• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    Ještě že nemam na čem RDD2 hrát :)
    TOFI
    TOFI --- ---
    to je jako kdyz vyvojari gt5 hrali Forzu2 a gt5 pak melo odklad :-)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Blbý je, že RDR2 teď hrajou i všichni ve Warhorse, takže další patche jen tak nebudou... :-P
    TOFI
    TOFI --- ---
    V podstate jo, ale pak se vratim.
    DELKI
    DELKI --- ---
    Vsichni uz jsou v Mexiku?:)
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    vcera jsem asi po 2 mesicich pauzy dohral klaster. no, snad me to jeste chytne.. ;)
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    Ja bych ke klášteru jenom poznamenal, že už to, že se tam vlastně vůbec nemusí chodit, je hodně velké plus. Ta volnost rozhodnutí, jestli to udělám podle návodu zevnitř, nebo se tam proplížím ze střechy či přes opata (plížit se stínama v noci mezi mnichama a dojít až tam k tomu jejich spacímu kutlochu a počkat si, až ten nigga vyjde na ten balkon, kde sem ho sejmul... a pak se dostat ven... to bylo drámo)....

    Samozřejmě ten denní režim byl brutální, fakt jsem měl pocit, že tam na mě všichni čuměj se stopkama v ruce... A jak člověk neměl žádnou alchymii a mizerný čtení, tak to bylo psycho dostát svým závazkům... Jako když jsem vytvářel nápoje a nedařilo se to, protože to Henry přečetl špatně, to padlo takovejch kurev... Ale užil jsem si to... To opisování jsem nepochopil - byl jsem si jistý, že jsem to přečetl dobře, ale hádám že s mizerným čtením i mizerně píšu, proto asi top dog tak nadával, že mi to nejde... Časem to skončilo tak, že jsem se sice snažil, ale měl to už u zadku a většinu času trávil čtením knížek...
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    BAT: vanilla verze
    BAT
    BAT --- ---
    GANDHI: Myslis s tim 1:1 timescale? nebo normalne vanilla game vezeni? (to jsem mel jen jednou asi dva dny nebo den, to se da - kdyz je to jednou za cas).

    Jinak ten 1:1 timescale mel jednu nevyhodu, ze se musel pred kazdym spanim/cekanim/atp vypnout, jinak to ten "orloj" rozbilo.
    Nenasel jsem jak odchytavat kdyz uzivatel "ceka" nebo "spi" (moc jsem se teda nesnazil, nemel jsem chut travit cas hledanim), takze jsem to vzdycky vypinal rucne.
    Nejednou se mi stalo, ze jsem to vypnout zapomnel, a hodiny se pak tocily jako perpetum mobile a ne a ne prestat. Nikdy jsem nevydrzel cekat jestli to po X dnech prestane, nebo se t ozacyklilo navzdy, tak jsem to pokazdy shodil a loadnul posledni save (obcas peknejch par hodin starej).
    I tak mi to ale stalo za to.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    DELKI: heh, super:) ma to vubec nejakej story mod? nebo neco na ten zpusob? Protoze jakkoli mi ta hra ted muze pripadat o hovne, tak to prostredi maj pekny
    DELKI
    DELKI --- ---
    Vcera se stala super vec, hraju a dorazi babicka (82 let, byvala ucitelka dejepisu) a prej co to je, to vypada super... zkratim to, hraly jsme spolu asi 2 hodiny a byla nadsena, dalsi pul hodiny byla na wikpedii a kontrolovala faktickou spravnost:) Takze kdyby pry vysel cesky dabing (titulky se ji blbe ctou) tak k nam bude chodit hrat. Jedina vytka snad, ze Jindrich vypada jak blbecek a skoda, ze to nejde hrat s tema palickam (myslela PS3 Move).
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    BAT: heh, na tomhle byl krasnej kontrast s tim, kdyz te zavreli - jednou se mi to nejak nastradalo a nafasnul jsem sedm dni ve vezeni - a to time kolecko se souralo tak pomalu, ze jsem to u druhyho dne nevydrzel a radsi loadoval
    BAT
    BAT --- ---
    DAVESADE: Jo, ale to neni to co ja kritizuju.
    At uz je to pravda nebo ne, sam nepochybuju, ze takovej je zamer toho prisnyho rozvrhu, a to se mi libi. Jakkoliv vetsi volnost by tam nedavala smysl (samozrejme nejsem odbornik na klasterni zivot benediktinu, ale taky nejsem uplnej ignorant kterej by si myslel, ze travili dny jen chlastanim mesniho vina, chrapanim do obeda, a sukanim mladych novicu ..aspon teda ne vsichni :)).

    Moje kritika se tyka hlavne timescale a z toho vyplyvajicich problemu s klasterem.
    Z asti je to moje vina, protoze me svadi podobny pasaze hrat jako "Garrett, The Master Thief", vsechno si peclive a opatrne projit a prohlidnout, a to vyzaduje cas.
    Cas, kterej by clovek mel mit, protoze na "prohlidku" klastera mimo rozvrh mas celou noc, ale diky zrychlenemu casu ta cela noc trva pul hodiny! (to si cucm z prstu, neprepocitaval jsem to, ani nemeril, ale at uz je skutecna doba jakakoliv, nebyla mi dost - ne dokud jsem nezacal pouzivat timescale 1:1).
    Druha vec jsou ruzny bugy, ale na ty uz si prave nepamatuju, protoze v tom druhem opatchovanejsim playthrough uz jsem asi na zadny (aspon teda v souvislosti s klasterem) nenarazil.

    Rozvrh sam o sobe neni problem, a je tam potreba jak pises.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    BAT: Ja teda KC nehral, ale tyhle vyhrady mi napadne pripominaji komentare k chozeni do prace v Shenmue. Tam to byl taky vopruz, ale byl to zamer, dojit k tomu, ze klaster/chozeni do kolbenky je proste vopruz.
    BAT
    BAT --- ---
    Klaster byl strasnej vopruz taky kvuli tomu jak ve hre leti cas.
    Clovek se v noci pul hodiny nekam plizi, a najednou je rano. Ten prisernej bleskovej timescale mi kazil immersion jako snad nic jinyho.
    A uplne zbytecne - ve hre, kde se da cas preskocit cekanim, spanim, nebo ctenim, muze bejt cas klidne 1:1.
    Byval bych to jen kvuli tomuhle nedohral jak strasne me to sralo (a zdaleka ne jen v klastere), ale nastesti to nekomu jinymu nedalo a nasel jak to zmenit.
    Potom uz byl klaster fajn (to uz bylo taky pozdejc po nejakejch tech patchich, takze se mi nejaky bugy vyhnuly).
    S rozvrhem jsem asi zadny problemy nemel, jestli diky ty zmene, to netusim.
    Ale kdo vi, jestli trochu nekecam - po nejakym updatu jsem musel zacinat novou hru, takze si pamatuju spis na ten druhej, pozdejsi playthrough, kdy byla hra uz vic opatchovana.

    Ohledne toho zrychlenyho casu...
    Matne si vybavuju, ze nekde nekdo obhajoval ten blaznivej timescale tim, ze mapa je mala, tak aby mel hrac pocit ze cestuje dal, a aby si uzil prechody mezi dnem a noci, vychody slunce, atp.
    Mozna jsem vyjimka, ale nemel jsem pocit, ze me cas 1:1 o neco ochuzuje - vychodu i zapadu slunce jsem videl tolik, ze by to stacilo na vsechny pohlednice co Ceska Posta dorucila za poslednich 20 let (a to jako vazne, vsech 10), a ze je mapa zcvrknuta, to bylo zrejmy i predtim (zpetne mi pripada, ze to ten zrychlenej cas spis jeste zduraznoval).
    Urcite nejsem sam, a naopak se urcite najde dost lidi co to maji naopak, a tak by vubec nevadilo, kdyby na to priste WH mysleli a ten timescale byl treba nastavitelnej rovnou v gameplay options - pokud teda bude nejaky priste.
    ALATIR
    ALATIR --- ---
    REDSNAKE: Mě se klášter ze začátku líbil, protože to byla docela výzva najít si v tom přísném rozvrhu čas na zkoumání a plánování útěku. Ty plížení se po nocích a během večerní pauzy. Vedlejší questy byly fajn, třeba to kradení vína pro mnichy, ale celkově to moc klášter nezpestřilo. A asi to bylo pro Jindru docela náročný, když se za celou dobu pořádně nevyspal.

    Co mě dost štvalo, byl denní režim, který platil asi jen pro Jindru, kdy měl být všude (nebo pak někde jinde) na minutu přesně a ostatní si chodili kdy chtěli. Když jsem měl podle plánu být v kapli v 6:00, tak tam byl jen jeden mnich, většina přišla na 6:30 a do 7:00 tam byli všichni. Ale běda Jindrovi, kdyby přišel pozdě! Nebo se zdržím o minutku déle na snídani a hned mají řeči, přitom spousta mnichů odcházela v tu samou dobu co já.
    Nevím jestli to je bug nebo to takhle v klášterech opravdu chodilo a autoři hry to Jindrovi dali náležitě sežrat.

    No a pak to otravné opisování, kdy doteď nevím, jestli ty texty v knize vůbec nějak souvisely s tím, co jsem měl na výběr. Jako fakt jsem se ze začátku dost snažil něco vyčíst, ale když žádné z těch tří vět neseděly na text v knize, tak jsem pak už jen náhodně něco vybral, ať je od toho pokoj. Někdy nešlo tu práci vůbec odevzdat (chybějící dialog) a kvůli tomu jsem za trest strávil den v kobce.

    Škoda, protože tyhle věci totálně srážejí jinak hezky vykreslenou atmosféru kláštera a jak mě to ze začátku nadchlo, tak už jsem to pak nebral vůbec vážně a těšil jsem se až odtamtud vypadnu.
    AZIM
    AZIM --- ---
    TERZ: jenže to rozhodně nebyl designérův záměr, ty jsi s tím doslova vymrdal a resil chyby chybou aneb 'fuck the system with it's own dildo'
    TERZ
    TERZ --- ---
    Když jsem to hrál poprvé tak mi Klášter bugnul 30h save.
    Když jsem to hrál podruhé, skočil jsem si z lešení pro klíč a najednou byly všechny Q s ním spojené poměrně zábavné.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    REDSNAKE: lol :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HNIZDO: jako vazne? tobe se to libilo? opakovane blbe questy, neustala nutnost pretacet cas a restrikce spojene s pohybem po klastere ktere omezily herni mechaniky uz tak dost rozbite? No jako jestli se ti to libilo, nic proti gustu. Ja je nakonrc vsechny vyvrazdil a jsem na to pysnej. Neunikla ani mys.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam