DAVESADE: Jo, ale to neni to co ja kritizuju.
At uz je to pravda nebo ne, sam nepochybuju, ze takovej je zamer toho prisnyho rozvrhu, a to se mi libi. Jakkoliv vetsi volnost by tam nedavala smysl (samozrejme nejsem odbornik na klasterni zivot benediktinu, ale taky nejsem uplnej ignorant kterej by si myslel, ze travili dny jen chlastanim mesniho vina, chrapanim do obeda, a sukanim mladych novicu ..aspon teda ne vsichni :)).
Moje kritika se tyka hlavne timescale a z toho vyplyvajicich problemu s klasterem.
Z asti je to moje vina, protoze me svadi podobny pasaze hrat jako "Garrett, The Master Thief", vsechno si peclive a opatrne projit a prohlidnout, a to vyzaduje cas.
Cas, kterej by clovek mel mit, protoze na "prohlidku" klastera mimo rozvrh mas celou noc, ale diky zrychlenemu casu ta cela noc trva pul hodiny! (to si cucm z prstu, neprepocitaval jsem to, ani nemeril, ale at uz je skutecna doba jakakoliv, nebyla mi dost - ne dokud jsem nezacal pouzivat timescale 1:1).
Druha vec jsou ruzny bugy, ale na ty uz si prave nepamatuju, protoze v tom druhem opatchovanejsim playthrough uz jsem asi na zadny (aspon teda v souvislosti s klasterem) nenarazil.
Rozvrh sam o sobe neni problem, a je tam potreba jak pises.