 2 a mně osobně se třeba hodně líbili Darksiders 3, kteří do toho ještě míchají metroidvania prvky (zablokované cesty, které otevřeš až schopnostmi, co získáš později.

    A pak máš samozřejmě hromadu různých souls-metroidvanií jako Hollow Knight, Ori, Blasphemous atd., které na level designu vyloženě stojí, ale to už je trochu jiný žánr přece jenom.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    PHOW_SAATCH: nechybí tam spodní jezero nebo se pletu ?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    AIAX: K tomu level designu. Existuje nějaký jiný studio, který by tak skvěle pracovalo s vertikalitou levelu? Protože to co předváděj v ER je neskutečný
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    Já jsem byl na Lords of the Fallen natešenej a vypadalo to na videích pěkně, ale byť jsem ana začátku, a když jsem přežil performance/stability issues, vůbec mě to neláká se k tomu vracet/jít dál.
    Souhlasím s kolegou. Je to zmatený. A to jak prostředí, tak mechaniky hry.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam