• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    JAKUBMOKRIS: ano, dneska cca o pulnoci prisel mail s odkazem na kterym jsem si to aktivoval na Steamu ... bohuzel se to ale neda stahnout dopredu ... takze je to v podstate k nicemu.. hmm :o)
    JAKUBMOKRIS
    JAKUBMOKRIS --- ---
    Ahoj, jak to je s těmi, co si předplatili? Máte už plnou verzi nebo ne?
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---

    Kolik odhadujete, že hra průměrně dostane v hodnoceních?

    57 hlasy od 57 respondentů

      CLAVEN
      CLAVEN --- ---
      TERZ: Meh, 30 grošov sa mi nechce dávať, naposledy som kvôli tomu utekal asi dva kilometre v noci potme niekam do riti do lesa, kým ma prestali naháňať :P
      TERZ
      TERZ --- ---
      CLAVEN: To ti nedokážu říct. Mě v Talmberku vysela týden a nakonec jsem to radši zaplatil protože sem tam potřeboval něco dělat.
      TOFI
      TOFI --- ---
      CHRMLE: udelate tu anketu nekdo ?
      TERZ
      TERZ --- ---
      CLAVEN: Opět Pešek a jeho lekce
      CLAVEN
      CLAVEN --- ---
      TERZ: Awsum, díky :)
      Jo aha... A ako dlho trvá, kým zmizne bounty? :D (podľa mojich otázok je asi zrejmé, čomu sa v hre venujem)
      CLAVEN
      CLAVEN --- ---
      KVIIIK: Díky.
      A neviete niekto, jak sa pickpocketuje? Keď sa k niekomu priplížim, mám len možnosti omráčiť a kecať.
      TERZ
      TERZ --- ---
      CLAVEN:
      Spoiler: ( Pešek )
      S Peškem se obchodovat dá, jen pro něj musíš splnit pár krádeží a on tě pak zasvětí do světa mlynářů v čechách :D
      CLAVEN
      CLAVEN --- ---
      TERZ: Našiel si v Rattay nejakého predavača lockpickov? A niekoho, komu sa dajú predať kradnuté veci? :p

      Lebo loading screen tip hovoril, že mlynár často funguje ako priekupník pre zlodejov, ale ratajský mlynár Pešek je príbehová postava a nedá sa s ním obchodovať.
      TERZ
      TERZ --- ---
      Grafika se řešila, bugy evidentně bude řešit další patch takže nějaký prozatímní dojmy z hraní po +-15ti hodinách.
      Ten mnou zmiňovaný systém hadrů, špíny etc. -> Když sem běhal po Ratajích (asi největší město?) jako otrhanej špinavej vandrák tak mě na každým kroku buzerovali a prohledávali stráže. Když jsem se umyl, vypral si hadry a vzal si něco "normálního" na sebe tak sem měl klid. Jestli je to jenom náhoda nebo tenhle efekt mít má netuším, ta hra se o tom nikdy nezmínila. NPCčka ale fakt, že jsem evidentně dostal na držku komentovali poctivě.

      RPG systémy -> Překvapivě fungují. Už jsem se zmiňoval o lockpickingu, kdy zpočátku je to fakt peklo a člověk má pocit, že se jim ta minihra asi nepovedla. Ale o pár levelů později to je najednou poměrně smooth a funkční věc.
      Jinak je to vlastně systém z TES. Lvly rostou tím, že člověk dané činnosti provádí, posléze si může odemykat všelijaké perky etc. Nic světoborného.
      Combat a jeho četnost -> Zatím ho tam převapivě moc nebylo. Tipl bych si že za celou dobu jsem absolvoval 20 soubojů včetně tréningu. Zkoušel jsem meče, pěsti, tupé zbraně. Není to vůbec lehké a zdá se to poměrně komplexní (tohle nejde zhodnotit teď protože Henry je prostě loupák a fakt nic neumí takže si musím vystačit se základními výpady a jedním kombem s dlouhým mečem...)
      Je tam systém reputace, v každé lokalitě má člověk reputaci jinou v závislosti na svém jednání.
      Dopad té reputace jsem zatím zaznamenal jen v situaci kdy jsem se ptal po práci a všichni na mě kašlali.
      Potom co se mi povedlo sestřelit jednoho lapku a udělat nějaký úkol tam pro mě práce najednou byla. Jestli je to přímý následek reputace si zase jen domýšlím protože nikde žádné info "You famous now!" nevyskočilo ale smysl by to dávalo.
      Fast travel není jen pouhý telepot ale zobrazí se mapa, panáček jí prochází a cestou potkává různé eventy (není jich nijak moc. Při cestě přes půlku mapy na mě vyskočili 2. Ať už jde o přepadení, random setkání s pocestným nebo mrtvolu na cestě, je možné se zastavit a situaci řešit nebo se pokusit utéct. Jsou tam procentuální šance na útěk etc.)
      Úkolů je habaděj, pořád je co dělat. Některé jsou zajímavější než jiné atd.

      Jestli mi tam nějaký systém vyloženě nevoní tak je to "Sejvovice". Ta hra se dá uložit buď spánkem a nebo použitím lektvaru. Ten se tedy dá dle kodexu i vařit ale k tomu jsem se zatím nedostal. Ještě mi "sejvovice" nikdy nedošla ale hrozím se momentu kdy se to stane. Nevím jestli bylo nutný tenhle systém tam cpát, nějak mi to tam nesedí.
      CLAVEN
      CLAVEN --- ---
      FRIZER: Mno, moc to nie je vidieť, je to len iná textúra.
      FRIZER
      FRIZER --- ---
      A tak ty špinavy,roztrhany hadry znej az tak blbe ze to snad hned v utery poridim..:)
      CLAVEN
      CLAVEN --- ---
      TOFI: hm, ten už mám, čakám na 1.02
      TOFI
      TOFI --- ---
      Patch pro Kingdom Come má 23 GB • Eurogamer.cz
      http://www.eurogamer.cz/articles/2018-02-11-patch-pro-kingdom-come-ma-23-gb
      MAGE
      MAGE --- ---
      bude k dispozici nejaky HD pack ke stazeni jak to ted delaji pro nektere starsi tituly pro xbox one x?
      CLAVEN
      CLAVEN --- ---
      TERZ: Jasne, práve ešte úplne neviem, nakoľko tie systémy reálne fungujú. V tutoriale som si to prečítal aj ja, ale chodím zatiaľ otrhaný a od krvi a od blata, a nemám dojem, že to má nejaký podstatný dopad (tuším mi na začiatku Bianca povedala, že sa mám ísť umyť, ale to je všetko).
      Uvidíme ďalej.
      TERZ
      TERZ --- ---
      CLAVEN: Hele jasně, ja tohle nerozporuju. Mít tam 4K textury a vykreslování skrze celou mapu tak to určitě bude vypadat lépe. Pro mě tam ale po chvíli nastoupil uzas nad tím že tvoje hadry/brneni/vybavení se obnosuje, spini, ničí ať už při soubojích nebo přirozeně a že mají tyhle "staty" přímý vliv na to jak na tebe ten svět reaguje a že je tam vizuální reprezentace všech techle faktorů. Ze se musíš umýt jinak si o tebe ani místní žebrák neopře kolo atd. Vzhledem k tomu že už to hraješ tak vic že tam těhle "maličkosti" jsou tuny a nejsem si schopnej z hlavy vybavit hru která by podobně funkční systemy v téhle kombinaci měla. Btw. ten lockpicking přestane bejt tak debilní až se trošku vylepsis. Henry je fakt hloupej Honza kterej nemá ani tušení co se kolem něj deje. Ale po otevření pár truhel, dveří a pár mlynářských diskusích později to najednou funguje o mnoho lépe.
      CLAVEN
      CLAVEN --- ---
      MIKEE: Hele, pre mňa to zas nie je taký big deal, lebo si zvyknem a po chvíli to už neriešim. Ale je fér to povedať na rovinu.
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam