FORREST: dík za tip.. Já zkusím ještě tu římskou variantu paradoxu, to období mě teď baví.. Je tam všechno co bych čekal od simulace válčení, logistika, infrastruktura poměr vojáků k logistickým vozům, i nějaká definice formace. Řešíš kapacitu populace - tj. i schopnost rekrutovat z nových provincií, což je asi takový definující faktor staré římské říše. Tj. zatím mám motivace to ještě zkusit, zvlášť když je tam krásně rozkreslená mapa of španělska po persii (možná i indii, teď nevím)
Já jsem si našel Old World, což z crusade kings přebralao rodokmen a events ale hraje se to jako civlizace, až na pár překopaných mechanik jako počer příkazů za tah, větším pohyb jednotek po mapě a tím pádem i vytvoření fronty, obkličoávní apod. Ještě jsem zvědavý na bojový systém z Humankind, ale to je civ like.
Třeba jak jsou fronty v HoI, to mi dává totálně smysl, i když jsem tomu ve finále nepřišel na kloub.
Každopáně si ještě vezmu k srdci radu Antičlověka a budu hrát na Ironmana bez savů, mám pocit, že jsem v HoI dohrál po pár hodinách k počátku konfliktu a pak se mi totálně rozbyli fronty, páč jsem nechápal jak fungují, jak fungje AI apod. A celý útok na evropu byl takovej smutnej paskvil. Ale holt člověk musí dohrát aby pochopil ty mechaniky postupně.