me nadseni tak nejak opadlo, ještě před tim, nez se main line hne do Sazavskyho kláštera - jsem na nejakym 19 levlu, všechny skilly co pouzivam mam na 20, lepsi vybavu uz taky nesezenu, penez mam jak slupek, mapu odkrytou, kempy banditu si davam cestou jako rozptyleni - ale tak nejak uz není motivace pokracovat. Story line není zla, ale vlastne uz me tolik nezajima.
Stále si myslim, ze Vavra imho svým nevybiravym otiranim se o kde co a delanim brouka Pytlika udelal KCD medvedi službu, protože bez toho by lidi vejskali, ze se zas v nasich podmínkách podarilo udelat velmi solidni pocin, srovnatelnej se spickou zanru. Takhle pro mne hra vynika zejména ve zpracovani prostředí, za tim je videt neuveritelnej kus práce. Na druhou stranu je diky tomu relativne mala - ne rozlohou ale obsahem. Hromada mist proste nenabizi nic jiného nez peknej pohled do krajiny a valnou část hry proste hrac stravi jezdenim mezi místy, kde uz davno byl a kde není nic nového.
Questy taky nejsou kdovijaky, a vlastne jen par jich tak nejak trochu vycniva nad obecnej standard a mozna jeden dva se vrejou do pameti. Mozna jsem nepokrocil v main line tak daleko, ale tak nejak jsem nenarazil krom uvodniho questu s hazenim hoven na stenu na quest, kterej by byl nejak podobne strukturovanej, ie jednani by mělo nejaky realny consekvance nebo nabízelo alternativni zpusoby reseni, ackoli to bylo prezentovano jako, ze to ve hre bude zcela bezne (dobra - mozna quest s heretikama by se sem mohl zaradit). V cem spociva kouzlo reputace mi zustava zahaleno tajemstvim:p
Hra pusobi hodne ambiciozne, hromada systemu vypada zajimave, ale tak nejak mi prijde, ze nebyl cas na jejich plne rozvinuti.
tldr - je to imho velmi dobrej pocin, zadna revoluce ale kvantum odvedeny práce, který je videt. Nebejt Vavrovejch kecu bych to povazoval za velmi dobrej začátek:)