• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SVANDomácí vzdělávání - Úskalí známe, zajímají nás nápady
    LOJA
    LOJA --- ---
    Dobrý den, drazí rodiče.

Jsem studentka Masarykovy univerzity a zajímám se o domácí vzdělávání, a to konkrétně o to, co znamenají pro domškoláky a jejich rodiny elektronická média a sociální sítě. Prosím Vás tímto o krátkodobou spolupráci a možnost rozhovoru, který může probíhat elektronicky zde na diskuzi, na facebooku, e-mailem nebo na živo někde u kávy. Zajímají mě právě Vaše postřehy a poznámky, které se týkají virtuálních komunit rodičů domškoláků v návaznosti na moje dosavadní zjištění. Ráda bych na dané téma napsala krátký článek. Tímto Vás zvu, abyste se skrze své příspěvky do diskuse stali jeho spolutvůrci.

V případě, že Vás moje práce zaujala a budete ochotní mi věnovat pár minut Vašeho času, nebo Vás budou zajímat bližší informace, neváhejte mne kontaktovat:

Facebook: Jana Logrová nebo e-mail: jana.logrova@gmail.com 

Děkuji za Váš čas a budu se těšit na Vaše postřehy.
    SVAN
    SVAN --- ---
    A díky tomuhle pánovi ta matika baví i mě :D
    Jeho pracovní listy a příručka pro učitele jsou pro mě, které matiku ve škole tak znechutili, zábavné hraní.

http://video.aktualne.cz/...ky-ji-nemusi-umet-rika-pedagog-hejny/r~4cc918f4a89911e4a10c0025900fea04/
    KAI
    KAI --- ---
    SVAN
    SVAN --- ---
    KOC256: Pokud bude mít to dítě pocit, že mu to k něčemu je, tak zvládne i pro něj podivný řád a pokud ne, tak je dobře, že má možnost říct, že mu škola nevyhovuje.
    Spíš tam je problém s tou kvalitou výuky si myslím. V tom pak trochu naráží, s očekáváním.

KOC256
    KOC256 --- ---