• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GAFTahové RPG na PC (okrajově i na konzole)
    GAF
    GAF --- ---
    Pool of Radiance II je teda fakt poběs na tohle, to souhlasim.

    A když už jsi ho zmínil, tak chci říct, že naprosto nechápu tu recenzi na Tiscali nebo kde to bylo. Kde psali, že hádanky jsou jednoduchý a vždycky jenom na jednom místě. A patra diablovitý a zbytečně rozsáhlý.

    Prostředí jsou pěkný. A patra jsou obrovský, ale pokuď si pamatuju, mapa je stejná a rozsáhlost je poplatná papírové předloze procházení opuštěnýho dungeonu obrovskýho města. Kde prostě dost místností je zanedbaných, zašlých a prázdných, ve kterých hráč občas objeví zasunutý poklad, když lépe prohledává. A co se týče těch hádanek je to naprosto, ale NAPROSTO naopak. To získávání předmětů a skládání indicií na vyřešení hádanek přes tři patra a pět různých rozhovorů a nápověd v nich...
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Jinac jeste k tomu Tormentu - ac bezne zastancem tahovek, zrovna v tomhle jsem pro RT s pauzou. Proc? Inu, zatimco BG + Torment se nechaly hrat vcelku svizne, takovy Temple of Elemental Evil ci Pool of Radiance II byly bes a utrpeni. A neni bez zajimavosti, ze lvi podil na mizerne hratelnosti mel prave system tahovych boju.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Je to veľmi slušný remake/reštart.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    No vida, ze bych si to konecne poridil? Prvni UFO jsem miloval, TftD nesnasel, zbytek nehral. Tohle ale nevypada spatne, mrknu na steamu.
    GAF
    GAF --- ---
    CLAVEN: tak tim líp, že jsou tam obě možnosti. Tu těžkou jsem nehrál, ale vlastně mi o tom nedávno kámoš říkal, že na tom bezsejvovacím režimu ztratil 30 vojáků a dohrál to a že neví, jak to "ten někdo kdo to streamoval" dělal, že byl skoro beze ztrát.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    GAF: Tak neviem, podľa mňa to je na tú najdrsnejšiu obtiažnosť pomerne hardcore. A ani sa to nedá ojebávať loadovaním.
    GAF
    GAF --- ---
    FLOYDTHEBARBER: to jsem rad, že to říkáš. Mam stejnej názor. Udělali z toho vysoce hratelnou hru a tím to myslím vyhráli. Hardcoreři ještě pořád neohrnou nos a budou se bavit a normálové si můžou libovat, jakou maj parádní sci-fi a není to přehnaný s obtížností a bavit se.
    FLOYDTHEBARBER
    FLOYDTHEBARBER --- ---
    GAF: Vubec ne, sice se to da vnimat jako krok smerem k mladsim hracum zvyklym spis na Call of Duty, ale zakladni filozofie tohohle remakeu je o tom, ze nabizi jednodussi rozhodnuti, ale s hmatatelnym dopadem.
    Takze misto toho, aby sis vybiral presne misto na mape, kde bude zakladna, tak si vybiras jenom kontinent; misto desitek akcnich bodu ma kazda jednotka dve akce za kolo; neni jich v poli 20, ale maximalne sest; a hrac jako vrchni velitel se nemusi starat o to, kolik naboju jake munice nalozi na vysadkovou lod.
    Pokud to nekomu prijde jednoduche, tak si muze nastavit opravdu masochistickou obtiznost a vypnout save/reload, a najednou na kazde akci opravdu zalezi.
    GAF
    GAF --- ---
    FLOYDTHEBARBER: vadí Ti to zjednodušení báze od původního XCOMu?
    FLOYDTHEBARBER
    FLOYDTHEBARBER --- ---
    Ja uz se skoro rok vracim k novymu XCOM Enemy Unknown. Zrovna k nemu vysla expanze. Tim, jak zjednodusili strategickou stranku te puvodni hry, tak je to v podstate deskova hra s akcni kamerou v AAA kabate.
    GAF
    GAF --- ---
    A co ten Might and Magic X jste někdo v betě? Jaký to je? ...ci to je alpha na tom Steamu ten presale nebo jak to je...
    GAF
    GAF --- ---
    DAVESADE: "...cestování bude hra sama o sobě" a "...vytvářeno trojicí veteránů z Bioware" wow...
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Tohle se mi docela líbí:

    The Banner Saga
    http://stoicstudio.com/
    GAF
    GAF --- ---
    Mně by se to teda taky líbilo. Čistě protože čistokrevná tahovka jakože baldur's gatovina by byla zajímavá.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Já bych si dal klidně čistokrevnou tahovku.
    HEXXX
    HEXXX --- ---
    CLAVEN: jo vim, ale i rt s pauzou mam celkem za pomateny klikani oproti tahum :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    HEXXX: Rozhoduje sa medzi ťahovkou a real-time s pauzou, čiže klikať ako pomätený nemusíš ani v jednom prípade.
    HEXXX
    HEXXX --- ---
    GAF: ja bych byl rad za tahovku. v puvodni hre mi ten realtime system vadil. clovek si zvykne na ty tahly rozhovory, pomalejsi tempo hry, nacez dojde na souboj, kde je porteba klikat jak pomatenej. moc se to k sobe nehodilo.
    GAF
    GAF --- ---
    CLAVEN: pěkný, že o tom nechaj votovat.

    A co byste kdo radši. Realtime plus pausa a nebo čistej turn-based?
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Ad Numenera:

    Should Torment Numenera be turn-based or real-time with pause? • News • Eurogamer.net
    http://www.eurogamer.net/...2013-11-22-should-torment-numenera-be-turn-based-or-real-time-with-pause
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam