• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    AIAX: "péřovka a oteplováky" :D njn, je to druhý extrém, který mi vyhovuje víc, ani ten místy WTF systém questů, který je toho součástí, mi vlastně nevadí, ale chápu, že zrovna u nich lidi dost skřípou zuby.

    SITH: Čičmundu ve Fort Gael (pokud se bavíme o tom lion guardianovi, ze kterého padá Lion's claw) můžeš vyřešit hozením spirita a střelbou i z nijak zvlášť dobrého luku, když máš dost šípů, vůbec se k němu nemusíš přibližovat, je sympaticky na dostřel z plošin u hradeb.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    SITH: No, vyvolal jsem vlky, mec uz byl, takze tam sest pokusu.....Marika hned vedle nej.
    AIAX
    AIAX --- ---
    SADAKO: Vysvětlovatl hehe.

    Jasně, mám to stejně, akorát jde o míru. Třeba holka je taky přitažlivější ne úplně nahá, ale trochu přikrytá, když jsou křivky a různé taje jen naznačené. Jenže FS je jak holka v péřovce a oteplovákách, prostě všechno zachumláme hodně hluboko a hledej šmudlo.
    SITH
    SITH --- ---
    FRIZER: ale k tomu AoW potřebuješ sejmout toho vlka v Caelidu a to je vcelku peklo pro meele :(
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    SITH: Nejsem nijak daleko, bud nahac, nebo zakladni clericuv habit...chci medium roll, takze spolecne s mecem skoro nic jineho neunesu. Casem se oplechovkuju asi. Stit netreba, obouruc ma def 84. Jenze ono moc zasahu od npc beztak neprojde. Zaklad pojedu vita+str+end. Ale ja vzal zakladni postavu, zajel si na hodinu uklovat draka za 50k do caelidu, vedle v pevnosti se stavil pro ten amulet co zvysuje brutalne staty....zabehnul do jednoho dolu pro smithing stony a dolu do pevnosti pro Kings Claw. Takze pred Stormveil castle mam to paratko +5. Celkova dmg min. 3x vetsi nez kdy drive za stejny cas.
    SITH
    SITH --- ---
    FRIZER: a jaký jedeš armor? Nebo Light build a uhybáš? A stats čistě vita + str?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Mě hrozně vzrušuje, jak ta holka v story traileru vyslovuje konec slova Strength.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    jj nerozporuju. Příměr s Carmackam možná nebyl nejšťastnější :)
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    LOVE_DALI: Mě tohle prapůvodně přitáhlo k FromSoft tvorbě - studio, co umí vyprávět pomocí prostředků jako je design (nejen) prostředí, spousta věcí je nezjevných, naznačených a nedořečených, takže se velmi šikovně udrží dojem "tajemství" ergo ten svět zvládá velmi dobře působit vyloženě transcendentně. Hry neobsahují tuny textu (nic proti, ale když chci tuny textu, hraju visual novels) a hlavně nikdy nesklouzávají k uctívání aztéckého boha Vysvětlovatla, což oceňuju ze dna moře na vrchol hory, mě strašně sere doslovnost, která je prolezlá zábavním průmyslem jak Godwynův ksicht Lands Between.
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    FRIZER: výborná volba, co jsem to v týhle kombinaci při třetím přechodu zkusil, už nechci jinak.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Tak jsem si pred DLC rozjel novy run a poprvy zkousim Collosal greatsword (Guts) s nacpanym Lions clawem....pekna reznicina....prvni run byl mag, druhy dex katany, tohle je zas takovy pekne primocary.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    AIAX: já to u FS mám taky rád. Příběh tam je. Hluboko, hidden, nenucen. Ale když se někdo podívá, tak je tam toho dost.
    AIAX
    AIAX --- ---
    LOVE_DALI: Je v tom rozdíl, příběhy v pornu a akčních hrách jsou řídké a stupidní. U FS je to něco jiného, je to dost unikátní způsob vyprávění.

    Není to úplně můj šálek kafe, ale musím uznat, že to má něco do sebe (a taky to není jen tak, musí se to umět, byli tací, co se to snažili napodobit, a dopadlo to trapně).

    Upřímně bych byl radši, kdyby Miya TROŠKU ubral na té kryptičnosti, aby i průměrný hráč měl šanci leccos rozluštit, s trochou trpělivosti a práce, ale co už...
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    SITH: Si říkám, jestli se v FS neinspirovali Carmackem a jeko "S příběhem v akčních hrách se to má tak jako s příběhem v pornu. Nějakej tam bejt musí, ale nikoho nezajímá jakej.." :)
    SITH
    SITH --- ---
    TERZ:
    my všichni: z toho traileru nic není poznat a vlastně vůbec to nechápeme
    Vaati: Everything makes so much sense
    TERZ
    TERZ --- ---
    Elden Ring's new story trailer is hiding something
    https://youtu.be/iSN9n4jxTsQ?si=dKl7TxZIWwSnmoeA
    AIAX
    AIAX --- ---
    SADAKO: Mně úplně rozbil mozek ten dungeon, co má několik úrovní, ale všechny jsou si jak vejce vejci. Už bylo tenkrát hodně pozdě, nebo spíš hodně brzo, já pobíhal tam a zpátky a říkal si, jestli jsem z té hry už fakt nezešílel.

    Jako hooodně povedený trolling od Miyazakiho.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    SADAKO: A co teprv slejzání stromu v DS1 dolu do Ash Lake :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    NRftW

    @everyone
    ## 🛠️ Patch Notes - Early Access Patch 2

    We are incredibly excited to be releasing our largest patch yet, marking the One Month Anniversary of our Steam Early Access Launch! Patch 2 is chock full of highly requested features such as **Weapon Tryout**, the ability to **Respec**, **DLSS / FSR Upscaling** and **Controller Remapping**. Lots of Balancing and Quality of Life improvements, Audio, Animation, and Visual Effect polish as well as a multitude of bug fixes are also included!

    Between DLSS and FSR, numerous CPU, GPU performance improvements, and memory optimization we are confident that your experience of playing No Rest For The Wicked will be significantly smoother across a wide range of hardware.

    For NVIDIA users, we are excited to mention that there’s a new Game Ready Driver for No Rest for the Wicked!

    Be sure to check out our Patch 2 Highlight Video and the full patch notes below.

    ⚔️ Performance:

    * Performance Mode now lowers texture resolution, reducing crashes on lower-end machines
    * **Numerous Significant CPU optimizations**
    * Fixed performance degradation that might occur on some gamepads
    * Fixed numerous memory leaks
    * Reduced instantiation spikes for numerous objects
    * Disabled detail meshes on generic humanoids faces when not needed
    * Reduced latency, overhead and improved stability of GPU Culling
    * Optimized texture resolution and memory budgets for Steam Deck
    * Optimized Art content in Ship Prologue and its cinematics
    * Removed unused weapon assets to free up memory
    * Removed leftover developer tools to free up memory
    * Optimized CPU spikes of a variety of common content loading operations
    * Added texture streaming for character portraits during dialogue interactions to save memory
    * Fixed some persistent log spam being generated by potatoes in Nameless Pass
    * Cleaned up numerous NPC prefabs, reducing memory footprint and instantiation costs
    * Optimized Ambient Occlusion Rendering
    * Extended GPU culling usage for more cases
    * Configured and optimized pooling for more prefab instantiations reducing CPU spikes

    ⚔️ Gameplay Systems:

    * Added new Respec System!
    * Players can now Respec by examining the statue in the Cerim Crucible Atrium
    * Respec allows players to take back Attribute Points that have been allocated at the cost of 1 Fallen Ember per Attribute Point returned
    * Players can then allocate returned Attribute Points for no cost at the Respec screen or in the existing Stats screen

    ⚔️ Quality of Life:

    * All weapons can now be equipped regardless of their Attribute Requirements to allow players to try out weapons they acquire
    * Weapons that the player does not meet the requirements for will deal less damage through negative scaling on the Attributes that are below the weapon’s Attribute Requirements
    * Inventory Items can now be docked to compare them
    * Press F (Keyboard) or Y (Controller) to dock items and hover other items to compare
    * Brought back the Misc category to the Inventory
    * Housing items, Runes, Fallen Embers and other miscellaneous items will now be sorted into this category and free up space from other categories
    * Vendor screens are now sorted by item type so that items are more organized for purchase
    * Improved Stamina player HUD brightness for better visibility, and readability of stamina debt
    * Added side notifications for when Danos Sacrament Upgrades are completed
    * Added Floor Indicators under the Clock HUD to show the Cerim Crucible floors
    * Improved visibility of LB/RB button icons for Equipment HUD on Steam Deck

    ⚔️ Settings:

    * Added support for Upscaling with DLSS 3.7 and FSR 2.2
    * Added custom key rebinding options for Controller
    * Added support for Mouse Buttons 4,5 and F1-F12 Keys for custom Keyboard bindings
    * Default Keyboard layout set to Mouse+WASD
    * Added support for worldspace Player HUD (Stamina wheel, NPC name tags, etc) brightness to UI Brightness setting
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    AIAX: U katakomb doceňuji to, na co se jinak nadává - tedy že se opakují :D páky na otevírání dveří k bossovi se hledají výrazně lépe, když to nevypadá pokaždé jinak. Mě to, vzdor tomu, že taky musím vlézt všude, nakonec neštvalo, protože jakmile mi došlo, že si potřebuju primárně otevřít dveře, následoval sprint k otevíradlu, smrt a od grace suchou nohou k bossovi - a potom si bez stresu, že si plácám flašky před závěrečným soubojem, vysbírat dungeon. Ty Hero's Graves mě sraly mnohem víc, protože DPČ chariots, co nejdou roztřískat zbraní nebo shadow mrdky, co musím dotáhnout ke světelném kruhu, jinak si do nich nepraštím, fuck it.
    Teda ty katakomby za Radahnem (War-dead catacombs?) byly hodně WTF, hlavně když člověk doběhl na konec a tam ho oneshotnul ulcerated mamrd v mikroaréně, ale mám dojem, že takhle hrozně vypadalo snad jenom tohle. Ještě byl teda hodně Trololo ten dungeon, kde padá skarab na runy, aneb cestou člověk chcípne asi dvacetkrát, aby si pak dva degeny na konci vyndal během dvou vteřin.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam