• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    TAPINA: já teď třeba v rámci turnaje bojuju s nějakym Arnoštem Moosigem a z davu slyším zvolání "Arnoštek je prostě boží!". nejsem si jistej, že Kouř dosáhl takového mezinárodního věhlasu :D
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    Některé vtipy z české verze v anglické prostě asi nejsou, že? Třeba ten rozhovor po tom, co poslali Komára hledat nářadí a co následovalo, byl sice takový prvoplánový, ale stejně pobavil :o)
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    MINERWA: Možná, i když toho jsem si zatím nevšiml. Rozhodne opravili friendly fire chybu z jedničky, kdy jsem se vždycky snažil stavět tak, abych se před šípy kryl za jednoho z protivníků. A lučištníci si to klidně pálili do vlastních. Tady to najednou lučištník sám hlásí že nemůže střílet.
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    NEVILL: takže teoreticky, kdybych uměla dobře uhýbat, ublíží i svým?
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    MINERWA: To gang up and frag an opponent. Prostě se na tebe vrhnou všichni najednou.
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    co znamená gank?

    DANII_DP
    DANII_DP --- ---
    někdo dobrej reshade preset?

    1.2.4 zatím pár levitujících lidí a piv v cut scénách :))
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    Tak pomohlo verifikovat soubory ve Steamu, kdyby náhodou někdo
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    Nemáte někdo ten stejný problém, co já? Po odražení prvního útoku Pražanů na Suchdol mi crashne hra, pokaždý.
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    Já nemám psa, a je to pro mě dost HC :D
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    AVATAREK: já znám HC mód z jedničky, i náměsíčnost... A na ps5 dnes taky dorazil ...
    Mám nějaký add ony dvojky, nebo jak se to jmenuje....chybí mi jenom Galallant Huntman's Kit
    Nejvíc mě sere ta kunda v Troskovicích přes kostky (zatím)
    Boj je na ps5 naprosto nehratelnej, přes hubu jsem už někomu sice dala, ale to byla nějaká náhoda, tak teda radši sbírám kytky
    AVATAREK
    AVATAREK --- ---
    MINERWA: Já to dohrál 3 dny po vydání a teď jedu znovu, ale hc mód. Nevěřil bys, jak můžeš hledat cokoliv, když se vzbudíš na random lokaci 😅
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    Kus já tam nesnáším autokorekci, mi to, prosím, omluvte....
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    Mýdlo chápu, v potoce si vyberu hadry, ale na co je mi hřeben nebo píšťalka?
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    Mám prohledat nějaký cikánky stan, vůbec nevím, kde je a co v něm man hledat
    AIAX
    AIAX --- ---
    DOUPLE: Scénář v BG3 nebo W3 rozhodně není primitivní. Mluvil jsem o AI.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    AIAX: njn, v tom pripade si holt vic uziju dynamickej primitivni scenar nez kupu textu, kde prvni souveti koliduje s tretim
    AIAX
    AIAX --- ---
    To, co píšeš, je spíše chyba skriptu nebo programování AI, než scénáře. IIRC se na to ptali Viktora, říkal, že je to bug, že to opraví. A BG3 nebo W3 tím netrpí, protože jejich AI je ve srovnání s KCD2 primitivní.

    Writing je o tom, jak je postavený příběh, jak živé jsou dialogy, jak je vykreslený svět a jak propracované jsou postavy. A v tomhle KCD2 exceluje.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    AIAX: ad) scenar/writing: v momente, kdy prijdes za nekym koho notoricky znas a dostanes reakci "co tu chces ty koste" nebo se v dialogu chces posunout k jinymu tematu a skript se vrati zase na zacatek (tj. neni tam vymyslena navaznost podle nahodnyho poradi volby odpovedi), tak je jedno kolik stranek textu se nepsalo, vysledek proste nedrzi pohromade. Timhle treba W3 (10 let stara hra) nebo BG3 zdaleka tolik netrpi. Scenar obecne jak jsem psal, potrebujeme maly a vetsi souboje, potrebujeme stealth faze, potrebujeme tahat cas obihackama, tak to proste budeme dokola tocit - ok, prirozeny, ale v posledni casti uz toho bylo moc. Klidne bych bral kratsi hru, nez koukal na x-krat "vlastne tohle by mohl jeste predvest" Vasuta.
    ad) finance: urcite, ale to jsem bral jako herni zavazek KCD1/KCD2 - nabidnout mechaniky jinak, tj. min treasure hoarder, vetsi realisticnost kupcu (dneska mam zavreno, tohle uz mam, nepotrebuju vykoupit), zasazeni do sveta (okradas vetsinu NPC o 0.4-0.8 grose, to melo bejt vlastne co? Aby hra nekoncila s 200.000+ misto 50.000?). Kolik postava samotna unese kyrysu? 15? + pak to samy na kone? Ok, dobry, ale prave jak pises, to uz mel Skyrim. Za me by sla financni cast zasadne zkrouhnout v dobrej prospech hry.
    AIAX
    AIAX --- ---
    DOUPLE: Tvůj názor/hodnocení beru, každý má právo na svůj.

    Za mě jen dvě připomínky:

    1. byl bych zvědavý, který videoherní scénář a writing je za tebe 10/10, když KCD2 je jen 6/10. Za mě se writingu v KCD2 vyrovná snad jen Zaklínač 2 a 3 a možná, tedy možná, RDR2. Jinak je historicky writing ve hrách strašný odpad a v dnešní době to platí tuplem.
    2. kritika ekonomiky a toho, že Jindřich už přijíždí do Kutné Hory docela OP, pokud na Troskovicku dělal aspoň trochu vedlejší úkoly a aktivity, a za chvíli je nezničitelný tank, bez debat sedí, ale v kontextu je třeba dodat, že snad neexistuje a nikdy neexistovalo RPG, kde jsi na konci nebyl neporazitelný polobůh, který by si mohl koupit celý herní svět a všechno v něm třikrát dokola.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam