• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: LOL! Tak jen co jsem to sem napsal, napadlo me kde by mohl byt problem, a asi je to tak.
    Zrejme je potreba strelit ten sip z jinyho uhlu, vic zepredu, celne - premistil jsem se, a hned na prvni ranu se to povedlo.
    Predtim jsem to strilel celou dobu z boku, jakoby paralelne s fasadou, a ani 40 sipu neudelalo nic.
    BAT
    BAT --- ---
    Mimochodem, quest "Miracles while you wait", je tam nejakej znamej bug proc by neslo ziskat tu vetev?
    Samozrejme jsem se napred snazil tam nejak dolezt po tom dreve, ale neustale jsem padal, tak mi doslo ze to bude asi chtit hra jinak. Tak jsem zacal hledat nejaky planky/dreva/mechanismus, ze hra asi chce abych si tam tu cestu udelal, a nakonec jsem se pogooglil a prej se to me sestrelit sipem - koukal jsem na videa na YT kde to tak lidi skutecne delaj a funguje jim to.
    Takze ted do toho stromu strilim sipy jeden za druhym, zkousel jsem wounding arrows, long distance arrows, hunting arrows, vc. jejich "better" variant, a proste se zabodnou do kminku, nebo proleti skrze vetve a zajiskri na fasade, ale vetev z toho ne a ne spadnout.
    Delam to nejak spatne?
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    BAT: cisteji mozna az se budou modifikovat AI scripty, spousta logiky je v AI stromu playera
    BAT
    BAT --- ---
    DIOM: jj, a google jsem taky pouzil :)

    JULIAN: Aaha. Zustanu teda u timeru. Tu staminu jsem zatim neresil, protoze jsem si myslel, ze to prave pujde udelat nejak "cisteji" pres eventy, ale ted uz ji tam teda taky pridam.
    Diky moc.
    DIOM
    DIOM --- ---
    BAT: tak to napiš rovnou, že na nexus už jsi byl..doporučil bych ti, jít se tam zeptat na forum, ale tam už jsi určitě taky byl :|
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    btw po tom novym patchi jsem včera, když jsem to zapnul narazil na takovou nepeknou věc - dřív jsem byl zvyklej, ze když sel cil normalni chuzi, byl jsem schopnej se za nim plizit, dohnat ho a podrzenim tlačítka podříznout. Včera, když jsem se snazil o totez, tak vždycky nez dobehl timer na stealthkillu (ie hra zaregistruje drzeni tlačítka namisto zmacknuti), tak mi cil poodesel a tim padem se celej proces deaktivoval (volby knockout a stealth kill se ani nezobrazily, dokud jsem zase nepopolezl tesne za cil. Po několika pokusech jsem se na to vybodl a chlapka knockoutnul a dorazil na zemi - ale to mi neprijde jako idealni reseni.

    Mozna hralo trochu roli to, ze jsme se pohybovali oba trochu do kopce, takze tam mozna vznikal nejakej horizontalni pozicni rozdil, kterej to zpusoboval.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    BAT: tam je problem, ze ty lua soubory jsou vicemene pozustatek z cryenginu a v samotne hre se to zas az tolik nepouzivaj - vetsina funkci je do lua vyvedena, ale ne vsechno funguje. Na nektery veci by ses mohl napichnout v ovladani, kdyz mackas tlacitka pro vytahovani/zatahovani zbrane treba. A jako ten timer neni zas tak blby reseni, urcite se tam muzes ptat i na staminu
    CERNY_SVEDOMI
    CERNY_SVEDOMI --- ---
    Steam klíč na tuhle hru za 650,-
    chce někdo? polovina co v obchodě!
    BAT
    BAT --- ---
    DIOM: To je mysleno jako reakce na muj dotaz?
    Nexus samozrejme znam, ale tam odpovedi na moje otazky nejsou.
    Asi pred 4 dny jsem si prosel uplne vsechny mody a hledal nejaky ktery by delal cokoliv se skriptama - ze bych tam treba nasle nejakou inspiraci - nenasel jsem ani jeden jedinej.
    Vsechny mody co jsem zatim videl, se omezujou jen na primitivni ladeni parametru v XML, nebo upravy nejakych textur.
    Takze tim jsi mi pane chytry vubec nijak nepomohl.
    ZELVAK23
    ZELVAK23 --- ---
    T_RAVEN: wolflin?
    HNIZDO: to ja vytahl luk jen u prcka pac jsem se bal po tom co jsem tady cetl tak jeden sip nekam do tela a rikam si nebudu ryba dame si souboj a sel po prvni rane :D :D jinak pelinkovicijsem si dal taky pro jistotu ale nebyla uplne potreba :D
    T_RAVEN
    T_RAVEN --- ---
    ZELVAK23: je lehci nez wolflin?
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    ZELVAK23: taky. jsem se pripravoval po tech historkach, vyhradil jsem si odpoledne, top gear, bivoj a pelynkovice, nadvakrat otravenej mec. nekolik bloku, byl jsem opatrnej, dva zasahy a zrazu animacka. vyplatilo se :)
    ..behem bitvy jsem postrilel vic vlastnich nez enemaku :( Bernarda jsem trefil dvakrat, ma tuhej korinek, dedek...
    ZELVAK23
    ZELVAK23 --- ---
    WOLFBANE: tak ja vystrelil jen jeden sip pak jsem si rekl ze nebudu lama a tasil jsem mec :D ja mam stejne na psku problem ty headky davat :D
    WOLFBANE
    WOLFBANE --- ---
    ZELVAK23: ke mne ani nestacil dobehnout, jeden sip do hlavy a hned animacka :D
    SEKI1
    SEKI1 --- ---
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    ZELVAK23
    ZELVAK23 --- ---
    Tak vcera jsem sel na prcka predtim jsem odehral asi 30h a jako teda byl jsem smutnej jeden perfect blok jedno pichnuti a sel dolu :( :(
    DIOM
    DIOM --- ---
    ehm

    Kingdom Come: Deliverance Nexus - Mods and community
    https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance
    BAT
    BAT --- ---
    Predem se omlouvam za to strasny kacirstvi, ale... nebyl by nejakej skutecne uzitecnej zdroj na modovani KCD?
    Nebo neni tu nekdo kdo se v tom vyzna?

    Vadil mi HUD - na muj vkus moc nabobtnalej a in-your-face, takze z textury jsem odmazal ramecky a pozadi kompasu i status baru, zmensil jse, prebarvil, prevratil zobrazovani (napr. cervena cast HP ukazuje kolik HP mi chybi, ne kolik ho mam, takze vetsinu castu je to tmavy a nebije to do oci, a kdyz jsem v pruseru, tak je to naopak o to vyraznejsi), a udelal je polopruhledny (perk ikony taky, protoze taky moc svitily do ksichtu, hlavne v noci). Kurzor sel pryc, stejne tak par dalsich veci jako carky pro neaktivni smery utoku.
    A jsem s ti skoro spokojenej - decentni, neobtezujici HUD, avsak stale perfektne pouzitelnej - jen mi vadi ty status bary...

    Potrebuju vyresit, jak ty status bary automaticky skryvat.
    Vim ze si muzu nabindovat vypinani/zapinani celyho HUDu na dve klavesy, ale kdo se s tim ma porad prepinat, takze to muj problem neresi.
    Chci aby se HP/Stamina zobrazovaly jen pokud jsem v combatu, anebo pokud jsem ranenej.
    Zatim jsem to udelal tak, ze jsem do "Scripts\Entities\actor\player.lua" pridal vlastni 1000ms timer, kterej se podiva jestli jestli jsem v combatu...

       self.soul:IsInCombatDanger()

    a nebo jestli mam min jak 95% HP

       self.actor:GetHealth() < self.actor:GetMaxHealth() * 0.95

    a pokud cokoliv z toho plati, zavola System.SetCVar('wh_ui_ShowStats', 1), v opacnym pripade to nastavi na nulu aby se to skrylo.

    Samozrejme me z principu sere pouzivat na neco takovyho timer, takze bych chtel vedet, jestli se to neda resit pres nejaky eventy?
    Napr. zdravi by asi slo pres OnHit, kterej (jestli se nepletu) sepne i pri pozitivnim hitu, tzn. kdyz se hrac napr. uzdravuje?
    Ale i pokud by to byla pravda (moc jsem to netestoval, pac bych tu hru radeji hral, nez se v ni vrtal), tak porad nevim kde vzit nejakej event kterej by spinal bud kdyz hrac spadne do combatu a opet kdyz z nej vypadne, anebo kdyz vytahne/uklidi jakoukoliv zbran (to by bylo nejlepsi, pac to resi i lukostrelbu a lov kdy clovek jeste v combatu neni a staminu uz muze potrebovat videt).
    Vedel by nekdo?
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    REDSNAKE: ja mam dojem, ze mi ho to jako prvniho nabidlo coby alternativu misto ratajskyho kneze, ale mozna se pletu

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam