• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    AIAX
    AIAX --- ---
    Za mě je třeba nejhorší ze série DS3, je to prostě takové, jak se říká u nás na Moravě, "navrchu huj, vespod fuj".

    Nablýskaný zevnějšek, hladce se to hraje, skvělí bossáci, ale často tupý, lineární, nenápaditý level design, klíčové bojové mechanismy jako poise nebo split damage totálně odfláknuté, přestože v DS2 to bylo vyřešené docela dobře (je třeba poměrně jedno, jestli máš těžké nebo lehké brnění, elementární bosácké zbraně většinou k ničemu kvůli špatně řešené split damage atd.), mechanika opotřebování zbraně je tam jen na parádu, hrozné covenanty (přestože, znovu, v DS2 byly skvělé), pro mě osobně nesnesitelná PvP (vzhledem k tomu, jak málo staminy ubírá uskakování a jak rychle piješ, můžou střety trvat deset, patnáct minut, to fakt není pro mě), po skvělé DS2 návrat k "nudné" NG+, kde se prakticky nic nemění, snad kromě pár nových prstenů a vyšším číslům damáže a HP a tak dále a tak podobně.

    Prostě mi to přišlo odfláknuté. Ale většina lidí tohle neřeší, stačí jim oproti starším hrám nový a hladký engine, mnohem hezčí animace a podstatně lepší boss fighty (které jsou fakt skvělé).
    AIAX
    AIAX --- ---
    LOVE_DALI: Já za sebe mám DS2 naopak jako jednu z nejlepších. Vždycky jsem říkal, že DS2 dělá většinu věcí líp než DS1 (před remasterem) - je tam respec, skvěle řešená tzv. "split damage" (např. ohnivý nebo magický meč, tohle třeba v DS3 je příšerné), nejlépe řešená poise, elementární vylepšování zbraní, skvělé PvP, parádní hub, až do ER nepřekonaná rozmanitost buildů, powerstancing, věci jako bonfire ascetics, fantastická NG+, nejlepší covenanty, nejlepší mechanika "humanit" a invazí, nastavení vyšší obtížnosti (champion's stone) a tak dále. Prostě nepřeberná hromada mechanických a systémových vylepšení oproti DS1, přičemž FromSoft velkou část bohužel nepřenesl do DS3 z nějakého důvodu.

    Naopak se mi moc nelíbil ten méně kompaktní level design, jak říkáš, byl více lineární a někdy nesmyslný (slavný lávový hrad postavený nad jedovatým mlýnem apod.). A boss fighty asi nejhorší z celé série (aspoň ve vanille, DLCčka měla super fighty). A samozřejmě když to hraješ dnes, tak už je tam znát věk, je to takové "clunky".
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    Takový malý update ode mně.
    DLC k ER nejedu. Nějak jsem se k tomu moc nedostal a teď do toho nechci investovat tolik času.
    Hledám si práci a to má prioritu.
    Nicméně, dokopal jsem se k tomu, že jsem dal šanci DS2: SoFS.
    Stále to neberu jako plnohodnotnou Dark Souls hru. Prostě to není ono. Kdybych to bral jako něco jinýho, tak je to o něco zkousnutelnější.
    Prostředí, animace, bugy, hitpointy.. Ano ADP jsem napumpoval a je to znatelně lepší, ale stejně, proč kua někdo tak blbě nadesignuje hru, kde si ji hráči musí opravit ve svém čase a pomocí pumpování do statů?
    Nicméně, abych to jenom nehatil, tak mě zaujali 2 věci:
    1. Jedu to s rapierem, ke kterému mám všeobecně respekt, ale nepoužívám, protože moveset. Tady, mi to ale nevadí - teda pokud nezačnu zuřivě máchat na prázdno, protože se postata neotočí a pochopitelně malý brouci jsou oser.
    2. Celkem mě baví exploration. Taková ta klasika, támhle svítí drop a jak k němu. Na druhou stranu, oproti 1 ten svět prostě není tak kompaktní.
    Jsou tam mraky předmětů, který asi v životě nevyužiju.
    Nějak si nedovedu představit chodit tam s plechovkou. Přeci jenom ty kombinace animací apod je to prostě divný.
    Stále je to pro mě nejslabší díl serie a doopravdy je vidět, že na tom nedělal Miyazaki.
    VITEKK
    VITEKK --- ---
    progres report z dohánění restů - DS3: zatím největší zásek na aldrichovi, ale nakonec nějak padl. aktuálně boreal dancer, druhá fáze docela nepříjemná :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    3. misto za Counterem a Dotou..

    Co se nejvíc hraje na Steamu? Toto jsou nejoblíbenější hry pro PC. Aktualizace říjen 2024 – Doupě.cz
    https://doupe.zive.cz/steam-nejoblibenejsi-hry-pro-pc
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    SITH: me by chybel ten cloud step, ten zas me to velice ulehcil. hele jak chces. ta hra se kvuli true endingu probihat znova nemusi, ale pokud cilis na platinu, nebo te to proste bavi jet znova, tak si to samo dej.

    me kdyz Naga po opici oznamil: tak ted Erlanga a opice repete, tak sem taky myslel, ze u s nim nekamaradim, ale dal sem si dva dny pauzu a slo to lip jak predtim nekolikadenni trapeni s opici samotnou
    SITH
    SITH --- ---
    BOBESH: spell binder mi dovolil dělat brutální dmg, třebas první fáze empty shell šla na dva heavy attacky. A protože immobilize a vše ostatní stálo za bačkoru, protože jsem se bud netrefil nebo to nějak přerušil, tak spell binder mi dovolil prostě dávat fakt velký dmg :) grande finale bude kolego až v NG. Já fakt neměl nerva po emty shell ještě měsíc trávit zabíjením Erlanga, fakt ne :D
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    SITH: mno tak ten spell binder sem pouzil za hru asi dvakrat, pokazdy mi prislo, ze toe upe k nicemu :) jinak jak pises. celou hru se ucim a zvykam na neco, co na posledni fight skoro nevyuziju :))
    jako jooo enge plus dobry, ale dej ten true ending. to neni o tom, ze porazis jednoho bosse navic. resp. je a neni ;) tam teprve prichazi ta slast a epicnost dostava grande finale
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: No hlavně si můžeš odemknout po true endingu možnost, aby kloni kopírovali tvůj finální silnej, anebo kritickej úder, tak můžeš některý bossy sundat jednou ranou kor když to podpoříš spiritem a pilulkou, která ti opice zdvojnásobí.
    SITH
    SITH --- ---
    Kloni ve Wukong fungují cca podobně jako mimic v ER...

    I just found out you can do this in Wukong
    https://youtu.be/w6RrWCPRMSM?si=g0fxiq0f0f9ynBgl
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    NAGASAWA: Základní první run mi sebral nějak 90 hodin
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AIAX: jj sry NG+ pro platinu potrebuju 3x true ending, tak na tom pracuju
    AIAX
    AIAX --- ---
    NAGASAWA: Nemyslíš NG+?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Hehe taky v NG do pátý kapitoly bez úmrtí.. teda až na jeden menší problém. One-hitnul mě Wandering Wight v první kapitole :D

    Jinak dneska jsem poslouchal novyho Modráka a vypadá to tak, ze bude Wukong speciál s Viktorem Bocanem.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Tak alou s tím do “Dohrál jsem” auditka
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: BOBESH: jinak samozřejmě Empty shell byl můj snad nejtěžší boj který jsem poslední dobou měl, srovnatelný s depresí a frustrací u Consorta Radahna nebo Malenie. Nakonec se ukázalo, že klasická taktika, kterou jsem prošel celou hru, se neosvědčovala a tak jsem dal značný respec. Dal jsem vše do spell binderu a zbytek bodů z kouzel, která jsem nemohl používat, dal do defenzí a dalších. A na potřetí to zafungovalo. Pomohla samozřejmě flaštička resurekce, kterou jsem musel použít, neboť mě empty shell porazil s cca 1cm životů. Po resurekci jsem dal jsem tři obyč útoky a porazil ho.

    Teď je NG+ má odměna. Jedu to jako nůž máslem, každého bosse dávám na první pokus a jedu čistě na relax za zasloužené ztracené nervy u emty shellu.

    hra samozřejmě famózní, dávám 10/10 naprosto zaslouženě a nekompromisně.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Jinak NG se dá proletět za 8-10 hodin uplne v pohodě. Po dvou víkendech jsem už v šestý kapitole
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    NAGASAWA: jo tohle povzbudi! :D ale je fakt, ze ted uz to bude jen lehci
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: A to zní jako plán
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: dám si za odměnu ng+, odpočinu si u toho a true ending si dám až tady. Teď mám extra těžkých soubojů dost :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam