• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    CLAVEN: Ja si osobne myslim, ze se to graficky zlomilo vyrazne pozdejc, rekneme 2015-16, tj. kdyby se podarilo to dostat ven +/- vcas, tak by to i na konzolich vypadalo porad dobre. On kazdej dalsi rok znamena, ze velky studia se dostanou zase o krok dal v "poznavani" HW konzoli, o to vic, ze current-gen jsou dalek bliz PCcku nez minula generace (ted myslim tu s PS3). Je nekdy az neuveritelny jak veklej rozdil je potom ve hrach na stejnym HW na zacatku generace a ne jejim konci.
    To je ale coby-kdyby, i za ty posledni dva roky se udelalo pomerne dost zmen aby to na konzolich vypadalo graficky v ramci moznosti dobre. Co si tak pamatuju, tak to vlastne celkem zachranilo Pro, protoze na tom se to dalo s extended pameti pustit a ladit jeste v dobe, kdy jsme byli jeste o slusnych par GB nad retail limitem ;)
    CLAVEN: Na konci je Written and Directed by :)
    BOBBYLON: Muj point je, ze je dobry tu hru brat jako celek. Neni to tak, ze se nekdo schvalne vykaslal na rozliseni textur na konkretnich mistech, proste se misto toho dala priorita necemu jinymu a ne nutne primo z grafiky. Je to takovej ten klasickej X-uhelnik, kde zatahas za jednu stranu a stahne ti to ostatni a tak to musis balancovat, abys to nikde neprehnal.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: tvl. Pasívne agresívny si tu akurát ty. Jasne, že ste to urobili najlepšie, jak ste vedeli, to snáď nikto nerozporuje.
    Ale nerozprávaj kecy o tom, jak to na PS4 nešlo lepšie urobiť s 5 GB pamäte alebo jak to netreba porovnávať s first party hrami, lebo kurva proste a jednoducho KC:D je bezkonkurenčne najhoršie vyzerajúca "veľká" hra, ktorú som za posledné roky videl.

    Je na tom holt poznať, že to malo dobrú grafiku a animácie na rok 2013 alebo kedy ste to začali vyvíjať, dneska už je to bohužiaľ viditeľne zastaralé.
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    BOBBYLON: Reknu k tomu asi to, ze jsme to udelali tak dobry jak jsme umeli s poctem lidi, jejich zkusenostma a rozpoctem co jsme meli. 5GB argumentuju proto, ze to byl problem co jsme realne dlouho resili na urovni optimalizace urcitejch casti klidne i jen o desitky MB, krom toho CryEngine je (byl) bohuzel dost nenazranej. Ja se budu rad bavit o tom proc jsou nektere veci tak a ne jinak (z technickyho hlediska) a treba to bude i nekoho zajimat, jen bych poprosil o otevrenou mysl a mene pasivne agresivniho chovani. Hra je venku a tak se muzeme bavit o tom co tam skutecne je a neni a proc a ne jen o vavrohejtologii ;).
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    FRIZER:
    - Budou ve hře různé druhy luků a šípů? Stejně jako je ve hře x druhů ručních zbraní a je možné ten luk používá jako hlavní zbraň?
    - Jo.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    MIKEE: Mno. A kdyz ti screenshotu nasazim 20 (stromy, trava, obleceni, drevo, kov), a neporovnam to s W3, ale prave treba 1st person Skyrimem (2011 vs. 2018), uznas ze jste trochu zaspali? Beru, ze na PC to teprve vyjde a info mam z twitche, ale trochu me krka ze argumentujes 5gb pameti, kdyz je jasny, ze tim to asi tezko bude. Podobne jako animace (postavy i facial) a chovani modelu v interakci - tj. ne nutne pocet polygonu, ale celkovy provedeni a zasazeni.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: Vizuál porovnávam s čímkoľvek, čo vyšlo v poslednej dobe, od AC:O až po Shadow of Mordor/War. Textúry, modely aj animácie sú lepšie v prakticky ľubovoľnej AAA hre z posledných 3 rokov (áno, dokonca aj v Mass Effect Andromede).

    Vážne, tá hra nie je zlá, ale grafika a animácia proste nie sú jej silnou stránkou.
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    BOBBYLON: jsem programator a na to kde budou textury v jakym rozliseni jsem mel nulovej vliv, takze mne to nijak neurazi :) nicmene argumentovat jednim screenshotem kde je low-res textura ... garantuju ti, ze takovej jsem schopen najit v prakticky jakykoliv first-person hre i z roku 2018, kdyz se budu trosku snazit a ocekaval bych, ze vsem co hrajou hry je tohle snad jasny. Porovnavat W3 a KC:D je v tomhle nonsense, prave proto, ze ve first-person hre je daleko jednodussi se k necemu kamerou takhle priblizit, Witcher muze mit klidne textury s polovicnim rozlisenim nez KC:D a diky tomu, ze jsi s kamerou vyrazne dal, tak ti to neprijde. Proste bych byl rad abyste to brali v kontextu zanru a technologie a porovnavali porovnatelne.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    MIKEE: pardon, vim, ze si na KC:D delal 3D, ale timhle se prece neda argumentovat. Jak na PS4pro vypada W3 a pak tohle? Podobna grafika odpovida dobe jeste tak rok pred Skyrimem
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    CLAVEN: S cim to presne porovnavas? Pokud s HZD, Last of Us nebo jiny first-party tituly, tak jasne, ty maj uroven optimalizace hodne jinde, ale to tak nejak plati obecne v porovnani se vsim co nema primou podporu od Sony (nebo to za sebou nema nejakyho vydavatelskyho giganta co ma idealne moznost v pripade potreby poskytnout zkuseny lidi z jinyho podstudia).
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    JVMLOK: šerm 1 vs. 1 je asi okej, trochu divný, ale môže to byť nedostatkom praxe.
    Unarmed boj je veľmi zlý, rovnako ako šerm s viacerými protivníkmi.

    A lockpicking minihra je neuveriteľne kokotská, aspoň teda na gamepade, možno to bude na klávesnici lepšie.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CLAVEN: co ty souboje?
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    Guys nenahodite sem anketu, kolik si myslite, ze to prumerne dostane? :)
    GORG
    GORG --- ---
    SADY: http://www.dictionary.com/browse/definition snazim se drzet zabehle definice slova definice :) jednoznačné určení významu pojmu

    SADY: to je na debatu jinam. prikladny je myslim, jak vyvojar Kingdom Come je oznacovan za nacka. tohle zkratkovite mysleni se nese celym tematem
    SADY
    SADY --- ---
    GORG: myslis zkratkovite mysleni diskutujicich ohledne Davida Duka, prokazatelneho KKK velesaska, jehozto aktivisticka mrtvola ozila na vlne soucasneho praviciveho populismu a podpore trempa? zkratkovite mysleni included, ale ne od tech co sledujou jeho uzasnou aktivisticko-politickou karieru, zkus to do vlastnich rad, treba se trefis
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    SADY
    SADY --- ---
    GORG: tak vysvetli pojem definice tak, aby platil ve smyslu, jak jej chapes ty.. opravdu by me to zajimalo
    DAHY
    DAHY --- ---
    GORG: Presne. David Duke je vlastne takovej Dan Landa. V mladi si trosku zablbnul a dodnes mu to na nyxu budou lidi omlacovat o hlavu. Uronil jsem slzu.
    GORG
    GORG --- ---
    LA_PIOVRA: To jsou bohuzel dojmy a pojmy. Sefkouzelnik KKK zní dramatičtěji,než je, atd.
    offtopic ale škoda takového zkratkovitého myšlení.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    GANDHI: pochybujem o tom. Ale hin sa hukáže v utorok.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ja bych u grafiky pockal na PC verzi - i kdyz AC:O vypadalo v zasade srovnatelne. Ale vrta mi hlavou vyjadreni fanboyu na youtubu o tom, jak skvele to vypada ve 4K
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    A tak zase grafika je to první čeho si člověk všimne a to poslední co řeší když se do hry ponoří,já bych jim přál úspěch, ale jsem skeptickej, a ten soubojový systém mi pride retardovany snad půjde hrát stealth s lukem
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam