• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    MIKEE: V tenhle moment uz je pro me Vavra stranou (i kdyz se samozrejme tesim, az bude v recenzich konfrontovanej se svym reditel-vesmiru-self a slibama), hodnotim to co vidim, a po dlouhy dobe jde o hru, ktera me zajima (rpg, je ceska, ma ambice byt realisticka). Ze samozrejme nemate team jako CDPR je jasny, ale zaroven vim jak vypadaly videa v roce 2015, a vim jak vypadala beta.
    Nechci picovat za kazdou cenu, jsem rad za insider info.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: tvl. Pasívne agresívny si tu akurát ty. Jasne, že ste to urobili najlepšie, jak ste vedeli, to snáď nikto nerozporuje.
    Ale nerozprávaj kecy o tom, jak to na PS4 nešlo lepšie urobiť s 5 GB pamäte alebo jak to netreba porovnávať s first party hrami, lebo kurva proste a jednoducho KC:D je bezkonkurenčne najhoršie vyzerajúca "veľká" hra, ktorú som za posledné roky videl.

    Je na tom holt poznať, že to malo dobrú grafiku a animácie na rok 2013 alebo kedy ste to začali vyvíjať, dneska už je to bohužiaľ viditeľne zastaralé.
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    BOBBYLON: Reknu k tomu asi to, ze jsme to udelali tak dobry jak jsme umeli s poctem lidi, jejich zkusenostma a rozpoctem co jsme meli. 5GB argumentuju proto, ze to byl problem co jsme realne dlouho resili na urovni optimalizace urcitejch casti klidne i jen o desitky MB, krom toho CryEngine je (byl) bohuzel dost nenazranej. Ja se budu rad bavit o tom proc jsou nektere veci tak a ne jinak (z technickyho hlediska) a treba to bude i nekoho zajimat, jen bych poprosil o otevrenou mysl a mene pasivne agresivniho chovani. Hra je venku a tak se muzeme bavit o tom co tam skutecne je a neni a proc a ne jen o vavrohejtologii ;).
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    FRIZER:
    - Budou ve hře různé druhy luků a šípů? Stejně jako je ve hře x druhů ručních zbraní a je možné ten luk používá jako hlavní zbraň?
    - Jo.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    MIKEE: Mno. A kdyz ti screenshotu nasazim 20 (stromy, trava, obleceni, drevo, kov), a neporovnam to s W3, ale prave treba 1st person Skyrimem (2011 vs. 2018), uznas ze jste trochu zaspali? Beru, ze na PC to teprve vyjde a info mam z twitche, ale trochu me krka ze argumentujes 5gb pameti, kdyz je jasny, ze tim to asi tezko bude. Podobne jako animace (postavy i facial) a chovani modelu v interakci - tj. ne nutne pocet polygonu, ale celkovy provedeni a zasazeni.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: Vizuál porovnávam s čímkoľvek, čo vyšlo v poslednej dobe, od AC:O až po Shadow of Mordor/War. Textúry, modely aj animácie sú lepšie v prakticky ľubovoľnej AAA hre z posledných 3 rokov (áno, dokonca aj v Mass Effect Andromede).

    Vážne, tá hra nie je zlá, ale grafika a animácia proste nie sú jej silnou stránkou.
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    BOBBYLON: jsem programator a na to kde budou textury v jakym rozliseni jsem mel nulovej vliv, takze mne to nijak neurazi :) nicmene argumentovat jednim screenshotem kde je low-res textura ... garantuju ti, ze takovej jsem schopen najit v prakticky jakykoliv first-person hre i z roku 2018, kdyz se budu trosku snazit a ocekaval bych, ze vsem co hrajou hry je tohle snad jasny. Porovnavat W3 a KC:D je v tomhle nonsense, prave proto, ze ve first-person hre je daleko jednodussi se k necemu kamerou takhle priblizit, Witcher muze mit klidne textury s polovicnim rozlisenim nez KC:D a diky tomu, ze jsi s kamerou vyrazne dal, tak ti to neprijde. Proste bych byl rad abyste to brali v kontextu zanru a technologie a porovnavali porovnatelne.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    MIKEE: pardon, vim, ze si na KC:D delal 3D, ale timhle se prece neda argumentovat. Jak na PS4pro vypada W3 a pak tohle? Podobna grafika odpovida dobe jeste tak rok pred Skyrimem
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    CLAVEN: S cim to presne porovnavas? Pokud s HZD, Last of Us nebo jiny first-party tituly, tak jasne, ty maj uroven optimalizace hodne jinde, ale to tak nejak plati obecne v porovnani se vsim co nema primou podporu od Sony (nebo to za sebou nema nejakyho vydavatelskyho giganta co ma idealne moznost v pripade potreby poskytnout zkuseny lidi z jinyho podstudia).
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    JVMLOK: šerm 1 vs. 1 je asi okej, trochu divný, ale môže to byť nedostatkom praxe.
    Unarmed boj je veľmi zlý, rovnako ako šerm s viacerými protivníkmi.

    A lockpicking minihra je neuveriteľne kokotská, aspoň teda na gamepade, možno to bude na klávesnici lepšie.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CLAVEN: co ty souboje?
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    Guys nenahodite sem anketu, kolik si myslite, ze to prumerne dostane? :)
    GORG
    GORG --- ---
    SADY: http://www.dictionary.com/browse/definition snazim se drzet zabehle definice slova definice :) jednoznačné určení významu pojmu

    SADY: to je na debatu jinam. prikladny je myslim, jak vyvojar Kingdom Come je oznacovan za nacka. tohle zkratkovite mysleni se nese celym tematem
    SADY
    SADY --- ---
    GORG: myslis zkratkovite mysleni diskutujicich ohledne Davida Duka, prokazatelneho KKK velesaska, jehozto aktivisticka mrtvola ozila na vlne soucasneho praviciveho populismu a podpore trempa? zkratkovite mysleni included, ale ne od tech co sledujou jeho uzasnou aktivisticko-politickou karieru, zkus to do vlastnich rad, treba se trefis
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    SADY
    SADY --- ---
    GORG: tak vysvetli pojem definice tak, aby platil ve smyslu, jak jej chapes ty.. opravdu by me to zajimalo
    DAHY
    DAHY --- ---
    GORG: Presne. David Duke je vlastne takovej Dan Landa. V mladi si trosku zablbnul a dodnes mu to na nyxu budou lidi omlacovat o hlavu. Uronil jsem slzu.
    GORG
    GORG --- ---
    LA_PIOVRA: To jsou bohuzel dojmy a pojmy. Sefkouzelnik KKK zní dramatičtěji,než je, atd.
    offtopic ale škoda takového zkratkovitého myšlení.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    GANDHI: pochybujem o tom. Ale hin sa hukáže v utorok.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ja bych u grafiky pockal na PC verzi - i kdyz AC:O vypadalo v zasade srovnatelne. Ale vrta mi hlavou vyjadreni fanboyu na youtubu o tom, jak skvele to vypada ve 4K
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    A tak zase grafika je to první čeho si člověk všimne a to poslední co řeší když se do hry ponoří,já bych jim přál úspěch, ale jsem skeptickej, a ten soubojový systém mi pride retardovany snad půjde hrát stealth s lukem
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: Ale no tak. Nejaké open worldy som už na tej PS4 hral a toto je fakt zastaralosťou enginu/textúr/modelov, nie obmedzeniami konzoly.

    Že je neinteraktivita design rozhodnutie, to chápem, len je divné, keď máš vedľa seba štyri úplne rovnaké truhly a 3 sú neinteraktívne.

    Znovu - nie je to hrozná hra. Len od toho nečakajte hru z roku 2018. Čakajte hru z obdobia 2008-2010 a veľkú časť mojich výčitiek môžete ignorovať.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam