• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHARKKaravany a přívěsy
    DYNK
    DYNK --- ---
    WASHO23: Vyhody jsou, ze to stoji neco pres dvojku a jizdy nemusis mit zadny. Zaplatis si jen zkousku, ktera se sklada pouze z jizdy. Neni tam zadna teorie.
    WASHO23
    WASHO23 --- ---
    DYNK: a jaký že má ten b96 výhody? nějak nechápu. já za B+E minulej rok dal 6000 a strávil 8 x 45 min jízdy odjetý na třikrát. takže když si najdeš školu kde se dobře domluvíš na hodinách a kdy se dělaj zkoušky, můžeš to mít za tejden/dva hotový
    SHARK
    SHARK --- ---
    DYNK: muj prives ma 1350 a je to 6luzek s palandou. 1500 kg prives patri jiz k tem podstatne vetsim, klasicke palandaky se 4mi pevnymy luzky maji cca 1300 - 1400 kg
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    TEKKANNE: 175 tis
    TEKKANNE
    TEKKANNE --- ---
    ANDY_WARHOL: muzu se zeptat, co to stalo?
    PITTSTOP
    PITTSTOP --- ---
    DYNK: B+E rozhodne lepsi, a pri neuspesne zkouzce v autoskole o ridicak neprijdes i kdyby si mel 0 bodu.. to uz dnes neplatí to platilo pred 5 lety..
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    DYNK: Nedavno sme to resili v jinym auditku, ale kdyz mas auto ma v technicaku 3,5t tak muzes pripojit vlek s hmotnosti 750 kg takze je to 4250, na to ti staci Bcko, kdyz mas auto co v tech icaku na pod 3,5 tak na 4250kg potrebujes B+, jak chces pak velkej vlek zalezi na kouli kolik muze mit vetcinou kolem 300-400 kg, BE uz jen resis aby si mel na kouli co nejvic, ja mam BE auto ma 3,5 koule 2 celkem muzu mit soupravu 5,5t, standartne mam auto 2,5t tahnul se na plataku 3t auto benga me zvazily a vse ok
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    presne, k tatram dojedes po dalnici i s karavanem a na sjezdovku ti staci dojet osobakem
    DYNK
    DYNK --- ---
    KCE: To je prave duvod proc nevolim obytny auto, ale prives. Ten muze clovek nechat v kempu a k vychozim bodum se priblizovat uz jen osobakem.
    KCE
    KCE --- ---
    jezdit se zaprahlym karavanem po horach, to bude dobra adventuta:)
    DYNK
    DYNK --- ---
    ANDY_WARHOL: Jo, to jsem psal v tom prvnim prispevku, ze takhle od pocitace mi pripadaj ty 1.5t v pohode:) Nazivo to muze bejt jiny a kdyz v tom clovek stravi dva tejdny nekde v horach, tak to muze bejt uz uplne jiny:) Proto se ptam tady, jestli s tim ma nekdo zkusenost.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    ANDY_WARHOL: myslim samozrejme webovy nabidky
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    DYNK: tak sem to nemyslel, myslel sem prohlidnout si nabidky nejakejch vetsich bazaru, kde mas uvedeny u vsech karavanu hmotnosti a podle toho si udelat obrazek, jestli ti bude stacit ten ridicak nebo ne...
    DYNK
    DYNK --- ---
    ANDY_WARHOL: Ja koukal zatim jen na fotky a to vypadalo ok. Moc se mi prave nechce kvuli tomu objizdet vesnice a valet se v privesech, ktery nechci koupit:)
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    DYNK: ok, jestli ti to bude stacit muzes zjistit po prohlidce nejakeho bazaroveho prodejce, tam maji napsane vahy, treba burimex nebo djauto. ziskas snadno prehled, jak se privesy vahove pohybuji
    DYNK
    DYNK --- ---
    A jeste teda jedna perlicka z technicaku, ktery nerozumim. Celkova hmotnost auta je psana 2565 a v poznamkach je uvedeno, ze pri provozu s privesem je hmotnost 2665. Jako nicemu to nevadi, spis by me zajimalo kde se ten metrak navic najednou vezme. U minulyho auta jsem tazny mel taky, ale hmotnost se nemenila.
    DYNK
    DYNK --- ---
    ANDY_WARHOL: Tam mam jeste rezervu. Brzdenej muzu zaprahnout do 2100kg. Tam asi bude hrat roli, ze to auto samo o sobe je celkem tezky.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    DYNK: s ridicakem ti neporadim, ale zjisti si nejdriv v technicaku, kolik muzes tahat na kouli, ja tam mam treba 1500 a to mam 4*4, kdybych mel normalni pohon, tak jenom 1300, je sice pravda, ze je auto ponekud lehke, ale pro jistotu bych resil nejvic tohle. pripominam, ze se pocita skutecna hmotnost, nikoliv prazdna...
    DYNK
    DYNK --- ---
    Mel bych dotaz na zkusenejsi. Budu letos asi konecne resit rozsireni ridicaku, abych si mohl vyhledove pujcit prives. Chtel bych jit cestou rozsireni na B+ (B96), coz znamena celkova hmotnost soupravy do 4250. Auto ma celkovou hmotnost 2665, takze na prives by zbyvalo 1585kg. Co jsem zatim nasel, tak do 1500kg se da poridit solidni prives pro ctyri osoby.

    Krome toho tesneho hmotnostniho limitu ma B96 oproti B+E jen vyhody (levnejsi, rychlejsi, nehrozi ztrata ridicaku pri neuspesne zkousce).

    Moje otazka tedy zni - je karavan do tech 1585kg v pohode pro ctyri lidi? Nerad bych si udelal B96 a pri prvnim vyjezdu zjistil, ze je to maly. Nabidky bazaru jsem prosel a takhle od pocitace se mi zdaj ty jedenapultunovy privesy v pohode.

    Dalsi vec je, ze tezsi prives bych za soucasny auto snad ani zaprahat nechtel, mam z toho docela respekt.
    MASOO
    MASOO --- ---
    :-)))
    Český karavan parkující na promenádě naštval obyvatele Zadaru | Aktuality | Lidovky.cz
    http://cestovani.lidovky.cz/...l-obyvatele-zadaru-pbb-/aktuality.aspx?c=A170518_124101_aktuality_ELE
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam