• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: Jo a jeste jsem v Merhojedech ukradl kone - samozrejme tak aby me zase nikdo nevidel (coz asi bylo spis o stesti).
    A taky zatim v pohode.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    BAT: ja jsem tu psal, ze nikoli kradeni, ale prepadani lidi na cestách (mineno knockoutovani a olootovani). Navíc, jak se zda - když clovek prepada pouze takovy ty random spawny, mineno postavy který se vyspawnujou v krajine a nemaj vlastní barak v nedalekym meste ci vesnici (wayfarer, faint hearted knight, mercenary), nemá to na reputaci vliv.

    ad spawn s kumanama - stava se relativne často, ze se vyspawnuje "bitka - kumani vs. traderi se strazema, kumani vs. banditi etc. s krcicima se nebo sedicima zajatcema
    BAT
    BAT --- ---
    Jak tu nekdo myslim psal, ze kradeni snizuje repku i kdyz vas nechyti - je to overeny fakt? a pokud ano, bylo to uz opravene?
    Nemam s tim totiz zadny problem (zatim).

    V ramci mlynarskych questu jsem napred ukradl prsten katovi.
    Udajne s tim meli lidi problemy protoze se snazili ho vselijak knockautovat (takze je pak asi sam nabonzoval), ja se tam jednoduse v noci vplizil a vybral mu supliky.

    O den pozdeji jsem vycistil Talmbergskou zbrojnici uplne od vseho (mel jsem vzit jen par kousku urcity veci, ale kdyz uz jsem tam byl, chtel jsem zkusit co se stane).
    Dal jsem si zalezet aby me nikdo nevidel, coz teda v noci s patricnym ohozem nebylo ani tezky.

    Kdyz jsem tu hromadu veci z Talmbergu jel prodat, na ceste vedouci k "Inn in the Glade" jsem narazil na skupinku lidi.
    Byla uz tma, a driv jsem je uslysel nez uvidel, a protoze jsem byl zvyklej, ze v okoli byvaji banditi nebo cumani, tak jsem si rekl "fajn bonus" a z dalky je postupne odstrilel zatimco zmatene pobihali lesem a hledali odkud to lita.
    Teprve kdyz jsem lootoval tela tak jsem zjistil koho jsem to tam povrazdil:
    - 3 cumani (2 ozbrojeny a 1 bez brneni, jen v satech se srandovni cepickou, snad i beze zbrane, a kdyz jsem ho lootoval tak to bylo "Steal" misto "Take" - to je proc?)
    - 2 nebo 3 straze.
    - 4 traderi (huh???)
    ...netusim co tam vsichni delali, podivna skupinka (dava to nejak smysl? vi nekdo? nebo to byla zkratka nahoda). Podle tech hlasu co jsem uslysel, se totiz ani nezdalo, ze by spolu bojovali.
    Dva z tech obchodniku jsem v ty tme napred prehledl jak se krcili strachy, takze kdyz jsem je nasel, a uvedomil si ze jsem asi zavrazdil straze a par ctihodnych obchodniku, tak jsem je jako svedky meho odporneho zlocinu dodatecne zbabele zavrazdil taky (ted trochu nevim co s tim - jestli v ramci roleplaye pokracovat a hrat za nejvetsiho hajzla, nebo delat jakoze se to nestalo).

    Pointa je, ze ani jedno z techto dobrodruzstvi dosud (uz jsou 2 dny pote) nikde neovlivnilo moji reputaci.
    Takze si myslim, ze crime system asi funguje dobre, a clovek se nemusi bat delat svinarnicky - jen si musi dat skutecne zalezet ze ho nikdo neuvidi (a to asi nejen primo pri cinu, ale v nekterych pripadech mozna i jen poflakovat se kolem bezprostredne pred/po cinu).
    Muzete to nekdo potvrdit? Nebo jsem mel nejaky vyjmecny stesti, ze to tu moji repku neovlivnilo?
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    SOMRAK: quest je "spravne" mnohem primocarejsi nez se tvari, jenom holt ten "spravnej" trigger klidne na zacatku preskocis a pak vznikne milion moznosti, ktery nikam nevedou :)
    SOMRAK
    SOMRAK --- ---
    DFOJTIK: aha. zatím teda docela tápu, i když k záznamům jsem se už dostal. Logicky mi z toho vychází jedinej adept, ale ve hře to jakoby pořád nevím.
    DFOJTIK
    DFOJTIK --- ---
    SOMRAK: noseni omraceneho podezreleho ven nefunguje. Bud ho musis najit a zabit, nebo odkryt kdo to je, domluvit se s nim a bud mu pomoct nebo jej podrazit a nechat zavrit.
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    BAT: omylem to určitě neskipneš a dohrát se dá. Hintů je tam několik napojenejch na vedlejší questy.

    !SPOILER
    Zadání kláštera zní "najdi mezi novici XY a zabij", ale sranda je v tom, že se to splní i po zabití jinýho než správnýho. Do kláštera nemusíš vstupovat, pokud vyšplháš po lešení s lukem a míříš na libovolnej bílej hábit... :D
    SOMRAK
    SOMRAK --- ---
    FRIZER: taky tak. ted se pokousim vynosit omracene podezrele ven :) zatim se nepovedlo.
    T_RAVEN
    T_RAVEN --- ---
    ZELVAK23: side quest robber baron ... ale neni :)
    BAT
    BAT --- ---
    Pokud by nekoho zajimal ten auto-hide HP/Stamina baru, tak tady to je.
    Puriste prominou, treba se to tu nekomu bude hodit.
    Bary se zobrazi jen pokud je zdravi min nez 95%, a nebo pokud jste v combatu.

    Krome toho se muzou zobrazit i kdyz se prezerete jak to prase :) ...coz ma ZREJME za nasledek capnuti maximalniho HP podobne jako to capne max staminu, a diky tomu si moje podminka mysli, ze mate pocuchany zdravi, a bary se zobrazi - imho pomerne edge case, kterej jsem byl linej resit.

    Podminku na Staminu jsem nakonec nepridaval, protoze se pak ty bary zobrazovali pri kazdem vetsim popobehnuti, coz mi prislo pitomy.
    Jak u hrace, tak i u kone poznate velmi dobre jak je na tom se staminou i bez nutnosti videt ty bary, takze to neresim (kun zacne frkat cim dal vic, az se zacne vzpouzet cim dal vic, a hrac zase dycha, huci mu v usich, a modra a rozmazava se obraz - oboji naprosto dostatecna indikace pro jakykoliv ucely mimo combat).

    Nevim jak prepsat konkretni skript ve "scripts.pak" bez toho, ze by se rucne preplacnul v tom archivu.
    Jestli nekdo vite, jak to zaridit bez jakekoliv manipulace s puvodnim "scripts.pak", tak dejte vedet.
    Jinak proste prepiste puvodni skript "scripts.pak\Scripts\Entities\actor\player.lua" tim upravenym a hotovo (predtim si zazalohujte puvodni "scripts.pak", kdybyste to chteli revertnout).

    Delejte si s tim co chcete, nahrajte to treba na nexus (ja na to byl moc linej), a dejte vedet kdyz to nejak vylepsite.
    https://drive.google.com/open?id=1Mco3lAVVI2Er9JAjG1wKwek3HbCdGHB1
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    FRIZER: tak to jsem rad, ze nejsem jedinej na koho to tak pusobilo. Ten konec ma bohuzel sestupnou tendenci no
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Já jsem teda v klášteře zasekly, nejradši bych všechny pozabíjel, úplně mi to vzalo radost z hrani
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BAT: myslím, že by ses musel posnažit abys ho minul
    BAT
    BAT --- ---
    KVIIIK: Mohl bys pls nejak bez spoilu upresnit jak se ten quest da skipnout - zda to zlovek musi udelat vedome (kdy a jak), a nebo ho muze minout i nevedomky?
    Jde mi o to, ze bych si ho zahrat asi chtel, a tudiz bych moc nerad kdybych ho nevedomky skipnul nebo uplne minul.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    CERNY_SVEDOMI: zkus to spis v nextgenu nebo trzisti, tady asi vsichni maji porizeno
    CERNY_SVEDOMI
    CERNY_SVEDOMI --- ---
    CERNY_SVEDOMI: tak za 600? Steam verze.
    DFOJTIK
    DFOJTIK --- ---
    DFOJTIK: tahle chyba by mela byt opravena v 1.3 patchi. Ale nevim jakym zpusobem - jesli postavu ozivi, nebo se to prestane dit (olena prestane na zacatku umirat). Ten quest je totiz navic casove omezeny, takze se mi zrusil z casovych duvodu. A nejak jsem nebloudil vesnici a nehledal zivou Olenu.
    DFOJTIK
    DFOJTIK --- ---
    EZEE: hned na zacatku hry je chyba, ktera ti zabije zenskou, ktera je klicova v dalsim side questu. Ve tretine hry projdes cca 50% side questu zjistis, ze jej nemuzes dokoncit. Jde o tuhle chybu

    DFOJTIK:
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    SOMRAK: klášter jde posrat i dokončit více způsoby. A dokonce můžeš celý ten quet skipnout ;)
    EZEE
    EZEE --- ---
    Vyrazilo mi dech plno tech skillu, raaaj :) Neni bug, ze jsem ted utekl z hradu pohrbit rodice a nemuzu tasit mec? Asi je to ale tim, ze jsem jeste vandrak
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam