• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    Já se na to začínám těšit, včera jsem si pustil ten rozhovor s Martinem Klímou na Games.cz a jako ten přístup jakej měl ke hrám a obtížnosti mi byl fakt sympatický.

    Jenom tedy asi ještě počkám na nějaké pár záplat, momentálně bych na to neměl čas abych si to užil.

    VIRIK: A tlačí tě ta hra do nějaký role, a nebo pokud nespěcháš tak můžeš být výřečný rytíř s paklíčem provozující alchymii?
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    eee. Včera jsem zjistil, že ty opravy mi vyřešili většinu problémů a chtěl jsem si to zkusit jen na chvíli.

    Byl jsem rád, že jsem se donutil nad ránem jít spát.

    Je mi to líto, ale ono je to skutečně dobré RPG. A dobrej příběh. A dobrý motivace. Jo, chyby to má, ale ... třeba ten RPG systém, něco takovýho by perfektně sedělo i Falloutu 4 nebo dalším Elder scrolls. Bez legrace.

    Warhorse to dokázali a ty lidi co tam dělaj to nakonec zvládli. Jestli jim Bakala nevypálí rybník (že si podle svýho zvyku vybere prachy a podíl střelí kamarádovi), tak by mohli mít nakonec i obraty jako CD Red. Nicméně už tady mám pocit, že jsou lepší motivace postav, než jen šukaj Yen a pak šukaj Ciria to za pomocí sledování červených skvrn.

    Já rád exploruju a dělám takový ty věci jako bylinkářství a vokecávání – no a tady to můžu spokojeně provozovat. A ono vám to vydělává, můžete si tím sklidem tu hru takhle projít. Žádný zaklínačský – sem tady dvě hodiny ve hře naháněl vaši nestvůru a těžce jsem ji nakonec udolal – výborně, děkujeme, tady je 50 penízků... všechno je tam tak nějak logický a má svoji funkci.
    TERZ
    TERZ --- ---
    HNIZDO: U konzolí bych si tipl, že lidi pořád nepochopili, že Henry nikdy zámek nepáčil dokud ho s ním nepáčili oni a KC:D tenhle fakt prostě bere v potaz. U té PC verze asi problém bude, jinak by neříkali že to budou patchem měnit.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    SAMIEL: na twitteru je hafo lidi, kteri tvrdi, ze se to na PS4 ovladaci absolutne neda :))
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Btw, pro tip - miesto kupovania sejvovice si ju craftujte. Materiály na jeden kus (bez perku na craft 3 naraz) stoja asi 12 g. Recept máte myslím od začiatku.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    SAMIEL: pokud jsem něco nepřehlídnul, na PC (klávesnice+myš) se nedá ovlivnit rychlost otáčení zámku, takže se musíš přetrhnout abys stíhal mávat myší po trase sweet spotu. A je tím pádem problém i very easy zámek
    SAMIEL
    SAMIEL --- ---
    Nechápu, proč tu tolik lidí brečí nad tím lockpickingem. Na PS4 ovladači je to úplně easy.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    TERZ: ...a to az do takovy miry, ze teoreticky vubec nemusis pouzit zadnej jinej combat skill (s tim ze archery ma v porovnani s mecovanim, sekerovanim atd. v podstate 0 perku), staci ustupovat dozadu a trefit hlavu - coz z pul metru a minimalnim natahem neni problem. Nj
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    Trochu me mrzi ze jsem kombinaci stupidniho AI bugu a klasickyho RPG syslovani (aniz bych se o nej nejak cilene pokousel) prisel behem cca 1,5 hodiny o komplet celou peasant atmosferu. At nedavam spoilery - v jednu chvili zebrota se 100 grosema, pak nalozenej kun k prasknuti, nasledne v Rattay nemaj obchodnici uz ani floka a Henry penez ze by mu mohl Radzig Kobyla lestit boty.
    V tomhle ten herni "survival" docela hrapruje, na jednu stranu hrace nuti jist kazdou chvili, pad ze dvou metru je o risku zlomenejch nohou, nevyspalej leze po ctyrech, ale zaroven se da nehorazne napakovat "na nicem".

    btw je vtipny jak maximalni overweight postavu zpomali na skoro nulu, ze si musi pristavit kone skoro az do kramu aby vubec nekam dosel :)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    NECROMAN: pfft - realnou hvezdnou oblohu mel uz Flashpoint
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Jinak zatim moje vyhrady: sneak - neni poznat, jestli te obet vidi nebo slysi. Ano, nekdy utrousi radoby vtipnou poznamku o boleni bricha, ale zdaleka ne vzdy. System 30x try-fail-load, 31.pokus bez priciny success neni prijatelna herni mechanika, realismus nebo ne. Lockpick - na controlleru nemozne, na mysi prakticky take. nemusi to bejt easy, ale lehka truhla by mela jit. Ale uz to prej bude adresovat patch.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    well, dam tomu jeste sanci, i kdyz pochybuju, ze to nasledne shledam genialnim:p
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    I souhvězdí jsou ve hře správně :)
    Astronomy buffs: Yes, this game realism reach the stars : kingdomcome
    https://www.reddit.com/...ngdomcome/comments/7xvay6/astronomy_buffs_yes_this_game_realism_reach_the/
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    GANDHI: byls vubec na cvicisti tam je vse vysvetleny do posledniho detailu, utoceni, vykrejvani, uskakocani, falesnej utok atp.... a pokud si nenosil do ted luk tak se nediv ono nektery ukoly proste zezacatku neudelas kdyz nemas poradnej level a zapnuty skilly, jde to pri hodne stesti tim lukem
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    TERZ: brneni dela hodne, uz na tom prvnim hrade jsem priskrtil nekoho v dratene kosili atd., a sice jsem nemohl chodit :) ale zase do mne pak banditi mohli mlatit jak do snopu s obilim, a ja jim jen skodolibe podrazel nohy.
    TERZ
    TERZ --- ---
    GANDHI: Nahodit nějaký pořádný brnění a proces je následující -> Vystřelit -> Nechat si dát ránu-> odběhnout a vystřelit. rinse and repeat. PREY SLAUGHTERED
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    TERZ: dobra poznamka - zacnu ssebou tahat luk:p
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    DUBAS_: me osobne vadi first person pohled, kterej imho hodne zkresluje pojem o vzajemne vzdalenosti a neumoznuje tak dobrej prehled o situaci jako third person, to ze je ovladani utoku navazany na ten smej system jako mouselook, takze si nesmyslne ustreluju pohledem - navic to na mne dela dojem reverse ovladani, coz je ohromnej nezvyk, protoze na rozdil od letadla tady v tom clovek tezko hleda nejakou intuitivni logiku (rozumej: pokud chci vest utok nejakym smerem, je imho prirozenejsi vyjadrit to pohybem smerem k finalnimu bodu utoku ne jeho pocatku) etc - proste, kdyz to srovnam treba s For Honor, mam jednoznacnyho viteze - a to nmluvim o vizualu, kterej v pripade nekterejch pohybu vypada fakt legracne - musel jsem stravit chvili pred zrcadlem, abych si dokazal vysvetlit, co to vlastne postavy delaj pri bodu od tela, a stejne nechapu proc:p
    TERZ
    TERZ --- ---
    DUBAS_: Hlavně pro lidi, kterým přijde combat těžkej je tam easy mode ve formě lukostřelby. Místo 10ti minutových experimentů s combatem se pošlou 2 šišky a je po souboji.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    GANDHI: proc kazdej breci ze soubojovej system je na picu? ne neni staci ho umet ovladat a vyskillovat si postavu

    ano je tezkej a to je dobre dela to z toho jinou hru
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    Nevim, jestli je to tim, ze jsem si proste zvyknul, nebo tim, ze jsem mel koule na to nastavit si stiny, postproces a nasviceni na UH (btw v advanced nastaveni u grafiky bych spis cekal vypis a moznost nastaveni slozek, jako ambient occlusion etc, nez souhrn a nekonkretni terminy high, very high, ultrahigh), nicmene prostredi se zacina jevit k svetu a mnohdy se mi to i velmi libi. Tak ted uz jen opravit nesedici obleceni, to ze se postavam sviti pod cepicema (coz zvlaste v dialozich vypada prdelne) a bude to vypadat trochu k svetu.

    sice jsem prisel asi o dve hodiny, protoze combat je proste na picu (a to mi nikdo nevymluvi) a sejvovani stoji za vylizprdel (sorry, ale v okamziku kdy muzu prepadat dokola ty samy lidi a rejzovat stylem knockout/loot/sell goods - protoze se proste za cas vyspawnujou zas s puvodni sadou equipu, argument Martina Klimy o tom, ze by mohly nechat rovnou vsechny truhly odemceny neobstoji), ale zacina mne to fakt bavit:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam