HONZAL: Me by opravdu zajimalo, proc si nekdo myslel, ze je dobrej napad aby byl "zamerovac" zobrazenej neustale, ovsem s vyjimkou te asi jedine situace kdy to ma pro mnohe hrace smysl - behem lukostrelby :-D.
Nemyslim to zle, vazne by me zajimalo, jake argumenty vedly k tomu, ze to je jak to je.
Me tyhle veci na obrazovce rusi, a u vsech her to vypinam pokud to jen trochu jde.
Kompas, zamerovac, ruzne bary, stavove ikony, atp., malo ktera hra neco z toho skutecne potrebuje mit na obrazovce, protoze temer vzdy to jde resit jinak.
Zobrazeni cehokoliv takoveho ma byt, pokud to jde, kontextove, a vse musi jit vypnout pokud to tam uzivatel nechce
(to by mel byt nepsany zakon, zakladni a nejdulezitejsi pravidlo cislo 1, a po nem pak pravidlo cislo 2, ze HUD ma byt minimalni, ze ma pomahat, ne zaclanet a rusit).
Takze me nevadi, ze pri lukostrelbe ten zamerovat zmizi, ale naopak, ze mimo lukostrelbu tam je :-D
Nastesti to resi mody, za coz jsem Warhorse vdecny, ale tohle fakt patri mezi zakladni uzivatelske volby, tak by to tam melo byt od zacatku.