• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    Tak pomohlo verifikovat soubory ve Steamu, kdyby náhodou někdo
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    Nemáte někdo ten stejný problém, co já? Po odražení prvního útoku Pražanů na Suchdol mi crashne hra, pokaždý.
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    Já nemám psa, a je to pro mě dost HC :D
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    AVATAREK: já znám HC mód z jedničky, i náměsíčnost... A na ps5 dnes taky dorazil ...
    Mám nějaký add ony dvojky, nebo jak se to jmenuje....chybí mi jenom Galallant Huntman's Kit
    Nejvíc mě sere ta kunda v Troskovicích přes kostky (zatím)
    Boj je na ps5 naprosto nehratelnej, přes hubu jsem už někomu sice dala, ale to byla nějaká náhoda, tak teda radši sbírám kytky
    AVATAREK
    AVATAREK --- ---
    MINERWA: Já to dohrál 3 dny po vydání a teď jedu znovu, ale hc mód. Nevěřil bys, jak můžeš hledat cokoliv, když se vzbudíš na random lokaci 😅
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    Kus já tam nesnáším autokorekci, mi to, prosím, omluvte....
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    Mýdlo chápu, v potoce si vyberu hadry, ale na co je mi hřeben nebo píšťalka?
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    Mám prohledat nějaký cikánky stan, vůbec nevím, kde je a co v něm man hledat
    AIAX
    AIAX --- ---
    DOUPLE: Scénář v BG3 nebo W3 rozhodně není primitivní. Mluvil jsem o AI.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    AIAX: njn, v tom pripade si holt vic uziju dynamickej primitivni scenar nez kupu textu, kde prvni souveti koliduje s tretim
    AIAX
    AIAX --- ---
    To, co píšeš, je spíše chyba skriptu nebo programování AI, než scénáře. IIRC se na to ptali Viktora, říkal, že je to bug, že to opraví. A BG3 nebo W3 tím netrpí, protože jejich AI je ve srovnání s KCD2 primitivní.

    Writing je o tom, jak je postavený příběh, jak živé jsou dialogy, jak je vykreslený svět a jak propracované jsou postavy. A v tomhle KCD2 exceluje.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    AIAX: ad) scenar/writing: v momente, kdy prijdes za nekym koho notoricky znas a dostanes reakci "co tu chces ty koste" nebo se v dialogu chces posunout k jinymu tematu a skript se vrati zase na zacatek (tj. neni tam vymyslena navaznost podle nahodnyho poradi volby odpovedi), tak je jedno kolik stranek textu se nepsalo, vysledek proste nedrzi pohromade. Timhle treba W3 (10 let stara hra) nebo BG3 zdaleka tolik netrpi. Scenar obecne jak jsem psal, potrebujeme maly a vetsi souboje, potrebujeme stealth faze, potrebujeme tahat cas obihackama, tak to proste budeme dokola tocit - ok, prirozeny, ale v posledni casti uz toho bylo moc. Klidne bych bral kratsi hru, nez koukal na x-krat "vlastne tohle by mohl jeste predvest" Vasuta.
    ad) finance: urcite, ale to jsem bral jako herni zavazek KCD1/KCD2 - nabidnout mechaniky jinak, tj. min treasure hoarder, vetsi realisticnost kupcu (dneska mam zavreno, tohle uz mam, nepotrebuju vykoupit), zasazeni do sveta (okradas vetsinu NPC o 0.4-0.8 grose, to melo bejt vlastne co? Aby hra nekoncila s 200.000+ misto 50.000?). Kolik postava samotna unese kyrysu? 15? + pak to samy na kone? Ok, dobry, ale prave jak pises, to uz mel Skyrim. Za me by sla financni cast zasadne zkrouhnout v dobrej prospech hry.
    AIAX
    AIAX --- ---
    DOUPLE: Tvůj názor/hodnocení beru, každý má právo na svůj.

    Za mě jen dvě připomínky:

    1. byl bych zvědavý, který videoherní scénář a writing je za tebe 10/10, když KCD2 je jen 6/10. Za mě se writingu v KCD2 vyrovná snad jen Zaklínač 2 a 3 a možná, tedy možná, RDR2. Jinak je historicky writing ve hrách strašný odpad a v dnešní době to platí tuplem.
    2. kritika ekonomiky a toho, že Jindřich už přijíždí do Kutné Hory docela OP, pokud na Troskovicku dělal aspoň trochu vedlejší úkoly a aktivity, a za chvíli je nezničitelný tank, bez debat sedí, ale v kontextu je třeba dodat, že snad neexistuje a nikdy neexistovalo RPG, kde jsi na konci nebyl neporazitelný polobůh, který by si mohl koupit celý herní svět a všechno v něm třikrát dokola.
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    Nemate nekdo zkopirovany patch notes? Web je down, steam odkazuje na web, tesil sem se ze si cestou z prace prectu patch notes, a vono prd.
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    Já jsem nadšená že sběru kytek, šťastny nález se opravdu vyplácí, už jsem našla tři prsteny s drahokamem, nějaký stříbrný růžence a tak jsem opravdu, opravdu nadšená
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    tak jsem to dotahnul do konce a bohuzel cca od Oratores questu uz jenom z povinnosti, abych zase nejakou hru nenechal nedokoncenou :)

    Kdybych to mel bez spoileru nejak shrnout:
    - Sandbox, grafika prostredi, logika mapy, cryengine, free roam, prostredi, svetlo, pocasi - 9.5/10. Jako simulator chozeni po krajine je to genialni hra a tenhle aspekt jsem si opravdu uzil.
    - Scenar/storytelling - 6/10. Casto hodne umele natahovanej pribeh, charaktery nedotazeny nebo naopak na silu tlaceny povahy. X nelogickejch dialogovejch zkratek. Posledni 1/4 scenare imho sita horkou jehlou. Nekdo nam utekl pod prstama, nekdo to narychlo sbalil a odjel, nekdo neco stehuje v noci "potaji" pres mesto, kde je straznej na kazdym rohu, supermansky schopnosti zucastnenejch. Sorry jako.
    - RPG prvky/survival - 5/10. Finance rozbity klasickym fantasy rpg zpusobem. Od cca main levelu 20 se veskerej roleplay rozpadl, paceni zamku, stealth, chovani NPC za tmy, jidlo, spani prestaly byt challenge a vlastne prestaly davat smysl. Veskery souboje o dodge a masterstriku, lukostrelba ani nemluve. Par perku do zacatku a scaling obtiznosti v pytli...

    Verim, ze HC mod to cely radikalne posune, holt jsem se asi mel poucit z jednicky a hrat az po pul roce. 7/10 celkove, tesim se na trojku.
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    Tuhle diskusi vubec nechapu.. ceska hra, z ceskeho prostředí, nadabovana skoro tim nejlepsim co v cechach je a ja ji budu hrát anglicky? Wtf? Ta imerze v cestine je genialni. Jakou už jinou hru by clovek mel v cestine hrat nez tuhle? Neberu vam vas nazor, ale ta zduvodneni nechapu.
    AIAX
    AIAX --- ---
    MEDWYN: Mě ty vícenásobné role ani moc nerušily, kromě týpka, který v jedničce mluvil Fritze. Je sice skvělý, ale kvůli tomu nezaměnitelnému hlasu je prostě všude poznat.
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    MEDWYN: jj, continuity direktor by se hodil pro koordinaci vyslovnosti (nejen), tyka se to temer vsech jmen, lokaci a postav;
    MEDWYN
    MEDWYN --- ---
    AIAX:
    Mne asi se vseho nejvic vadilo, jak se ty hlasy casto opakuji: https://www.herni-dabing.cz/hra/kingdom-come-deliverance-ii/
    A taky me stvala mnohdy naprosto spatna vyslovnost (nemciny, jmen apod.). Ala: Jeden precte "Rutard" a druhej "RutHard" a to se spolu bavi u jednoho stolu. Je poznat, ze byl dabing delany zvlast.

    Jako chapu, ze nemuzou mit 200 ruznych daberu. Ale kdyz ma nekdo 20 roli, tak je to mozna uz trosku moc.

    Overall - za me skvely. Dabing se mi libil a nemenil bych. Ale urcite by se dal jeste vy-polishovat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam