• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    BAT
    BAT --- ---
    VLAKODLAK: Aha, tak takovy problemy nepamatuju ani u KCD ani u niceho jinyho.
    Ale vytizeni procesu nesleduju, tak co ja vim - treba jsem na tom podobne, jen se to drzi do tech 99% :)

    GANDHI: podobne i me doskakujou nejaky vyssi LODy se zpozdenim kdyz tryskem prihrcim do Rataji. Kdyz tam pricvalam, nebo pribehnu pomaleji, tak ma hra vic casu a nedeje se to, nebo to zpozdeni neni tak velky a nebije to tolik do oci.
    To beru jako normalni, proste mam slabej HW tak nemuzu chtit zazraky, ale u cehokoliv lepsiho uz bych to ocekaval min.
    Jina vec jsou NPC, kteri mi pri takovem rychlem pohybu taky doskakuji odnikud tak 50m predemnou. Tady bych uvital, kdyby se to dalo nejak ovlivnit, ze bych tu vzdalenost, kdy je hra zacina nacitat a zpracovavat, vytahnul nekam vys at mi tam takhle neskacou. Myslim, ze na to bych jeste HW mit mel - hrubej vykon myho CPU na tom jeste tak zle neni.

    Problemy s NPC asi nepozoruju, resp.:

    - Obcas nekdo projde zdi, ale jsou to naproste vyjimky a zda se ze se to vaze k danemu mistu, takze mozna nejaka potiz s mapou pro pathfinding (typicky se podobny veci dejou kdyz NPC nemuze najit cestu, v nekterych hrach se proste teleportne, jinde projde skalou. Nebo nejaka chybicka v mape, diky niz si NPC "mysli", ze tam je pro ne regulerni cesta) - napr. hostinskej nebo jeho pomocnice v Ledecku, kdyz se pred destem schovaji pod strechu vedle vstupnich dveri do hospody, tak kdyz tam prichazeji, nebo odtamtud odchazeji, obvykle si projdou zdi ven/dovnitr do hospody.
    Jeste jsem videl podobny glitch u Robarta v Talmbergu, ze mi kdesi prosel zkrz zed nebo neco, ale ted uz si nevybavuju detaily.
    To jsou jediny pripady ktery si pamatuju.

    - U real-time encounteru chvili trva, nez si "uvedomi" ze ja, nebo nekdo jiny kolem je nepritel, a daji se s nimi/se mnou do boje.
    Objevi se a stoji jak trubky treba 2 sec nez se jim zapne mozek :)

    - U prepadu behem fast travelu stoji a jakoby cekaji co udelam. A teprve kdyz se pohnu (obvykle musim smerem k nim), tak zacnou nejak jednat.
    Ale mozna to je naschval, aby mel hrac cas si rozmyslet co ma delat?

    - Banditi byvaji obecne dost slepi (opet nevim - je to z nejakyho duvodu naschval?).
    To se tyka teda temer kazdyho v lese, i jakychkoliv jinych NPC z encounteru.
    Napr. priklusal jsem na koni pres pole k lesu, kde je tabor banditu, kdy jeden stal na hlidce primo na kraji toho lesa a koukal do pole pres ktere jsem prijizdel.
    Bylo to ve dne, nedlouho po poledni, za slunecnyho pocasi.
    Neplizil jsem se (cvalal jsem na koni), a ani "Forester" perk nebyl aktivni (nebyl jsem v lese ale na poli).
    Teprve kdyz jsem prijel cca na 20-15 metru, tak ten bandita zacal to jejich tantrum "kdo to je? co se deje? kdo je tam?" (to si vzdycky vzpomenu na Skyrim a jejich "hmm, asi vitr"). Teprve kdyz jsem prijel bliz, tak na 10m, tak me konecne "uvidel" a zacal po me jit.
    Takhle se chovaji temer vzdycky, a nekdy i kdyz uz po me jdou, tak kdyz jim utecu na cca 20m, tak se casto zastavi, nekdy dokonce i schovaji zbran jakoze "uz je asi pryc".
    To by chtelo poladit, to nici atmosferu jako malo co jinyho.
    Nevidel bych chybu v tom, ze po me zacal jit teprve az kdyz jsem se priblizil mnohem vic (jako agro radius omezeny na nejblizsi okoli tabora by to bylo logicky), ale v tom, ze me jakoby "nevidel" a povolaval veci jako "kdo je tam?" a "co se to tam deje?".

    Jinak encountery mi asi fungujou, nemam pocit, ze by vymizely.
    ALE JA JSEM PORAD NA 1.3.2 (updatovat asi budu teprve kdyz se dozvim, ze to vyresi neco co se u me rozbilo, nebo neco co mi vadi jako ta banditi slepota, a nebo po delsi dobe az se to trochu vic usadi).
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    GANDHI: Jj potulnýho rytíře mi dali pryč než jsem ho stačil poprvé obrat :) a random encountery jako wayfareři mě ani nezastavujou už když kolem nich jedu.

    Zato často potkávám bandity s kumanama najednou atp.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    BAT: mam v podstate tuez zkušenost s 1070 a trochu lepsim nastavenim - nicmene zadny dropy, poruchy ve skriptech - jediny co tak nejak pozoruju jsou problémy npc s kolizema a cas od casu, když pricvalam do nejaky lokace typu rataje tak preskakujou LoDy modelu a rozliseni textur, coz muze bejt ale jen tim, ze hw nestiha naloadovat.

    Jinak random encountery jsou zda se skutecne omezeny - muj oblibenej rytir za mlýnem uz tam dlouho netrdloval, ba ani ten zebrak nebo hadankar, který se s nim stridali. Naopak oproti drivejsku se mi stava, ze se na jednom spawnpointu vygenerujou zjevne dva encountery (resp. předtím se mi nestalo, ze bych potkal najednou dva wayfarery)
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    BAT: Moje i5 2500k je využitá na 100% všechny 7 jádra a Windows 7 neuměj fungovat na tak vytíženém procesoru, takže se mi zasekával celý počítač, ne jenom hra. Řešení byl 3rd party program co omezil proces kingdom come na max 99% výkonu cpu a záseky přestaly.
    DASTY1
    DASTY1 --- ---
    SNOO: prijde mi ze se ty cykly NPC zhorsili po 1.3 tez, ja mam zas o pulnoci otevrere obchody v ratajích + to ze makaj v noci o tom ani nemluvim ... :/ , tábor v přibyslavicích o pulnoci vypadal jak v poledne :/ ,náhodné setkání skoro vymizela a uz jsou opravdu náhodné !!! , a co jsem slysel tak quest slavíci stale rozbit - jediné co viditelně vnímam že se zlepsilo je počasí a pri zapnutí hry menu vypada lepe ,tak asi lehce nekde optimalizovali jeste .... (PS4)
    BAT
    BAT --- ---
    VLAKODLAK: Tak ted vubec nerozumim o cem je rec. Predpokladam vtipek, kdyz tam je na konci smajlik? nebo... ne, nic me nenapada :-D Prosim vysvetlit :)
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    BAT: Win7 bez nutnosti omezovat proces na max 99%? Evidentně ta i7ma umí :)
    BAT
    BAT --- ---
    SNOO: Nevim jestli ti ta informace k necemu bude, ale...

    i7 4820, gtx 780 3GB, 16GB RAM, Win 7
    Hra (zatim jsem zustal na 1.3.2) nastavena na neco mezi Medium a High.
    Zaklad je Medium, k tomu na High: objects, effects, lighting, physics, shadows, textures, vegetation, foliage.
    Object LOD distance: 13 tecek (neboli 65%)
    LOD distance: 7 tecek (35%)
    Vegetation draw distance: 10 tecek (50%)

    Nijak brutalni dropy FPS nemam, vetsinou se to drzi mezi 40-55, a kdyz je nejhur tak to klesne nekam ke 30.
    Nemas tam v nastaveni neco omylem nejak brutalne prehuleny co by to zpusobovalo?
    Pripadne pokud bys to mel nainstaleny na HDD, zkus presunout na SSD.
    SNOO
    SNOO --- ---
    i5 6500, GTX 1070, 16GB Ram - Rataje dropy někam k 15 FPS.
    medium details, 1080p

    navíc s 1.3 nekonečný načítání při ukončení rozhovoru/nákupu, levitace náhodných lidí, atd..

    Ale hlavně že Tereza ve 4 ráno zametá trávník...v bouřce..
    prostě srandovní hra... :)
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    DUBAS_: a porad nepotrebujes ani mililitr vody :)
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    tak kdo to rozjel znovu stimhlen
    Ultimate Realism Overhaul at Kingdom Come: Deliverance Nexus - Mods and community
    https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/447
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    ABRIEL: vlastně ani ne...fajn, hnijte si v klášteru... :-)
    ABRIEL
    ABRIEL --- ---
    NEVILL: a spoiler tag znas?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    EZEE: jop
    EZEE
    EZEE --- ---
    Kdyz jsme u kone, ziskam ho od Racka? Prave jsem se pobil s tim frackem Ptackem a dokoncil lekci u Bernarda.
    DASTY1
    DASTY1 --- ---
    BAT: dle meho po nakym case zmizej tak ci tak , ale tady byl asi konkretne problem to znovunacteni hry ,bez nej bys je tam asi mel delsi cas :) - overene to ale nemam (resení : hazet to rovnou na kone ;-) )
    BAT
    BAT --- ---
    Mimochodem, neni nejaky nastaveni, ktery by ovlivnovalo mizeni mrtvol?
    Naposledy mi dve zmizely zatimco jsem cistil jeden tabor banditu - oba dva jsem si odnesl kousek od tabora (mozna tak 50m), aby je nikdo nenasel a nespustil poplach, s tim ze je vylootuju az ten tabor celej doresim, protoze az je oberu tak uz toho ponesu moc.
    No a kdyz jsem skoncil, tak ty dva odneseny uz neexistovali.
    Je mozny ze jsem v prubehu loadoval, pac jsem tam neco hrube pokazil, tak ze by to bylo tim loadingem? ze hra mrtvy neuklada? nebo neloaduje?

    Nebo zmizeli protoze jsem se od nich uz moc vzdalil?
    Ale to by pak asi platilo jen v pripade tech co clovek poponese, protoze uz jsem takhle byl od mrtvol mnohem dal a nezmizeli mi (ale ty jsem nenosil, kde padli tam jsem je nechal - ze by to s tim melo neco do cineni?).
    BAT
    BAT --- ---
    REDSNAKE: jo, potvrzuju, uz se mi taky stalo :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    omráčenýho taky můžou vzbudit kamarádi, když ho najdou, bacha na to:)
    BAT
    BAT --- ---
    DASTY1: Nevim. Stalo se mi jen jednou a tak to vlastne mohl byt i nejaky glitch (i kdyz sam verim tomu, ze to glitch nebyl, ze se proste po case vzbudi).

    Nez jsem se naucil ten stealth kill, tak jsem delal to, ze jsem banditu v tabore napred omracil, odnesl dal od tabora a tam "hlucne" zapichnul mecem.
    No a jednou jsem takhle typka, co uz byl nejaky cas omracenej, nosil trochu dyl nez obvykle (subjektivne bych rekl ze byl mimo dohromady minimalne 5 a "urcite" ne dyl nez 10 minut skutecneho casu) a kdyz jsem ho shodil na zem, tak se vyskrabal na nohy a zdrhnul mi nekam do lesa :)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    BAT: dobry jsou taky no name random spawn beggari - který jsou sice při vedomi, ale zas je muzes casto bez nasledku zlikvidovat, když se věci nedari


    DASTY1: je to nejspis zavisly na nejaky promeny, nektery lezej dost dlouho, párkrát se mi stalo, ze se mi probrali, sotva jsem je odlozil do krovi
    DASTY1
    DASTY1 --- ---
    AZIM: vidis to jsem ani nepostrehl ;-)

    BAT: to me take zajimalo :) ,nevis nahodou po jak dlouhe dobe se probere kdyz ho omracis ?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam