• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    _BENNYNepodmíněný Základní Příjem
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    GORG: Moje práce je dokazovat tvoje tvrzení?
    My máme nějakou pracovní smlouvu?
    O tom nevím.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    FIONOR: nebud takovej puntickar, kdo neokrada zamestnavatele, okrada rodinu.
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    GORG: Nie ze by sme to uz raz mali.. Ale mali.. (SEAMON) Celkovo sa toho experimentu zucastnilo az 15 ludi, pricom sa specialne venovali jednotlivcom, na ktorych bezna socialna praca nezaberala.

    Je to 5 rokov stary dokument btw..
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    ZARREMGREGARROK: no proste takovej nas malej milos zeman - rozumbrada...
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    GORG: Už jsi likoval tolik volovin, že když linkneš šedesátistránkový text, který jsi nečetl a doufáš, že podporuje tvůj argument, tak si ho překvapivě nikdo nepřečte.

    Kdybys přišel s tím, že sis tu zprávu nastudoval a zajímavé jsou části x,y to bys tady asi překvapil všechny.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    GORG: cim je to podlozene? cetl jsi vubec tech 60stranek co si sem nalinkoval? a nebo cekas, ze si to precte a prelozi nekdo jinej a vysvetli ti co je v ni napsano a vyvede te z omylu?
    GORG
    GORG --- ---
    Jinými slovy k odpovědi na tvou otázku ZARREMGREGARROK: ano, podložené to je.
    GORG
    GORG --- ---
    ZARREMGREGARROK: Jo nebo zkus google sám.
    Jenže samozřejmě proč by ses sám zajímal o něco, čemu nechceš věřit? :-)

    Na 99% je to zpráva k té samé studii, o které se hovoří v tom článku Ecomoist. (jsem v práci, víc ti nemám čas zjišťovat)
    Kdyby sis to teda celý četl, bys mě překvapil.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    GORG: myslis a nebo vis? on je mezi tim clovece dost velkej rozdil...
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    GORG: Šedesát stran něčeho, o čem si ani nejsi sám jistý, jestli je to správná zpráva.
    Ne děkuji.
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    GORG: ecomoist
    ekologicky vlhký
    To zní jako heslo Zelených.
    GORG
    GORG --- ---
    Úryvek z článku ecomoist:

    Broadway tried a brave and novel approach: giving each homeless person hundreds of pounds to be spent as they wished. According to a new report on the project by the Joseph Rowntree Foundation, a think-tank, it worked—a success that might offer broader lessons for public-service reform and efficiency.
    GORG
    GORG --- ---
    ZARREMGREGARROK: Tak ono se dá se progooglovat k jiným zdrojům

    tohle je myslím přímo zpráva té studie (nebo jiná podobné):

    http://www.jrf.org.uk/sites/files/jrf/supporting-rough-sleepers-full.pdf
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    ZARREMGREGARROK: v tom clanku neni napsano nic jinyho, nez ze kdyz se ti zebrajici bezdomovec prizna, ze chce penize na chlast, tak bys mu je mel dat, protoze s nejvetsi pravdepodobnosti nelze... :P
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    GORG: Jo tohle, jsem na limitu článků za měsíc, takže si to asi nepřečtu.
    GORG
    GORG --- ---
    ZARREMGREGARROK: Tak já už jsem to tu linkoval.

    Homelessness: Cutting out the middle men | The Economist
    http://www.economist.com/node/17420321

    The most efficient way to spend money on the homeless might be to give it to them
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    ZARREMGREGARROK: ale tak zase se na nej nemuzu zlobit za pokus o interpretaci cisel.

    interpretace cisel je oblibena politicka disciplina.

    //a me pokazdy fascinuje, co vsechno jsou schopni nekteri z cisel a tabulek vycist... :P
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    VYHULENY_UFO: Uvidíme, třeba má zase podobně zábavný zdroj jako ta tabulka posledně.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    ZARREMGREGARROK: preci svymi vlastnimi domnenkami, neasi.
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    GORG: Máš to něčím podložené?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam