• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    TOFI
    TOFI --- ---
    Patch pro Kingdom Come má 23 GB • Eurogamer.cz
    http://www.eurogamer.cz/articles/2018-02-11-patch-pro-kingdom-come-ma-23-gb
    MAGE
    MAGE --- ---
    bude k dispozici nejaky HD pack ke stazeni jak to ted delaji pro nektere starsi tituly pro xbox one x?
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    TERZ: Jasne, práve ešte úplne neviem, nakoľko tie systémy reálne fungujú. V tutoriale som si to prečítal aj ja, ale chodím zatiaľ otrhaný a od krvi a od blata, a nemám dojem, že to má nejaký podstatný dopad (tuším mi na začiatku Bianca povedala, že sa mám ísť umyť, ale to je všetko).
    Uvidíme ďalej.
    TERZ
    TERZ --- ---
    CLAVEN: Hele jasně, ja tohle nerozporuju. Mít tam 4K textury a vykreslování skrze celou mapu tak to určitě bude vypadat lépe. Pro mě tam ale po chvíli nastoupil uzas nad tím že tvoje hadry/brneni/vybavení se obnosuje, spini, ničí ať už při soubojích nebo přirozeně a že mají tyhle "staty" přímý vliv na to jak na tebe ten svět reaguje a že je tam vizuální reprezentace všech techle faktorů. Ze se musíš umýt jinak si o tebe ani místní žebrák neopře kolo atd. Vzhledem k tomu že už to hraješ tak vic že tam těhle "maličkosti" jsou tuny a nejsem si schopnej z hlavy vybavit hru která by podobně funkční systemy v téhle kombinaci měla. Btw. ten lockpicking přestane bejt tak debilní až se trošku vylepsis. Henry je fakt hloupej Honza kterej nemá ani tušení co se kolem něj deje. Ale po otevření pár truhel, dveří a pár mlynářských diskusích později to najednou funguje o mnoho lépe.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: Hele, pre mňa to zas nie je taký big deal, lebo si zvyknem a po chvíli to už neriešim. Ale je fér to povedať na rovinu.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    CHRMLE: hádám od 7 po 8,5 z deseti. Bude dost záležet jak dopadnou příběhy postav :) Ale jinak to vypadá na poctivé RPG a to jsme tak nějak si přáli...
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    CLAVEN: Ja si osobne myslim, ze se to graficky zlomilo vyrazne pozdejc, rekneme 2015-16, tj. kdyby se podarilo to dostat ven +/- vcas, tak by to i na konzolich vypadalo porad dobre. On kazdej dalsi rok znamena, ze velky studia se dostanou zase o krok dal v "poznavani" HW konzoli, o to vic, ze current-gen jsou dalek bliz PCcku nez minula generace (ted myslim tu s PS3). Je nekdy az neuveritelny jak veklej rozdil je potom ve hrach na stejnym HW na zacatku generace a ne jejim konci.
    To je ale coby-kdyby, i za ty posledni dva roky se udelalo pomerne dost zmen aby to na konzolich vypadalo graficky v ramci moznosti dobre. Co si tak pamatuju, tak to vlastne celkem zachranilo Pro, protoze na tom se to dalo s extended pameti pustit a ladit jeste v dobe, kdy jsme byli jeste o slusnych par GB nad retail limitem ;)
    CLAVEN: Na konci je Written and Directed by :)
    BOBBYLON: Muj point je, ze je dobry tu hru brat jako celek. Neni to tak, ze se nekdo schvalne vykaslal na rozliseni textur na konkretnich mistech, proste se misto toho dala priorita necemu jinymu a ne nutne primo z grafiky. Je to takovej ten klasickej X-uhelnik, kde zatahas za jednu stranu a stahne ti to ostatni a tak to musis balancovat, abys to nikde neprehnal.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    TERZ: skôr to je tým, že si na tú grafiku zvykneš. Prvých dvadsať tridsať minút si hovoríš "kurva prepadol som sa časom do 2007 alebo čo", ale potom si zvykneš. Ale nie je to proste hra z roku 2018 ani omylom.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    BOBBYLON: ja som bol prekvapený, že som v úvodných titulkoch tuším ani nevidel Vávrove meno. Očakával som, že to bude MGS V štýl "A Dan Vávra game written by Dan Vávra lead designer Dan Vávra", ale fakt to tak nie je.
    TERZ
    TERZ --- ---
    Já se teda budu řadit k nadšené části hráčů, protože mě se to strašně ale az přehnaně moc líbí. Ten feel, ta hudba, ten art, všechno. Graficky se mi to taky nezdá špatné, jo low-res textury tam jsou, animace ksichtů trošku stradaj ale celkovej vizuál cestou z Ratají do Ledečka low-res textury nekazí. Určitě bych to neskatulkoval do kategorií jako "hra z roku xxxx", můj osobní typ je že na optimalizaci asi nebylo úplně moc času a seriznout assety byl ten nejpříhodnější způsob jak těch 30stable FPS z konzolí urvat. Tu grafiku tím neomlouvam, jen můžu říct že koho zaujmou až téměř úchylně propracované systémy, toho grafika neodradí.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    MIKEE: V tenhle moment uz je pro me Vavra stranou (i kdyz se samozrejme tesim, az bude v recenzich konfrontovanej se svym reditel-vesmiru-self a slibama), hodnotim to co vidim, a po dlouhy dobe jde o hru, ktera me zajima (rpg, je ceska, ma ambice byt realisticka). Ze samozrejme nemate team jako CDPR je jasny, ale zaroven vim jak vypadaly videa v roce 2015, a vim jak vypadala beta.
    Nechci picovat za kazdou cenu, jsem rad za insider info.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: tvl. Pasívne agresívny si tu akurát ty. Jasne, že ste to urobili najlepšie, jak ste vedeli, to snáď nikto nerozporuje.
    Ale nerozprávaj kecy o tom, jak to na PS4 nešlo lepšie urobiť s 5 GB pamäte alebo jak to netreba porovnávať s first party hrami, lebo kurva proste a jednoducho KC:D je bezkonkurenčne najhoršie vyzerajúca "veľká" hra, ktorú som za posledné roky videl.

    Je na tom holt poznať, že to malo dobrú grafiku a animácie na rok 2013 alebo kedy ste to začali vyvíjať, dneska už je to bohužiaľ viditeľne zastaralé.
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    BOBBYLON: Reknu k tomu asi to, ze jsme to udelali tak dobry jak jsme umeli s poctem lidi, jejich zkusenostma a rozpoctem co jsme meli. 5GB argumentuju proto, ze to byl problem co jsme realne dlouho resili na urovni optimalizace urcitejch casti klidne i jen o desitky MB, krom toho CryEngine je (byl) bohuzel dost nenazranej. Ja se budu rad bavit o tom proc jsou nektere veci tak a ne jinak (z technickyho hlediska) a treba to bude i nekoho zajimat, jen bych poprosil o otevrenou mysl a mene pasivne agresivniho chovani. Hra je venku a tak se muzeme bavit o tom co tam skutecne je a neni a proc a ne jen o vavrohejtologii ;).
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    FRIZER:
    - Budou ve hře různé druhy luků a šípů? Stejně jako je ve hře x druhů ručních zbraní a je možné ten luk používá jako hlavní zbraň?
    - Jo.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    MIKEE: Mno. A kdyz ti screenshotu nasazim 20 (stromy, trava, obleceni, drevo, kov), a neporovnam to s W3, ale prave treba 1st person Skyrimem (2011 vs. 2018), uznas ze jste trochu zaspali? Beru, ze na PC to teprve vyjde a info mam z twitche, ale trochu me krka ze argumentujes 5gb pameti, kdyz je jasny, ze tim to asi tezko bude. Podobne jako animace (postavy i facial) a chovani modelu v interakci - tj. ne nutne pocet polygonu, ale celkovy provedeni a zasazeni.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: Vizuál porovnávam s čímkoľvek, čo vyšlo v poslednej dobe, od AC:O až po Shadow of Mordor/War. Textúry, modely aj animácie sú lepšie v prakticky ľubovoľnej AAA hre z posledných 3 rokov (áno, dokonca aj v Mass Effect Andromede).

    Vážne, tá hra nie je zlá, ale grafika a animácia proste nie sú jej silnou stránkou.
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    BOBBYLON: jsem programator a na to kde budou textury v jakym rozliseni jsem mel nulovej vliv, takze mne to nijak neurazi :) nicmene argumentovat jednim screenshotem kde je low-res textura ... garantuju ti, ze takovej jsem schopen najit v prakticky jakykoliv first-person hre i z roku 2018, kdyz se budu trosku snazit a ocekaval bych, ze vsem co hrajou hry je tohle snad jasny. Porovnavat W3 a KC:D je v tomhle nonsense, prave proto, ze ve first-person hre je daleko jednodussi se k necemu kamerou takhle priblizit, Witcher muze mit klidne textury s polovicnim rozlisenim nez KC:D a diky tomu, ze jsi s kamerou vyrazne dal, tak ti to neprijde. Proste bych byl rad abyste to brali v kontextu zanru a technologie a porovnavali porovnatelne.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    MIKEE: pardon, vim, ze si na KC:D delal 3D, ale timhle se prece neda argumentovat. Jak na PS4pro vypada W3 a pak tohle? Podobna grafika odpovida dobe jeste tak rok pred Skyrimem
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    CLAVEN: S cim to presne porovnavas? Pokud s HZD, Last of Us nebo jiny first-party tituly, tak jasne, ty maj uroven optimalizace hodne jinde, ale to tak nejak plati obecne v porovnani se vsim co nema primou podporu od Sony (nebo to za sebou nema nejakyho vydavatelskyho giganta co ma idealne moznost v pripade potreby poskytnout zkuseny lidi z jinyho podstudia).
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    JVMLOK: šerm 1 vs. 1 je asi okej, trochu divný, ale môže to byť nedostatkom praxe.
    Unarmed boj je veľmi zlý, rovnako ako šerm s viacerými protivníkmi.

    A lockpicking minihra je neuveriteľne kokotská, aspoň teda na gamepade, možno to bude na klávesnici lepšie.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam