• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    REDSNAKE: to uz dojedes...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HNIZDO: popravde ja to nedohral do konceani poprve. lezi mi to na disku a ceka me dobyti hradu zpet...
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    REDSNAKE: o duvod vic dat dalsi kolo
    ABRIEL
    ABRIEL --- ---
    REDSNAKE: pro me to rozbiti je celkove v imersi - na zacatku to celkem uspesne prekonava takovou tu Elders scrolls "sterilitu" kdy ti vsichni reknou stejne tri veci a nic vic a pusobi to tak nejak zive jak si lidi delaji svoje veci, ale postupem casu kdyz ukoncis questy a najednou se s tebou prestanou uplne bavit, nebo se vraci k defaultnimu loopu tu imersi dost rozbiji
    nemluve o te obtiznosti a ekonomice
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZELVAK23: nj, tak upravovat to pul roku po vydani kdy uz to ma vetsina lidi dohrany, visjak...
    ZELVAK23
    ZELVAK23 --- ---
    REDSNAKE: Poslední patách mi přijde ze obtížnost docela upravil přepadlo mě 5 lapků tak jsem na ne šel z prstem v nose a zabili mě to se mi do té doby nestalo a umřel jsem jen jednou nak na začátku. A když nejsi corkar tak i ekonomika jede v pohodě.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZELVAK23: nevím no, našlápnuto mají perfektně, ale postupem času se ta hra rozbije co do ekonomiky, obtížnosti a tak. Aspoň mi to tak přišlo. Nechci aby to vyznělo že jsem si to neužíval, to by nebyla pravda, ale 10/10 to asi není.
    ZELVAK23
    ZELVAK23 --- ---
    REDSNAKE: Já mám odehráno cca 50h a taky bych tomu dal 10/10 par věci mě nasralo o tom žádná ale ve výsledku je to proste super hra.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    LOJZEE: jsi teprv na začátku, co? To bych to nadšení pochopil..
    EZEE
    EZEE --- ---
    NECROMAN: Ja naopak rozehral witchera a nemuzu si zvyknout na tu Geraltovo zbrklou chuzi :/
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    ted sem se pobavil.. potkam kunese jak zebra v ratajich na namesti, tak s nim jdu prohodit par slov, chce mi rozbit hubu pestickama, tak ho v boxu sejmu, lezi na zemi a mam moznosti ho dodelat, obrat nebo odnest.. tak si rikam, nebudu ho dorazet pred lidma, abych nesel do jailu, odnesu ho nekam ke kraji namesti, at se tam vyspi a v klidu probere.. tak ho hodim na ramena a straze na me: kam jdes s tou mrtvolou? :DD - mno, vysvetlit jim, ze spi, neslo a skoncil jsem v satlave.. :D
    jinak za me 10/10 hra, gameplay a grafika naprosto famozni, drobny i vetsi bugy naprosto nevadej.. nemyslel bych, ze to reknu, ale nevim, kdy jsem naposled hral lepsi rpg..witcher a ani nic od bethesdy ani bioware to nebylo, velkej respekt a kloboucek, smekam...
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    VLAKODLAK: Talmberg, hned na začátku, jak utečeš.
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    NECROMAN: Jsem to kvůli práci dva měsíce nepustil, cože to má bejt za město? :)
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    VLAKODLAK: překlep :)
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    Lamberk je v angličtině co? :)
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Konečně jsem koupil KDC v akci a rozehrál na Xboxu. Verze 1.5 celkem OK, jen si těžce zvykám na úplně jiné ovládání, než má Witcher III, na kterém jsem teď nahrál pár dnů.
    Momentálně jsem v Talmbergu a zatím žádný crash, jen jeden člověk bez hlavy a neviditelné víno při nočním rozhovoru.
    V porovnání s Witcherem mi ovládání přijde trochu kostrbaté. Tisíc perků, které se dost špatně prochází a ani neni jasné čím se co zlepšuje. Uvidíme, jak to bude dál.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BAT: někde jsem myslím četl nebo slyšel, že v rozhovorech to opravdu jsou dvojníci, možná je to něco kvůli tomu aby se nerozbily skripty a postavy reálně mezitím dělají něco jiného?
    ALATIR
    ALATIR --- ---
    BAT: Tyhle postavy co lezou do záběru mě na KCD dost baví. Sice jsem ještě nepotkal dvojník, ale dost často se NPCčka nějak vtipně zaseknou a bezvadně to odlehčí jinak vážný rozhovor :)
    BAT
    BAT --- ---
    Ted jsem mel na konci questu "Questions and Answers" scenu jak stoji Henry s Rackem na skale a o necem mudrujou.
    Takova temer poeticka scena, a najednou vidim tesne za nima "v zaberu" jezdce na koni, jak se tak pitome prihrble a velmi line louda pryc, a on to druhej Racek!
    Jak u filmu kdyz jim opodal poflakujici se stunt double naleze do zaberu :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    SIRLOON: treba si najprv prečítať príspevok, než naňho budeš reagovať.
    Destructive Creations sú poľskí náckovia a ich CEO Zielinski je veľký kamarát s Poľskou Ligou Obrany, čo sú takí slušní kresťania, ktorí chodia v noci po Varšave, aby chránili slovanské ženy pred zlými moslimskými násilníkmi, a radi často zdvíhajú pravicu, aby ukázali, ako vysoko skáče ich pes.
    BAT
    BAT --- ---
    Nemuzu si vynachvalit tu zmenu plynuti casu ve hre 1:1

    To si takhle po bitve v Pribyslavi zajdete na aftermath poradu s Kobylou a Hanusem, cestou tam potkate Ptacka se kterym se domluvite ze vecer zaparite v laznich, a kdyz po porade vylezete ven a kouknete na oblohu, a vidite ze slunce je jeste vysoko, tak si reknete:
    "eggsellent! ted si zajedu do Mrchojed udelat ten vyslech, pak si prectu neco z oblibeny knizky o kuchani a vyvrhovani, a do lazni to na vecer porad v pohode stiham!"

    Zatimco predtim to bylo:
    "sakra, dve odpoledne, to ty Mrchojedy uz nedavam, nebo ty lazne budou muset pockat na jindy."

    Clovek ma pocit, ze si ty veci muze i trochu naplanovat. Uplna revoluce v hernim designu! :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam