Grafika se řešila, bugy evidentně bude řešit další patch takže nějaký prozatímní dojmy z hraní po +-15ti hodinách.
Ten mnou zmiňovaný systém hadrů, špíny etc. -> Když sem běhal po Ratajích (asi největší město?) jako otrhanej špinavej vandrák tak mě na každým kroku buzerovali a prohledávali stráže. Když jsem se umyl, vypral si hadry a vzal si něco "normálního" na sebe tak sem měl klid. Jestli je to jenom náhoda nebo tenhle efekt mít má netuším, ta hra se o tom nikdy nezmínila. NPCčka ale fakt, že jsem evidentně dostal na držku komentovali poctivě.
RPG systémy -> Překvapivě fungují. Už jsem se zmiňoval o lockpickingu, kdy zpočátku je to fakt peklo a člověk má pocit, že se jim ta minihra asi nepovedla. Ale o pár levelů později to je najednou poměrně smooth a funkční věc.
Jinak je to vlastně systém z TES. Lvly rostou tím, že člověk dané činnosti provádí, posléze si může odemykat všelijaké perky etc. Nic světoborného.
Combat a jeho četnost -> Zatím ho tam převapivě moc nebylo. Tipl bych si že za celou dobu jsem absolvoval 20 soubojů včetně tréningu. Zkoušel jsem meče, pěsti, tupé zbraně. Není to vůbec lehké a zdá se to poměrně komplexní (tohle nejde zhodnotit teď protože Henry je prostě loupák a fakt nic neumí takže si musím vystačit se základními výpady a jedním kombem s dlouhým mečem...)
Je tam systém reputace, v každé lokalitě má člověk reputaci jinou v závislosti na svém jednání.
Dopad té reputace jsem zatím zaznamenal jen v situaci kdy jsem se ptal po práci a všichni na mě kašlali.
Potom co se mi povedlo sestřelit jednoho lapku a udělat nějaký úkol tam pro mě práce najednou byla. Jestli je to přímý následek reputace si zase jen domýšlím protože nikde žádné info "You famous now!" nevyskočilo ale smysl by to dávalo.
Fast travel není jen pouhý telepot ale zobrazí se mapa, panáček jí prochází a cestou potkává různé eventy (není jich nijak moc. Při cestě přes půlku mapy na mě vyskočili 2. Ať už jde o přepadení, random setkání s pocestným nebo mrtvolu na cestě, je možné se zastavit a situaci řešit nebo se pokusit utéct. Jsou tam procentuální šance na útěk etc.)
Úkolů je habaděj, pořád je co dělat. Některé jsou zajímavější než jiné atd.
Jestli mi tam nějaký systém vyloženě nevoní tak je to "Sejvovice". Ta hra se dá uložit buď spánkem a nebo použitím lektvaru. Ten se tedy dá dle kodexu i vařit ale k tomu jsem se zatím nedostal. Ještě mi "sejvovice" nikdy nedošla ale hrozím se momentu kdy se to stane. Nevím jestli bylo nutný tenhle systém tam cpát, nějak mi to tam nesedí.