WILL: Tak nepopiram, ze jsou lidi na programatorsky strane, co by ten system nejradsi zahodili sakumprask celej ;) V zasade je tam celkem velka sada animaci na chyceni z ruzne vysky a ruzneho uhlu + grafik musi rozumne nastavit "chyty" a za behu se pak vygeneruje vhodna animace a nejblizsi uchyt. Takze si pisu, ze potrebujem vic slotu na cockovou polivku ..
CLAVEN: Ja si myslim, ze za tim vidis vyrazne vic nez v tom je. Nijak na to citlivej nejsem, ta hra bezchybna zcela jiste neni a ani jsem to nikdy nemohl tvrdit, protoze kazdej den vidim seznam nevyresenejch bugu v bugtrackeru. Nestartuju na kazdou vycitku, udelal jsem dve poznamky k vecem do kterych vidim. Napr. to, ze se nekomu muze zdat, ze hrac se pohybuje jako sprinter mne uplne obycejne prekvapilo, protoze jsme schvalne nastavili rychlosti a vzdalenosti tak, aby tomu tak nebylo.