• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    AIAX
    AIAX --- ---
    LAHINO: FS jsou naprosto dokonale pre mňa. Hraju je už deset let a mám odehrané všechny několikrát. Akorát mastit jednoho bosse šest hodin není pre mňa.
    LAHINO
    LAHINO --- ---
    AIAX: Sest hodin? Those are "rookie" numbers, you gotta pump those numbers up (insert meme). Ako ked ta po siestich hodinach bossa prestala FS hra bavit, asi to nie su hry uplne pre teba. Mne dopamin vyrazil dekel po NK, Friede a Isshinovi.
    TERZ
    TERZ --- ---
    AIAX: Ja mu do hlavy nevidim, muzu vychazet jen z toho co prezentuje verejne at uz na prednaskach nebo u modraka ale nemyslim si ze si neco “rozmyslel”. Ale samozrejme pokud veris tomu ze ma ve Warhorse takovej pull ze rekne jak to bude a tak to proste bude tak mu davas vetsi kredit nez ja a tim padem jej budes take volit!
    Zacina se nam to rýsovat.
    AIAX
    AIAX --- ---
    TERZ: Viktor Bocan má samozřejmě pravdu, dokud si to nerozmyslí. Jako si to rozmyslel s obtížnostmi v Kingdom Come :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    TRAGED: Největší inverze je v Dark Souls 2 :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PHOW_SAATCH: Já radši vidím kam jdu, mlha mě štvala už v 1. Dungeon Siege.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: pro mě je ve hrách nejdůležitější inverze
    TERZ
    TERZ --- ---
    VIRIK: Nerozumim reci tveho kmene ale jsi kacíř! Viktor prezidentem!

    A ted seriozne, mel by sis udelat podcast.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    je zajímavé, že pouze u fromovek platí, že žádná z her nepotřebuje vyhovovat všem nebo většině. Ti samí lidé, co tohle tvrdí, nicméně dokážou mít přesně opačný postoj u her jako Dragons dogma 2, Starfield, Fallout, Assassín, kosti s ušima, Rise of the Ronin, a bambiliony dalších. Tam naopak přesně vědí, co se musí do zítra opravit a když ne, je to důkaz ...*

    *Bocanovy, Modrákovy nebo Kofilovy žblebty.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Viktor Bocan bude mít pravdu, až přestane používat slovo imerze.
    TERZ
    TERZ --- ---
    AIAX: Viktor Bocan ma samozrejme, ostatne jako naprosto VZDY, pravdu. Zadna hra nepotrebuje vyhovovat vsem nebo alespon vetsine. Pro lidi co chteji akcni hru s izy modem je tu 95% nabidky trhu. Tohle je takova cyklicka debata ktera vyskakuje vzdy kdyz vyjde nejaka “tezka” hra a dopadne to vzdycky stejne, vsechno zustane tak jak je. V den kdy FromSoft da do sve hry difficulty slider prestavam jejich hry kupovat (a nebudu jediny) a budu cekat na duchovniho nastupce bez slideru kterej zakonite do par mesicu/let prijde a o kterem se bude psat ze by mel mit easy mod…
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: To já všechno vím, ale znovu - nejde jen o nastavení dolů, ale i nahoru. Třeba v Sekiru bych velmi uvítal větší čelenž, protože kdykoli to teď spustím, 95% procházím s prstem v nose, i bez talismanu a se zvonem.

    Nebo další příklad - Kingdom Come mělo původně taky jen jednu obtížnost, protože Viktor Bocan v jedné přednášce prohlásil něco podobného jako ty - volby obtížnosti jsou zbytečné, hra by měla mít jednu pečlivě vybalancovanou obtížnost a basta. Jenže pak kromě těch, co mrmlali, že je to moc těžké, začali jiní mrmlat, že je to moc lehké. A tak za pár měsíců přidali do hry Hardcore mode a nový průchod na Hardcore byl pro mě jeden z nejpamátnějších herních zážitků ever. Protože prostě ta hra je hlavně o imerzi a ta je na Hardcore vynásobená deseti. Ale pro jiné by byl zase Hardcore neskutečný oser.

    Proto říkám, že volby obtížnosti - nahoru i dolů - jsou prostě u akčních her must have. Protože prostě když máš jen jednu, tak ji nikdy nenastavíš tak, aby vyhovovala všem, nebo aspoň většině. Ale agree to disagree.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PHOW_SAATCH: Cesta k zenu skrzeva 36 komnat Shaolinu :-)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    FRIZER: Psssst :)
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    PHOW_SAATCH: V Sekiru se da taky cheesovat...ne tolik jako jinde, ale jde to.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: Základem všech FS her je výzva a největšim protivníkem v nich je tvoje vlastní hlava. Pokud jí zchladíš a zapojíš, tak zjistíš, že v těch hrách má všechno svoje řešení, i když to neni úplně zadarmo. A právě díky tomu můžeš mít z každýho vítězství dobrej pocit. Obtížnost v DS si můžeš řídit buildem. Sekiro je samostatná kategorie a jejim záměrem je dokonale se naučit a ovládnout jeden z nejlepších soubojovejch systémů v historii videoher. Tady k vítězství neni zkratka, prostě buď skill nebo konec. A je to tak správně :)
    AIAX
    AIAX --- ---
    SWAMP_ASS: Však pro mě taky. A kouzlem voleb obtížnosti je, že si můžeš vybrat tu svoji, aniž bys tím kazil funtimes ostatním.

    Pro větší komfort by to mohlo být udělané třeba tak, že defaultní obtížnost by byla pořád stejná, žádný výběr po nastartování nové hry by nebyl, žádnou změnu bys nepoznal. Ale kdybys chtěl hru lehčí nebo těžší, mohl bys zajet do settings a nastavit to tam.

    Anebo ještě líp, něco po vzoru DS2 nebo Sekira, prostě nastavení obtížnosti přímo in-game, akorát mnohem podrobnější, s více možnostmi nahoru i dolů.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    SWAMP_ASS: Dopamine Addiction
    SWAMP_ASS
    SWAMP_ASS --- ---
    Ze mne by to bez tý obtížnosti, která je nastavena fakt na vysokej level, ale nefungovalo, ta obtížnost je pro mne motorem to hrát. V ER, první hře to pro mě nebylo ještě tak markantní, bylo to mázlý explorem atd, v Sekiru už se z toho stával pomalu fetiš a teď v aktuálně hraném DS3 je ta obtížnost vlastně jediná motivace se k tomu vracet, je to droga.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Hmm summon na orphana a mariu taky neni, nebo me sali pamet?
    AIAX
    AIAX --- ---
    HAVANA: V Sekirovi žádný summon nebyl, takže jsem finálního bosse taky mastil šest hodin. Akorát že mě to přestalo bavit po třech, a když jsem ho konečně dal, vůbec jsem necítil euforii nebo triumf, spíš znechucení a únavu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam