• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    FRIZER: Ve hre jsou i stity s "drzakem" (angl. Bouche Shield, nevim spravny preklad), ale nezkoumal jsem jestli to funguje jak ma (:
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Halapartnu jednoručně jo, to by Henry musel nasbírat hodně moc bylinek
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    MILUCH2: S halapartnou taky? Jako je fakt že já si namaxoval meč a ty ostatní zbraně jsem až tak moc neřešil...
    MILUCH2
    MILUCH2 --- ---
    NEVILL: Štít můžeš mít vždycky;)
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    BAT: v aréně s Bernardem můžeš cvičit i se štítem, ovšem to je pod kategorií krátký meč, dlouhý meč se jede bez štítu...i když je zajímavé že ve své výzbroji mám aktuálně německý meč u kterého je v popisku že jde o dlouhý meč, ovšem štít k němu mít přesto můžu...
    BAT
    BAT --- ---
    Jste mi s tema ripostama pripomneli...
    Uz jsem prisel na to, jak to s nimi je, a proc v arene jsem Bernarda prohanel jak nadmutou kozu, ale mimo ni jsem byl rad kdyz jsem protivnika postupne upizlal a sam u toho nevykrvacel.
    V arene s Bernardem totiz mate jenom mec, zatimco mimo ni jsem pouzival mec+stit, a hra vam to nikde nerekne, ale se stitem riposty s nejakyho naprosto nepochopitelnyho duvodu neumi.
    Takze tak, zahada vyresena.
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    VLAKODLAK: jo, když jsem šel na tenhle quest podruhé, taky výrazně vybavenej a vytrénovanej, tak jsem si říkal že to byl fakt trapnej souboj, asi kdybych se na to poprvé tolik nehrnul a dal si trochu času naučit se riposty, mohl jsem ten quest mít dávno hotovej...
    TOFI
    TOFI --- ---
    MILUCH2: tak ja jsem jeste hrat nezacal, stale cekam az bude nejaka otestovana stabilni verze :-) davam tomu jeste tak pul roku cas, nez to bude odbugovany
    MILUCH2
    MILUCH2 --- ---
    TOFI: doufám že přibude nějaký děj :) 5 let je dlouhá doba a podruhé se mi to hrát nechce;)
    MILUCH2
    MILUCH2 --- ---
    Já to včera dohrál, tak teď zas cca 5 let čekat:))) Z toho příběhu a NPC jsem v rozpacích.....doufám že dvojka už bude chytlavější....toto jsem dohrál jen ze zvědavosti ...
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    Tak jsem podruhé zkusil Pribyslavic, St. George, pláty, skilly na max od pana trenéra (půl odpoledne mlácení dřevěným mečem)... a prcek padnul během asi 12 vteřin... jenom jsem ho 2x vykryl.... lol :)
    TOFI
    TOFI --- ---
    Patch 1.4 Kingdom Come dokončen • Eurogamer.cz
    https://www.eurogamer.cz/articles/2018-03-24-patch-1-4-kingdom-come-dokonen
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BAT: když nad tím tak přemejšlím, tak asi bohužel jop. V dějové lince, když jsem byl na Vraníku, tak než jsem se dostal až k tomu veliteli, kde mě odhalí, tak jsem otrávil všechny kotlíky v táboře. Nakonec jsem se při útěku stejně musel probojovat plným táborem..
    BAT
    BAT --- ---
    Vi nekdo jak fungujou jedy a uspaci potiony kdyz se daji do jidla?

    Jednou jsem otravil celej tabor banditu, kdyz jsem jim do kotliku hodil "Bane", ale ted jsem v takovym vetsim tabore v Pribyslavi, zkousel jsem jim to tam dat nekolikrat, a nic jim to nedela.
    Zaroven jsem si vsiml, ze mi ty jedy nemizi z inventare, to by asi melo ne? Takze kdyz mi nezmizi, tak on to tam nehodi?
    Nerozumim tomu.

    Ted se snazim odehrat quest "Money for Old Rope", a pro zmenu jsem si myslel, ze jednomu NPC, ktery proste z nejakyho duvodu nepotrebuje nikdy spat, uspim tim ze mu nacpu do jidla Lullaby potion, ale zase to nic nedela.
    Tentokrat mi ten potion zmizel z inventare, NPC si byl uz 3x pridat, uz bude skoro svitat, a ten hajzl porad nechce jit spat.
    Wtf? To tyhle veci fungujou jenom tam kde je to nejak naskriptovany?
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    BIMBAS: možná je jen do určité úrovně, už dlouho jsem ho nepotkal, předtím byl skoro na každé třetí křižovatce, ale možná to byl bug...
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    ten potulný rytíř se dal pryč ? 2x jsem ho poslal za ženskou a rikal ze jeste jednou ho potkam tak ho zbiju. Predpokladam ze veci z nej jsou kradeny a pri cene veci asi do konce hry co ? :)
    BAT
    BAT --- ---
    VLAKODLAK: Aha, tak takovy problemy nepamatuju ani u KCD ani u niceho jinyho.
    Ale vytizeni procesu nesleduju, tak co ja vim - treba jsem na tom podobne, jen se to drzi do tech 99% :)

    GANDHI: podobne i me doskakujou nejaky vyssi LODy se zpozdenim kdyz tryskem prihrcim do Rataji. Kdyz tam pricvalam, nebo pribehnu pomaleji, tak ma hra vic casu a nedeje se to, nebo to zpozdeni neni tak velky a nebije to tolik do oci.
    To beru jako normalni, proste mam slabej HW tak nemuzu chtit zazraky, ale u cehokoliv lepsiho uz bych to ocekaval min.
    Jina vec jsou NPC, kteri mi pri takovem rychlem pohybu taky doskakuji odnikud tak 50m predemnou. Tady bych uvital, kdyby se to dalo nejak ovlivnit, ze bych tu vzdalenost, kdy je hra zacina nacitat a zpracovavat, vytahnul nekam vys at mi tam takhle neskacou. Myslim, ze na to bych jeste HW mit mel - hrubej vykon myho CPU na tom jeste tak zle neni.

    Problemy s NPC asi nepozoruju, resp.:

    - Obcas nekdo projde zdi, ale jsou to naproste vyjimky a zda se ze se to vaze k danemu mistu, takze mozna nejaka potiz s mapou pro pathfinding (typicky se podobny veci dejou kdyz NPC nemuze najit cestu, v nekterych hrach se proste teleportne, jinde projde skalou. Nebo nejaka chybicka v mape, diky niz si NPC "mysli", ze tam je pro ne regulerni cesta) - napr. hostinskej nebo jeho pomocnice v Ledecku, kdyz se pred destem schovaji pod strechu vedle vstupnich dveri do hospody, tak kdyz tam prichazeji, nebo odtamtud odchazeji, obvykle si projdou zdi ven/dovnitr do hospody.
    Jeste jsem videl podobny glitch u Robarta v Talmbergu, ze mi kdesi prosel zkrz zed nebo neco, ale ted uz si nevybavuju detaily.
    To jsou jediny pripady ktery si pamatuju.

    - U real-time encounteru chvili trva, nez si "uvedomi" ze ja, nebo nekdo jiny kolem je nepritel, a daji se s nimi/se mnou do boje.
    Objevi se a stoji jak trubky treba 2 sec nez se jim zapne mozek :)

    - U prepadu behem fast travelu stoji a jakoby cekaji co udelam. A teprve kdyz se pohnu (obvykle musim smerem k nim), tak zacnou nejak jednat.
    Ale mozna to je naschval, aby mel hrac cas si rozmyslet co ma delat?

    - Banditi byvaji obecne dost slepi (opet nevim - je to z nejakyho duvodu naschval?).
    To se tyka teda temer kazdyho v lese, i jakychkoliv jinych NPC z encounteru.
    Napr. priklusal jsem na koni pres pole k lesu, kde je tabor banditu, kdy jeden stal na hlidce primo na kraji toho lesa a koukal do pole pres ktere jsem prijizdel.
    Bylo to ve dne, nedlouho po poledni, za slunecnyho pocasi.
    Neplizil jsem se (cvalal jsem na koni), a ani "Forester" perk nebyl aktivni (nebyl jsem v lese ale na poli).
    Teprve kdyz jsem prijel cca na 20-15 metru, tak ten bandita zacal to jejich tantrum "kdo to je? co se deje? kdo je tam?" (to si vzdycky vzpomenu na Skyrim a jejich "hmm, asi vitr"). Teprve kdyz jsem prijel bliz, tak na 10m, tak me konecne "uvidel" a zacal po me jit.
    Takhle se chovaji temer vzdycky, a nekdy i kdyz uz po me jdou, tak kdyz jim utecu na cca 20m, tak se casto zastavi, nekdy dokonce i schovaji zbran jakoze "uz je asi pryc".
    To by chtelo poladit, to nici atmosferu jako malo co jinyho.
    Nevidel bych chybu v tom, ze po me zacal jit teprve az kdyz jsem se priblizil mnohem vic (jako agro radius omezeny na nejblizsi okoli tabora by to bylo logicky), ale v tom, ze me jakoby "nevidel" a povolaval veci jako "kdo je tam?" a "co se to tam deje?".

    Jinak encountery mi asi fungujou, nemam pocit, ze by vymizely.
    ALE JA JSEM PORAD NA 1.3.2 (updatovat asi budu teprve kdyz se dozvim, ze to vyresi neco co se u me rozbilo, nebo neco co mi vadi jako ta banditi slepota, a nebo po delsi dobe az se to trochu vic usadi).
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    CLAVEN: Dík :) a promiň, já se anglicky učil z Vávrovo devblogů :(.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    HALCYON: *its
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    DASTY1: Development at it's best! Konečně to někdo dělá pořádně a tahle hra tě bude bavit ještě za přespříští prázdniny, protože pořád nebude hotová a funkční :D.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam