• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Já už jsem nalevelovanej dost - třeba Sílu mam 20, ale nejsem schopnej udělat komba. Začnu a druhej úder už mi typicky vrátí kontra. Bernard i protivníci na Ratajskym turnaji - ten už i vyhraju, ale komba nejedu. Jsem levej nebo musim mít Bojová schopnost někde u 20, aby ty komba šly? Přijde mi, že mácham pomalu těma zbraněma. Ty mam taky celkem vylevlený (kolem 15), ale to je předpokládam hlavně o tom, kolik berou energie soupeři + ubývání staminy je pomalejší
    PATRON
    PATRON --- ---
    MISEC: ty dva banditi mě na poprvé sundali hned. Tak jsem našel jejich tábořiště, počkal do půlnoci, kdy už spali. Otrávil jim jídlo v kotlíku a druhý den šel na ně. To pak byli silní jako papír.
    Alternativně je možné je lektvarem uspat, pak tam něco po rozbřesku přijít a ve spánku je o všechno obrat. Bez vybavení také za moc nestojí.
    BAT
    BAT --- ---
    REDSNAKE: V tom pripade to museli v ramci nejakeho novejsiho updatu upravit, coz je dobre.
    I kdyz pro me to vlastne zadnou zmenu znamenat nebude, protoze budu pouzivat tytez mody dal z mnoha jinych duvodu.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BAT: Taky pouzivam ten prikaz, nemam s tim tolik nahrano ale myslim ze mi to taky nemizi
    BAT
    BAT --- ---
    TOFI: Takze jsi treba zkusil nastavit "wh_ui_showCompass" na 0, coz kompas skryje, a pak jsi otevrel nejaky container, a misto toho aby hra kompas znovu zobrazila (tak jak se to deje v me hre bez modu), tak u tebe zustal skryty?

    Zrovna jsem to vyzkousel abych nekecal ptakoviny, a otevreni containeru ten kompas zresetuje.
    A podobne hra prebiji i nektera dalsi nastaveni podle toho jak se ji zachce.
    Ale taky je treba rict, ze jsem to zkousel na starsi verzi 1.9.3.404.501 (mam jeste jednu linku rozehranou, ve ktere mam v planu jeste pokracovat, a nemam chut riskovat ze mi update neco rozbije dokud to nedohraju).
    TOFI
    TOFI --- ---
    BAT: to vím protože jsem to zkousel
    BAT
    BAT --- ---
    TOFI: To vis, nebo si to myslis?
    Ja teda kdyz to naposledy hral, tak byla verze neco jako 1.5.2, a hra proste v mnoha situacich nastaveni crosshairu a hlavne kompasu prebijela nebo resetovala. Ale je mozny, ze se to od ty doby zmenilo.
    TOFI
    TOFI --- ---
    BAT: blbost, das to tam jednou a je to tam na furt dokud hru nevypnes
    BAT
    BAT --- ---
    TOFI: Jo, to by byl problem, protoze ja ho chci VYPNOUT :-D
    BAT
    BAT --- ---
    TOFI: No protoze napr. v pripade zamerovace, nebo kompasu - jejich zobrazeni, nebo skryti - hra tvoje zmeny kazdou chvili podle situace prepise, takze musis do te konzole znova.
    TOFI
    TOFI --- ---
    BAT: wtf jak kazdou minutu ?
    BAT
    BAT --- ---
    TOFI: Jo, modovat nic nemusis, misto toho jen musis kazdou minutu lezt do konzole a zadavat prikazy podle toho co zrovna v dany situaci potrebujes. Ale proc ne, kdyz to tak nekomu vyhovuje.
    BAT
    BAT --- ---
    BUCKOWSKI: Samozrejeme vim, proc tam tu tecku dali, ale me zajimalo jakymi argumenty to zduvodnili.
    Proc ji treba radeji neudelali kontextovou (zobrazi se jen pokud se divas na nejaky interaktivni objekt) a hlavne, proc ji neudelali vypinatelnou.
    Proc nekdo, kdo na jedne strane argumentuje pro absenci tecky u lukostrelby "obtiznou simulaci stredoveku" (ze kdyz jdu ven strilet z luku, tak prece nevidim zadnej zamerovac), ale zaroven ten zamerovac permanentne nacpe vsude mimo lukostrelbu, kde mu najednou nevadi, ze kdyz stredoveky muzik jde do sklepa pro cibuli, ze tam prece taky zadny zamerovac nevidi.

    Odstraneni te pitome tecky byl prvni mod co jsem pro tu hru udelal a to po nekolika prvnich minutach hrani, protoze jsem to nedokazal vystat (bez prehaneni, pokud by to omodovat neslo, tak bych tu hru jen kvuli tomuhle nehral, coz by byla pro me velka skoda, protoze i pres jine drobne neduhy, jinak je to naprosto uzasna a podle me velmi nedocenena hra).
    Po dalsich par minutach jsem k tomu pridal skryvatelnej kompas, a po nekolika malo bojich, jsem predelal i health/stamina bary, aby se zobrazovaly jen v boji.
    Soude podle nekolika tisic lidi, co si ty mody stahli, tak ta pitoma permanentni tecka asi objektivne nebyla od vyvojaru dobry rozhodnuti.
    TOFI
    TOFI --- ---
    jinak tady spousta dalsich uzitecnych commandu a nemusite nic modovat, je to primo ve hre
    Kingdom Come: Deliverance Console Commands | PC Gamer
    https://www.pcgamer.com/kingdom-come-deliverance-console-commands/
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    MEDWYN: já jsem konzolista - mody, které zásadně mění gameplay mě nabaví, ale to je každého věc- opravdu se to místo dá velmi rychle naučit
    TOFI
    TOFI --- ---
    BAT: a to je takovej problem si ho zapnout kdyz ho chces?
    wh_pl_showfirecursor 1
    MEDWYN
    MEDWYN --- ---
    BUCKOWSKI: Ja si proste pred temi lety kdy jsem to hral vzdy nalepil na monitor 2*2mm papirek ustrizenej z te lepive casti post-it a byl najednou kralem vsech turnaju. I jako absolutni turin jsem to Ptackovi nandal jak v loveni zajicu, tak v turnaji na prvni pokus a na plnej pocet bodů. Pozdeji jsem to modnul aby tam ten zamerovac byl vzdy. Hry hraju kvůli pribehu a relaxu, vopruzu mam dost v normalnim zivote a nemusim si fapovat na nejvyssi obtiznost... Jeslti to budu hrat nekdy znova, dam si i mod na normalni ukladani.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    Míření je vždy přesný střed obrazovky, kde je normálně ta tečka. Když je to "pár centimetrů" nad kloubem u malíčku, kterým Jindra drží luk. S trouchou cviku > viz. HONZAL:
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    BAT: Tohle téma se řešilo od samého začátku a samotní tvůrci to již mnohokrát vysvětlovali. Jednoduhá tečka tam je pro běžnou orientaci a zaměření na předměty třeba při sbírání.
    Hra ale od začátku měla být "obtížná simulace" středověku. Celkově je systém soubojů poměrně neobvyklý a zpočátku dost obtížný. Tvůrci jasně říkali, že když jdeš venku střílet z luku, tak taky nevidíš zaměřovač. Proč by tedy měl být při střelbě tady? Jindra se prostě musí naučit hodně věcí, aby uspěl. Třeba mířit.
    BAT
    BAT --- ---
    HONZAL: Me by opravdu zajimalo, proc si nekdo myslel, ze je dobrej napad aby byl "zamerovac" zobrazenej neustale, ovsem s vyjimkou te asi jedine situace kdy to ma pro mnohe hrace smysl - behem lukostrelby :-D.
    Nemyslim to zle, vazne by me zajimalo, jake argumenty vedly k tomu, ze to je jak to je.

    Me tyhle veci na obrazovce rusi, a u vsech her to vypinam pokud to jen trochu jde.
    Kompas, zamerovac, ruzne bary, stavove ikony, atp., malo ktera hra neco z toho skutecne potrebuje mit na obrazovce, protoze temer vzdy to jde resit jinak.
    Zobrazeni cehokoliv takoveho ma byt, pokud to jde, kontextove, a vse musi jit vypnout pokud to tam uzivatel nechce (to by mel byt nepsany zakon, zakladni a nejdulezitejsi pravidlo cislo 1, a po nem pak pravidlo cislo 2, ze HUD ma byt minimalni, ze ma pomahat, ne zaclanet a rusit).
    Takze me nevadi, ze pri lukostrelbe ten zamerovat zmizi, ale naopak, ze mimo lukostrelbu tam je :-D
    Nastesti to resi mody, za coz jsem Warhorse vdecny, ale tohle fakt patri mezi zakladni uzivatelske volby, tak by to tam melo byt od zacatku.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam